Vanavond (21-11) Top Gear / Nordschleife

Aan de andere kant is 9:59 niet echt een supertijd. Vorig jaar met m'n Seat Leon 20VT (180pk) ook rond die koers gezeten en dat in totaal van 3 rondjes rijden (op video opgenomen :) Of dit Jaguar is gewoon een trage sloep
8-)

Maar met m'n motor ga ik er echt niet op rijden. Ik heb er teveel auto's vanaf zien schieten. En in die enkele ritjes die ik op de ring heb gereden is het goed opletten want je word echt van je sokken gereden. Dat zag je in de Topgear uitzending ook, hij werd continue ingehaald :P
En als motorrijder zijn er ook van die fijne uitloopstroken... NOT.

Ik ben er vorig jaar een paar keer geweest met m'n Seat Cordoba TDi (gechipt naar 150pk) en reed daar alle rondjes onder de 10:00 met een uitschieter naar de 9:36 BTG. Heb daar in totaal nog geen 20 rondjes gereden, dus zou zeker nog sneller moeten kunnen. Teveel bochten om dan al uit je hoofd te kennen!
 
Hoesnel zouden mannen zoals ROSSI daar rijden
met een R1?
met de M1?

...

De eerste keer ook 10 minuten :Z


Sabine zei toch zelf dat ze in haar carriere al een 15000 rondjes had gereden, Brandon van Sliders ook nog ff de coole uithangen, dit is zeker al 4 maand geleden gefilmd dacht ik, want Brandon vertelde ons er over toen we de laatste keer in sliders waren, maand of 3 terug
 
Ja, leuk en aardig allemaal, maar

Wie de neuk is Sabine? (Piccie of filmpie ter illustratie uiteraard O-) )
 
Sabine = bronde griet die rondrijd met Taxi op Nurgburgring..
Ze kent parcours binnenste buiten.

Ik geef haar een 7/10 voor uitstraling
9/10 voor rijkunsten

Fotoke vind ik niet direct
 
Een vriend van me is daar 2 jaar geleden geweest.
Toen was het geloof ik iets van 12 euro/ronde. Het is natuurlijk wel een circuit is van 14 km.
Daarna was zijn Firestorm echt niets meer waard. Helemaal afgeragd. Ik wist niet dat een Honda zo kon rammelen. :X


is er ook een korte route dan :+




effe voor papa ja kriebels in mijn buik ;)
 
Ja tussen de bomen door.
Kostte hem zijn spiegels. :X

Maar ik dacht echt dat het 14 km was. Dat blijkt dus niet zo te zijn.
Nu moeten jullie mij niet zo gaan pesten ja! ;(

Maarja, ik heb tenminste een motor
:+
 
Ja tussen de bomen door.
Kostte hem zijn spiegels. :X

Maar ik dacht echt dat het 14 km was. Dat blijkt dus niet zo te zijn.
Nu moeten jullie mij niet zo gaan pesten ja! ;(

Maarja, ik heb tenminste een motor
:+

Ik pesten? Nee joh O-)

Zie hier zo twee mooie motortjes te koop hoor ;) N gele en n blauwe.
allebij al heeeel lang te koop '(
 
overjarig 2004 ja, die hebben momenteel een erg mooie prijs, alleen ben ik nog effe aan het onderhandelen ze willen geen extra korting geven :X

heb net op de site van hans van wijk gekeken veels te duur met 10000 euro
 
overjarig 2004 ja, die hebben momenteel een erg mooie prijs, alleen ben ik nog effe aan het onderhandelen ze willen geen extra korting geven :X

heb net op de site van hans van wijk gekeken veels te duur met 10000 euro
Halloaha het is maar goed dat we niet mogen rijden met als deze opruiende beelden.
En heb je me nog gezien. Was in beeld reed achter die lange heen toen ie werd geinterviewd. Reed er een beetje gedesulitoneerd rond :( kwas even er voor recht door ghegaan. na een bult kwam een chiquane ipv recht stuk.
 
Trouwens voor de popie ringers hier met ervaring.
Een beetje zelfspot als dat van Jeremy zal jullie ook iets meer sieren.
 
Trouwens voor de popie ringers hier met ervaring.
Een beetje zelfspot als dat van Jeremy zal jullie ook iets meer sieren.

haha *D

Als je mij bedoeld: het enige wat ik probeer is zoveel mogelijk mensen uit de vangrail te houden. En helaas is daar afentoe een duidelijk woordje voor nodig. Ik zie ze elk weekend opnieuw helaas....je waarschuwt ze vantevoren, ze negeren je compleet en een uurtje later kun je ze 1e hulp geven :( Ik word daar een beetje moe van, das alles. B|

De snelste ben ik ook absoluut niet, er is namelijk altijd iemand sneller. Wedstrijdje rijden doe je op een echt circuit, niet op de Ring. Daar is hij te gevaarlijk voor. Rij de Ring met je verstand, het is het echt niet waard om je daar kapot te rijden. Het is veel belangrijker om 's-avond weer lekker met je maten een biertje te kunnen drinken!

zo, ik heb gesproken :+
 
haha *D

Als je mij bedoeld: het enige wat ik probeer is zoveel mogelijk mensen uit de vangrail te houden. En helaas is daar afentoe een duidelijk woordje voor nodig. Ik zie ze elk weekend opnieuw helaas....je waarschuwt ze vantevoren, ze negeren je compleet en een uurtje later kun je ze 1e hulp geven :( Ik word daar een beetje moe van, das alles. B|

De snelste ben ik ook absoluut niet, er is namelijk altijd iemand sneller. Wedstrijdje rijden doe je op een echt circuit, niet op de Ring. Daar is hij te gevaarlijk voor. Rij de Ring met je verstand, het is het echt niet waard om je daar kapot te rijden. Het is veel belangrijker om 's-avond weer lekker met je maten een biertje te kunnen drinken!

zo, ik heb gesproken :+

Hulde
 
trouwens jeroen komt jouwn motor daar wel de bulten op :+


je moet nog steeds een x langskomen he ;)
Ja moet nog gebeuren , btw 11 februari gaat deze jongeheer touren in zuid Spanje

Ow ja en Fabian je weet denk ik wel wat in den algemene bedoel.
Je doet goed werk hoor.
Btw Ken je Brandon ook? van the slidersguesthouse?
 
overjarig 2004 ja, die hebben momenteel een erg mooie prijs, alleen ben ik nog effe aan het onderhandelen ze willen geen extra korting geven :X

heb net op de site van hans van wijk gekeken veels te duur met 10000 euro
Best volk uut deventer alleen ze slaan die oz goed bedoelde tips maarzo in de wind.
 
overjarig 2004 ja, die hebben momenteel een erg mooie prijs, alleen ben ik nog effe aan het onderhandelen ze willen geen extra korting geven :X

heb net op de site van hans van wijk gekeken veels te duur met 10000 euro
Eindejaars aktie Kesteren Kawasaki ZX 6R blasuw nieuw van 11.298,- voor 8900,-

Sorry off topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan