Vanavond (21-11) Top Gear / Nordschleife

Sabine = bronde griet die rondrijd met Taxi op Nurgburgring..
Ze kent parcours binnenste buiten.

Ik geef haar een 7/10 voor uitstraling
9/10 voor rijkunsten

Fotoke vind ik niet direct


astu, Sabine Schmitz in haar (oude) bolide

sabine%20schmitz.jpg
 
Ja moet nog gebeuren , btw 11 februari gaat deze jongeheer touren in zuid Spanje

Ow ja en Fabian je weet denk ik wel wat in den algemene bedoel.
Je doet goed werk hoor.
Btw Ken je Brandon ook? van the slidersguesthouse?

Dat begrijp ik ook wel, maar er lezen meer mensen mee ;)

Brandan en Suzan ken ik erg goed idd. Ken hem al een hele poos.
 
overjarig 2004 ja, die hebben momenteel een erg mooie prijs, alleen ben ik nog effe aan het onderhandelen ze willen geen extra korting geven :X

heb net op de site van hans van wijk gekeken veels te duur met 10000 euro

[off topic]
10K? was 2 weken geleden nog 8900€ maar daar heb je hem blijkbaar al
voor gevonden ;)
[off topic]

Hulde aan Jeremy :} Dat ie een programma met koekblikjes nog zo goed kan
maken.
 
Halloaha het is maar goed dat we niet mogen rijden met als deze opruiende beelden.
En heb je me nog gezien. Was in beeld reed achter die lange heen toen ie werd geinterviewd. Reed er een beetje gedesulitoneerd rond :( kwas even er voor recht door ghegaan. na een bult kwam een chiquane ipv recht stuk.



ik ga hem nog even beeldje voor beelde bekijken wil jou wel zien rijden op de yamdrama :+

zal me benieuwen of ik je kan herkennen


ik ga wel opzoek naar je bierbuik ;)





:+



toch ideaal als je hem op je pc hebt staan :}
 
Dat begrijp ik ook wel, maar er lezen meer mensen mee ;)

Brandan en Suzan ken ik erg goed idd. Ken hem al een hele poos.
Dan heb je Jorund Seim waarschiinlijk ok wel gekend.
Twee jaar geleden was ik in het Slidersguesthouse, een paar weken ervoor was ie net verongelukt erg zwaar.
Hij had toch het record?
 
Nee, dat is/was Helmut Dähne met 7:49 minuten.

Dat record is ondertussen al wel gebroken hoor, zet zo een antieke RC45 maar eens naast een nieuwe ZX-10 ofzo, qua power en bochtensnelheid mag je nog wat minder zijn, maar je gaat even snel rond.

Ze laten het alleen een beetje staan uit traditie én omdat je eigenlijk niet mag cronometreren op de ring


heb zelfs gehoord dat Maximum zelfs al sneller heeft gereden :X O-) :P
 
Sabine Schmitz is dat het zusje van Kim Schmitz? (www.kimble.org) O-)

Ik wil Kim daar ook wel een keer zien gassen (die gast is ook niet echt benauwd met z'n Gumball 3000 prepared Mercedes AMG met tig-honderden pk'tjes) :+

En heren, waarom hebben we "The Stig" (niet te verwarren met "The Sig")daar nog geen rondjes zien draaien?

Ik wil ook wel een keer met Sabine een rondje :9 (net zoals met Sandra van der Sloot, Chantal van der Sluis etc }) )
 
Dat record is ondertussen al wel gebroken hoor, zet zo een antieke RC45 maar eens naast een nieuwe ZX-10 ofzo, qua power en bochtensnelheid mag je nog wat minder zijn, maar je gaat even snel rond.

Ze laten het alleen een beetje staan uit traditie én omdat je eigenlijk niet mag cronometreren op de ring


heb zelfs gehoord dat Maximum zelfs al sneller heeft gereden :X O-) :P

Ik heb zelfs gehoord dat Maximum eigenlijk de Ghostrider zelve is :X
 
Dan heb je Jorund Seim waarschiinlijk ok wel gekend.
Twee jaar geleden was ik in het Slidersguesthouse, een paar weken ervoor was ie net verongelukt erg zwaar.
Hij had toch het record?

Jazeker. 7 juli 2002 was het volgens mij ;( een erg trieste dag.......Zijn vrouw Bente was voor de eerste keer mee naar de Ring en zat in Sliders toen het telefoontje kwam.......

het record had hij zeker niet, zo snel was hij ook weer niet. Hij was vooral bekend vanwege zijn filmpjes en omdat hij zo aardig en behulpzaam was voor iedereen op de Ring.

na Jorund zijn er gelukkig geen motorrijders meer dodelijk verongelukt op de Ring...laten we hopen dat dat zo blijft!
 
Laatst bewerkt:
Dat record is ondertussen al wel gebroken hoor, zet zo een antieke RC45 maar eens naast een nieuwe ZX-10 ofzo, qua power en bochtensnelheid mag je nog wat minder zijn, maar je gaat even snel rond.

Ze laten het alleen een beetje staan uit traditie én omdat je eigenlijk niet mag cronometreren op de ring


heb zelfs gehoord dat Maximum zelfs al sneller heeft gereden :X O-) :P

Nou, 7:49 is nog steeds een tijd waar 95% van de Ring-rijders absoluut niet in de buurt komt hoor :}

Maar er zijn er een aantal die inderdaad sneller zijn...ik zeg een Duitse vriend van me met 7:35 op een ZX-9 (bewijs op video gezien 8-) ). Maar dan ben je je leven niet meer zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan