Vanavond Blik op de weg Motorspecial!!!!

Vond er niets aan, behalve die R1, die gast maakte een mooie bocht!

dan weer dat gezeik met die klote bussen en zo'n halve debiel erin (interessant ofzo :? )

vet gruwelijk hoe die politie agent op die motor langs die eenden schoot, die kon goed rijden (en waarschijnlijk ook massel natuurlijk)

die ASO met die grote TOURING CAR bus die vet achter die motorrijder ging staan, vond ik ook aso dat ze die niet ff aanspreken.

Iemand meteen erna op RTL 5 gekeken?????, DAAR was een cool programma op over auto's ook, net zoiets als blik op de weg maar VEEEEL stoerder, gingen ze ook achter een motorrijder aan (rij-instructeur) die ging op zn bek, en allerlei andere andere dingen, dat was pas een stoer programma
 
Heb het programma op rtl ook gezien, was wel geinig.
Alleen al die opmerkingen van mensen die graag meer stoere motoracties willen zien.
Koop dan gewoon een dvd van Fastbikes oid; is altijd erg leuk.... 8-)
 
Vond er niets aan, behalve die R1, die gast maakte een mooie bocht!


die ASO met die grote TOURING CAR bus die vet achter die motorrijder ging staan, vond ik ook aso dat ze die niet ff aanspreken.

Misschien dat het ergens staat in dit topic...ik heb niet het hele topic gelezen...maar die motor die wegreed waar die touringcarbus pal achter stond...die had een MF-stikker zover ik kon zien! :)

wie was dat? :?
 
wat een fakkin krep hee. beetje racenegers lopen pesten. als ze daar een middag in de bosjes staan hoeven ze zich voor de rest van jaar het niet meer druk te maken over hun tax, die blauwe aapies. wie gaat daar nou met 50 doorheen..
greetz peeps
 
Er zaten twee Vmaxers in de uitzending.
De eerste was (avondopname) het stoppen van de Vmax met er pal achter die bus en de tweede was voor de clubleden een wel héle bekende.
Dat was John G. met z'n verkeerde nummerplaat (op de parkeerplaats van SAFE-Zoetermeer). Hij had al vele kilometers de politie achter 'm aan. ze konden niet z'n snelheid opnemen omdat ze te ver er achter zaken en er telkens verkeer tussen kwam of John haalde weer wat in. Uiteindelijk konden ze 'm bij SAFE pakken. Ze zijn niet lullig geweest, want hij had ook nog bekeuringen kunnen krijgen voor diverse verkeersovertredingen.
Die kentekenplaat konden ze niet omheen.
John kreeg nog wel complimenten voor z'n pittige rijstijl.
(aldus het verhaal van John)


Voortaan dus via een omweg naar safe ;)
 
Jah jah ik weet het... ben niet geweest...

ZE HEBBEN ME GEFLASHED

Dit schijnt de eerste te zijn van een hele reeks motorspecials.Dus ik schijn nog te moeten komen. Heb van het weekend meteen een dreigmail gestuurd...haha :? okeej het was meer van; ik zou graag willen weten wanneer ik daadwerkelijk kom, voordat ik nog een keer voor heel NL voor lul sta :( en ik het graag wil opnemen, is leuk voor het nageslacht.

Zodra ik hoor wanneer ik kom laat ik het zeker wel weten. en tot die tijd :X
 
Jah jah ik weet het... ben niet geweest...

ZE HEBBEN ME GEFLASHED

Dit schijnt de eerste te zijn van een hele reeks motorspecials.Dus ik schijn nog te moeten komen. Heb van het weekend meteen een dreigmail gestuurd...haha :? okeej het was meer van; ik zou graag willen weten wanneer ik daadwerkelijk kom, voordat ik nog een keer voor heel NL voor lul sta :( en ik het graag wil opnemen, is leuk voor het nageslacht.

Zodra ik hoor wanneer ik kom laat ik het zeker wel weten. en tot die tijd :X

Ik wacht met spanning 3 euh een nieuw topic af :+
 
"...onterecht voorrang geven aan invoegend verkeer...."

das toch een normale gang van zaken dat je je wegcollegas effe lekker de ruimte geeft als dat kan?
 
"...onterecht voorrang geven aan invoegend verkeer...."

das toch een normale gang van zaken dat je je wegcollegas effe lekker de ruimte geeft als dat kan?
Nee is niet normaal, de invoeger moet zich aanpassen, niet de mensen op de weg.

Als je het toch wil doen dan is dat net zo onterecht als voorrang geven aan links |( maar het kan inderdaad..alleen niet als je net door een motor wordt ingehaald |(
 
Wat me opviel was dat er gezegd werd dat het niet de bedoeling is dat je als motorrijder bij het stoplicht tussen de stilstaande auto's doorrijdt. We waren het er toch over eens dat dat wél mag? (Topic: Doorrijden tot stopstreep bij verkeerslicht)

Volgens mij was de fout dat de motorrijder eerst over de 'linksaf strook' kwam rijden en zich toen tussen de 2 rijen stilstaande auto's wurmde. Dat 'over de verkeerde rijstrook' inhalen is wel verboden. Er tussen maneauvreren niet. Het leuke is dat de definitie 'file' nergens beschreven is. Een rij voor het stoplicht is ook een file })
 
Terug
Bovenaan Onderaan