Vanavond Harderwijk?

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.115
0
Leusden
www.ice944.nl
Iemand zin om vanavond naar Harderwijk te gaan?
Bij de rontonde voorbij Dolfinarium.
Ik ben er omstreeks 20.00 uur.
Effe een bakie pleur doen en dan als afsluiter klaverblad Hoevenlaken. :]
See You There }]

ieniemienie

Die hard MF'er
11 mrt 2002
440
0
45
Wageningen
www.quickzilver.nl
Ik had wel het plan om even naar Hoevelaken te gaan.
Via Harderwijk is wel een beetje om voor me. Aan de andere kant is een bakkie koffie ook niet verkeerd en ken jullie nog niet (geloof ik :? ). Is ook wel leuk om elkaar in real life te zien, op Hoevelaken leer je elkaar niet echt kennen hè.
Denk er nog even over na of ik over Hardewijk ga of niet. Maar op Hoevelaken zie je me wel effe, dat in ieder geval.

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.115
0
Leusden
www.ice944.nl
Ik had wel het plan om even naar Hoevelaken te gaan.
Via Harderwijk is wel een beetje om voor me. Aan de andere kant is een bakkie koffie ook niet verkeerd en ken jullie nog niet (geloof ik :? ). Is ook wel leuk om elkaar in real life te zien, op Hoevelaken leer je elkaar niet echt kennen hè.
Denk er nog even over na of ik over Hardewijk ga of niet. Maar op Hoevelaken zie je me wel effe, dat in ieder geval.
Ik ken jou ook nog niet, dus gewoon effe komen :+
Wordt het alleen maar gezellie van.
En ja op Hoevenlaken praten is wat moeilijker met als die cops (als ze er zijn :( ).

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
Iceman, even offtopic. Was jij zondag nog op Heerenveen (klaverblad)? Ik zag nog wel een rode Duc rijden met rood kuipruitje, was jij dat? Wij zaten (weer eens :z ) bij de Mac.

randy

Die hard MF'er
14 okt 2001
585
0
zandvoort
Iemand zin om vanavond naar Harderwijk te gaan?
Bij de rontonde voorbij Dolfinarium.
Ik ben er omstreeks 20.00 uur.
Effe een bakie pleur doen en dan als afsluiter klaverblad Hoevenlaken. :]
See You There }]
Ik kom wel ff kijken vanavond. Is daar een MAC of zo waar we afspreken of een ander herkenbaar punt?

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
3
39
Amersfoort
Wat zijn de snelheden die jullie halen IN de bocht op klaverblad Hoevelaken?

...dan weet ik of ik er wat te zoeken heb... ;)

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.831
81
Bezoek site
Op dinsdag 16 juli 2002 12:29 schreef Iceman het volgende:Bij de rotonde na Dolfinarium, is een meeting place geworden voor motorrijders.....
Is dat op de doorgaande weg de polder in (langs de sluizen)? Momenteel vaak veel ellende vanwege aanleg tunnel/aquaduct.

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
www.youtube.com
Wij komen vanavond ook naar Harderwijk. Wie rijden er vanuit het Oosten (vanaf Zutfun) mee naar Harderwijk??

Hier schijnt de hele dag heeeeel af en toe de zon maar :( Dus ik hoop dat ik straks de 8-) op kan!!

CAT

MikiEEEE

Die hard MF'er
14 dec 2001
511
0
lelystad
www.mike.tk
Als jullie iemand heeeeeeel houterig de bocht door zien komen ben ik het ook even aan het proberen :P
(ik krijg het niet eens voor elkaar om de juiste afslagen te pakken, en kom steeds bij afslag hoevelaken/amersfoort noord of amersfoort uit ;( )

Desmo

MF veteraan
19 dec 2001
2.170
0
47
Bayern
Op dinsdag 16 juli 2002 16:33 schreef MikiEEEE het volgende:
...kom steeds bij afslag hoevelaken/amersfoort noord of amersfoort uit ;( )
pak die 'ns bewust, mischien lukt het dan wel.