Vanavond Harderwijk?

Bij die rontonde zit je meteen aan het water, en ook bij een restaurant voor een bakkie.

Ken je daar wel zoveel fietsen kwijt?
Jullie zullen vast niet de enige zijn ;) ,
of er moet ook op het gras daar geparkeerd worden.

De plek die ik in me hoofd heb is dat stukkie wat afloopt en waar ook paar bankies staan.
Rechterhand dat restaurant aan het water en links een pad langs het water.
 
gaan we daar alleen maar koffie drinken of word er ook nog lekker gereden? Ik drink namelijk geen koffie, maar wil wel een lekker stukkie rijden.
 
Op dinsdag 16 juli 2002 18:09 schreef boom boom het volgende:
gaan we daar alleen maar koffie drinken of word er ook nog lekker gereden? Ik drink namelijk geen koffie, maar wil wel een lekker stukkie rijden.

Ze hebben voor jou vast wel boompjesthee :+
 
Op dinsdag 16 juli 2002 18:02 schreef LCB het volgende:Ken je daar wel zoveel fietsen kwijt?

Ja hoor plek genoeg daar.

De plek die ik in me hoofd heb is dat stukkie wat afloopt en waar ook paar bankies staan.
Rechterhand dat restaurant aan het water en links een pad langs het water.

Precies daar is het ja.
 
EINDELIJK lukt het me om de juiste afslagen te pakken, en zo continu m`n bochies te kunnen oefenen, komen al die MF-goeroes opdagen en een deuk in me ego maken. Kweet nie wie het waren maar jullie gingen lekker plat :} . Kwas maar gestopt want ik zat een beetje in de weg geloof ik :P .
Wel cool, ga deze week nog ff oefenen daaroow, zodat ik het de volgende keer hopelijk een beetje bij kan houden :]
 
Hallo folks,

Ik ben jullie onderweg naar het klaverblad kwijtgeraakt. Stond nog ff te bellen toen we na de laatste stop weggingen. Ik ging regelrecht naar Hoevelaken, maar jullie waren er nog niet.
Omdat het toch al donker begon te worden heb ik ff een rondje gereden en ben naar huis gegaan.

Dwars door Leusden (home of iceman), ook fijne bochten :)

CU next time
 
ja was ff lekker sightseeing Leusden e.o., leuk klaverblaadje... was wel een beetje druk maar het ging aardig... BT020 begint alleen een beetje te smelten na een paar rondjes, wordt wel errug heet..
 
Was wel gezellie. Leuk om weer wat mensen erbij te leren kennen. En natuurlijk om de bekende weer even te zien.

'( En jullie wilden mij niet zien en was maar goed dat ik niet kon, enzo... ;)

Maar...ze kon het niet helemaal laten en was met blik naar Harderwijk gereden.
Jullie weg en ik kom aan :(
Nog getoeterd, maar ik zat in me burgertruttenbak }) en die valt niet op.

Alle limieten overschrijdend naar Hoevelaken geknald. Met een kwartier was ik er maar jullie niet ghehe...Hoor net dat jullie een ommetje hebben gemkt. Helaas voor mij...

En Ien... }) ;)
 
Was de eerste keer dat wij eens lekker op een klaverblad hebben gestuurd :] . Leuke plek om elkaar te ontmoeten dat Harderwijk. Tenminste wat te drinken met al dat ge-o-h.

Voor herhaling vatbaar.
 
Was wel leuk rijden vanavond. Voor de avond toch een stevig stukje sturen vanuit Zandvoort, maar wel fijn gereden op het klaverblad :9

Volgende keer alleen wel mijn gewone vizier opdoen in plaats van mijn donkere |( Is niet fijn naar huis rijden zo.
 
was een leuk stukje touren idd. En knooppunt hoevelaken is erg lekker. Geen knijpende bochten, maar gewoon 4 lekkere hobbelvrije doordraaiers.

Nu nog ff een broek kopen met sliders en ik kan echt plat (alsof het echt aan die sliders ligt, maar met een spijkerbroek durf ik het nog niet echt aan).
 
Op dinsdag 16 juli 2002 23:46 schreef boom boom het volgende:
was een leuk stukje touren idd. En knooppunt hoevelaken is erg lekker. Geen knijpende bochten, maar gewoon 4 lekkere hobbelvrije doordraaiers.

Nu nog ff een broek kopen met sliders en ik kan echt plat (alsof het echt aan die sliders ligt, maar met een spijkerbroek durf ik het nog niet echt aan).

Nah, wat gek })
 
randy: nog lekker vliegen gehapt op het einde? Ik wel namelijk. Volgende keer toch maar vroeger vertrekken of niet het donkere vizier meenemen.
 
Ja het was gezellie.
En Hans sorry man dat we zo maar wegreden.
Volgende keer wat vroeger afspreken maar, zoals Randy al zegt:
met een donker vizier is het ook niet alles op het klaverblad, in de avondschemer.
Ook leuk dat Unstable er nog was op het klaverblad.
Volgende keer met de motor Albert? :+
Greetz...
 
Ja het was gezellie.
En Hans sorry man dat we zo maar wegreden.
Volgende keer wat vroeger afspreken maar, zoals Randy al zegt:
met een donker vizier is het ook niet alles op het klaverblad, in de avondschemer.
Ook leuk dat Unstable er nog was op het klaverblad.
Volgende keer met de motor Albert? :+
Greetz...

Geen probleem, ik heb me ook vermaakt. Is best leuk rijden in Leusden als alle auto's er niet zijn :) .
Idd voor herhaling vatbaar en dan wat vroeger afspreken.
 
Er zijn een aantal mensen geweest die dus graag hadden willen komen, maar helaas niet konden.
Moeten we maar gauw een nieuwe afspraak maken! :P


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan