Vanavond Harderwijk?

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
Iemand zin om vanavond naar Harderwijk te gaan?
Bij de rontonde voorbij Dolfinarium.
Ik ben er omstreeks 20.00 uur.
Effe een bakie pleur doen en dan als afsluiter klaverblad Hoevenlaken. :]
See You There }]
 
Ik kom wel effe... Nieuwe duc inrijden dus flink km's maken (nog 300 km en dan >5000 rpm eindelijk)
 
Ik had wel het plan om even naar Hoevelaken te gaan.
Via Harderwijk is wel een beetje om voor me. Aan de andere kant is een bakkie koffie ook niet verkeerd en ken jullie nog niet (geloof ik :? ). Is ook wel leuk om elkaar in real life te zien, op Hoevelaken leer je elkaar niet echt kennen hè.
Denk er nog even over na of ik over Hardewijk ga of niet. Maar op Hoevelaken zie je me wel effe, dat in ieder geval.
 
Ik had wel het plan om even naar Hoevelaken te gaan.
Via Harderwijk is wel een beetje om voor me. Aan de andere kant is een bakkie koffie ook niet verkeerd en ken jullie nog niet (geloof ik :? ). Is ook wel leuk om elkaar in real life te zien, op Hoevelaken leer je elkaar niet echt kennen hè.
Denk er nog even over na of ik over Hardewijk ga of niet. Maar op Hoevelaken zie je me wel effe, dat in ieder geval.
Ik ken jou ook nog niet, dus gewoon effe komen :+
Wordt het alleen maar gezellie van.
En ja op Hoevenlaken praten is wat moeilijker met als die cops (als ze er zijn :( ).
 
Iceman, even offtopic. Was jij zondag nog op Heerenveen (klaverblad)? Ik zag nog wel een rode Duc rijden met rood kuipruitje, was jij dat? Wij zaten (weer eens :z ) bij de Mac.
 
Iemand zin om vanavond naar Harderwijk te gaan?
Bij de rontonde voorbij Dolfinarium.
Ik ben er omstreeks 20.00 uur.
Effe een bakie pleur doen en dan als afsluiter klaverblad Hoevenlaken. :]
See You There }]

Ik kom wel ff kijken vanavond. Is daar een MAC of zo waar we afspreken of een ander herkenbaar punt?
 
Iceman, even offtopic. Was jij zondag nog op Heerenveen (klaverblad)? Ik zag nog wel een rode Duc rijden met rood kuipruitje, was jij dat? Wij zaten (weer eens :z ) bij de Mac.
[off topic]
Nee was ik niet Revolution.
Maat kon niet...en alleen is niet zo leuk.
[off topic]
 
Valt er in harderwijk zelf wat te rijden dan? Kom daar soms in de buurt...
Bij de rontonde na Dolfinarium, is een meeting place geworden voor motorrijders.....
Je kunt in Harderwijk door de polder rijden maar kijk uit voor de gatso palen!!!! :(
 
vergeten mij agenda te blokkeren, staan nu dus afspraken in mijn agenda voor vanavond. Ipv genieten dus werken.....slechter kan niet!
 
Wat zijn de snelheden die jullie halen IN de bocht op klaverblad Hoevelaken?

...dan weet ik of ik er wat te zoeken heb... ;)
 
Wellicht dat unstable die kant ook nog ff op komt, maar dan wel ietsie later....ik denk dat het zo een uur of 22.00 kan worden, is er dan nog iemand?
 
Op dinsdag 16 juli 2002 12:29 schreef Iceman het volgende:Bij de rotonde na Dolfinarium, is een meeting place geworden voor motorrijders.....

Is dat op de doorgaande weg de polder in (langs de sluizen)? Momenteel vaak veel ellende vanwege aanleg tunnel/aquaduct.
 
Wij komen vanavond ook naar Harderwijk. Wie rijden er vanuit het Oosten (vanaf Zutfun) mee naar Harderwijk??


Hier schijnt de hele dag heeeeel af en toe de zon maar :( Dus ik hoop dat ik straks de 8-) op kan!!


CAT
 
Als jullie iemand heeeeeeel houterig de bocht door zien komen ben ik het ook even aan het proberen :P
(ik krijg het niet eens voor elkaar om de juiste afslagen te pakken, en kom steeds bij afslag hoevelaken/amersfoort noord of amersfoort uit ;( )
 
Op dinsdag 16 juli 2002 16:33 schreef MikiEEEE het volgende:
...kom steeds bij afslag hoevelaken/amersfoort noord of amersfoort uit ;( )
pak die 'ns bewust, mischien lukt het dan wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan