vanavond in Zembla (hells angels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, heb je een keer de kans op een fatsoenlijk interview zetten ze zo'n lul neer |( , lekker onbevooroordeeld ook B|

Grtz
 
Nou moet ik zeggen dat 4 Hell's Angels met een Sourcy bronwatertje voor zich, of aan de bar met een cola (light!!) niet echt geloofwaardig over komen. Zeker niet als ze het hebben over "the filthy few" die geen doodseskader vormen, maar gewoon party-animals zijn. Met een Spa'tje. Yeah, right.
 
vond het een leuk programma ,je kan volgens mij wel lachen met die gasten,heb om de uitzending ook wel zitten lachen ,zaten ze gezellig met spa rood ,ja ik heb niks tegen ze hoor.
 
Nou moet ik zeggen dat 4 Hell's Angels met een Sourcy bronwatertje voor zich, of aan de bar met een cola (light!!) niet echt geloofwaardig over komen. Zeker niet als ze het hebben over "the filthy few" die geen doodseskader vormen, maar gewoon party-animals zijn. Met een Spa'tje. Yeah, right.
Duh...wat een schijnheilige bende...doe dan eerst een cursus "geloofwaardig overkomen" ofzo... |( |(
 
het is allemaal de schuld van anderen! zij zitten vol goede bedoelingen en daar wordt door anderen misbruik van gemaakt! het enige wat zij willen is lekker motor rijden!!!



:Z
 
Nou moet ik zeggen dat 4 Hell's Angels met een Sourcy bronwatertje voor zich, of aan de bar met een cola (light!!) niet echt geloofwaardig over komen. Zeker niet als ze het hebben over "the filthy few" die geen doodseskader vormen, maar gewoon party-animals zijn. Met een Spa'tje. Yeah, right.

:^ ik wilde het niet zeggen maar ik had het inderdaad al opgemerkt :z

En inhoudelijk stelde het geen R**T voor oftewel een half uur weg gegooid zendtijd.
 
ik vond het best een leuk stukkie, en we mogen allemaal op dinsdag een bakkie komen doen 8-) ik weet alleen niet of ze een sportieve motor waarderen haha
 
Och, ze houden zich alleen met andere criminelen bezig en zolang ze dat doen is het prima. (behalve als je een onschuldige voorbijganger bent bij de zoveelste liqidatie :( )
 
Wat een achterlijk domme lul is die interviewer.
Heb je de kans op een interview stel je allemaal vragen waarmee je het gesprek steeds verder dicht gooit.

Hij had nog nooit van open vragen gehoord, in elke vraag was zijn mening al verwerkt.
 
Wat een achterlijk domme lul is die interviewer.
Heb je de kans op een interview stel je allemaal vragen waarmee je het gesprek steeds verder dicht gooit.

Hij had nog nooit van open vragen gehoord, in elke vraag was zijn mening al verwerkt.
:^

Ik neem aan dat hij zich toch wel een beetje had voorbereid :? Het leek er niet op. En een beetje doorvragen (en dat is niet drie keer dezelfde vraag herhalen :( ) deed hij ook niet.
Als de Hells-Angels hadden beweerd dat ze nog nooit een verkeersovertreding hadden begaan waren ze er bij deze interviewer ook nog mee weggekomen 8-)
 
Moet dit dan niet in 'Off-Topic' wegens laag motorgerelateerd gedoe, ik bedoel een Zembla-uitzending over ex-Kreidlerclub in Amsterdam, die zich tegenwoordig op minimaal 3 wielen met rbw B verplichting verplaatst etc. :? :?


Ze reden dan in ieder geval vroeger op leuk spul :+


Tja....jeugdsentiment gecombineerd met geen gevoel voor Har...humor...
 
Duh...wat een schijnheilige bende...doe dan eerst een cursus "geloofwaardig overkomen" ofzo... |( |(

Dat ze zich nu iets braver voordoen als normaal vind ik wel begrijpelijk. Het trieste is dat ze er een of ander vooringenomer reportertje naar de HA's sturen die dusdanige generaliserende vragen steld dat je er niets mee kunt.

Werd toch door de Deense beambte netjes gezegd: De HA's is géén criminele organisatie. Het is een organisatie van criminelen.

Ook dat laatse betwijfel ik trouwens. Ik spreek graag iets voorzichtiger wanneer ik geen hard bewijs maar enkele vooroordelen in handen heb. Ik zou liever zeggen dat het percentage criminelen binnen de HA's hoger ligt dan het landelijk gemiddelde.
 
Nou moet ik zeggen dat 4 Hell's Angels met een Sourcy bronwatertje voor zich, of aan de bar met een cola (light!!) niet echt geloofwaardig over komen.


Wat had jij verwacht dan? Dat ze alleen maar bier drinken ofzo? Als jij nog moet rijden dan drink je toch ook geen alcohol, ofwel? Jij drinkt toch ook niet de hele dag bier?
 
Wat een gezeur, mensen die we de laatste weken dagelijks op de tv zien: van Lodewijk de Waal tot George Bush lopen te liegen en te bedriegen waar je niet lekker van wordt en is er een "docu" over een de H-A dan wordt er gezeurd of ze wel helemaal de waarheid spreken......wat er bij mij achter de deur gebeurt hoeft toch ook niemand te weten (of je moet erug kinky zijn :+ )

Maar goed de genen met het grootste commentaar weten er zoals vaak weinig of niets van, die zijn net zo vooringenomen als dat achterlijke reportertje |(

Maar ach, we rijden allemaal motor.............
en dat maakt ons allen toch weer gelijk...... O-)
 
Ik heb de uitzending ook gezien. Jaja, geen pasvinders, maar wel brave jongens O-)

Heb je het trouwens ook gehoord? We mogen allemaal dinsdag een bakkie komen doen.(oeps dubbel ...in een van de bovenstaande reacties staat dit ook al vermeld)
 
Het chapter in de omgeving van Tilburg heeft een andere clubavond hoor, niet op dinsdag.

Hahaha... een chapter in de omgeving van Tilburg? Wel Amsterdam, Haarlem, Westport, Kampen en Northcoast. Ik geloof dat "omgeving Tilburg" voor mij chapter Antwerpen zou moeten betekenen. En ik geloof niet dat ik daar met mijn 'Ollandes Kwaak Vulcan welkom ben. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan