vanavond in Zembla (hells angels)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk130

MF veteraan
26 mei 2003
23.928
255
Den Haag
Vanavond allemaal Zembla kijken om 21:10uur: de macht van de hells angels!
 
Laatst bewerkt:
Moet dat niet zijn : 'Health Angels' ?
Club van :] medici :] .





Of zijn het die gasten die met de auto naar Barend&vanDorp gingen? :?
En meestal auto rijden?
 
Klopt het moet zembla zijn. Nederland 3

Volgens de leiding van de Amsterdamse Hells Angels zijn de tatoeages die horen bij het presidentsschap van de motorclub inmiddels van het lichaam van ex-topman Willem van Boxtel verwijderd. Van Boxtel was sinds de oprichting in 1978 de leider van de Hells Angels, maar is een paar weken geleden door de club afgezet. Dat was het begin van een periode waarin de Hells Angels veel in het nieuws kwamen, Justitie onderzoeken naar alle Hells Angels aankondigde en de Gemeente Amsterdam elk overleg met de club opschortte. Voor het eerst reageren de Hells Angels zelf in een interview dat Zembla vandaag brengt.

‘We moeten wel,’ aldus vice-president Harry. ‘Alles wordt nu van één kant belicht. In 1998 hebben wij besloten om een persstop in te voeren. Maar het resultaat daarvan is dat alles dat wordt voorgekauwd door Justitie, klakkeloos wordt overgenomen door de media. Er worden stapels onzin over ons geschreven. We willen het nu in ieder geval eens goed toelichten, anders worden we geslacht.’

Vastgoedmagnaat Willem Endstra zou ex-president Van Boxtel geld hebben geboden om Heineken-ontvoerder Willem Holleeder te liquideren. Hells Angels-lid van het eerste uur Kees zegt in Zembla dat Van Boxtel heeft gelogen over zijn contact met de inmiddels vermoorde Endstra. ‘Als hij tegenover mij zit en zegt: ‘Ik ken de hele man niet’, en hij zegt een week daarna: ‘Ik heb hem een keer gezien’, en daarna blijkt dat hij wel zes of zeven afspraken met die man heeft gemaakt, dan is het een heel ander verhaal geworden. En als hij dan zegt: ‘Nou ja jongens, ik heb het verkeerd gedaan, ik heb me erin laten slepen’ of ‘Ik ben meegegaan in een verhaal’, dan is daar is geen sorry voor. Voor ons is het verhaal af. Willem is de club uit en that’s it.’ Van Boxtel heeft een zogeheten bad-standing gekregen, wat onder andere betekent dat tatoeages bij hem inmiddels zijn verwijderd en er een zogeheten uitdatum op zijn lichaam is getatoeëerd. Regie: Dirk Bayens Titel aflevering: De macht van de Hells Angels




Uitgave: Programmabladen AKN Digital Services © 2004 | Alle rechten voorbehouden | Colofon
 
ff Nova in Zembla gewijzigd.
Moet dit dan niet in 'Off-Topic' wegens laag motorgerelateerd gedoe, ik bedoel een Zembla-uitzending over ex-Kreidlerclub in Amsterdam, die zich tegenwoordig op minimaal 3 wielen met rbw B verplichting verplaatst etc. :? :?
 
Moet dit dan niet in 'Off-Topic' wegens laag motorgerelateerd gedoe, ik bedoel een Zembla-uitzending over ex-Kreidlerclub in Amsterdam, die zich tegenwoordig op minimaal 3 wielen met rbw B verplichting verplaatst etc. :? :?

kan je ook een normale reactie geven :?
 
Ton-up heeft gelijk hoor. Je mag tegenwoordig alleen nog maar van motorclub spreken als alle leden zich dag en nacht verplaatsen op de motor.

Omdat ik net als de HA in nederland woon en het daar vaker kutweer is dan lekker weer rij ik ook nogal eens met de auto. Soms moet ik ook dingen of kinderen meenemen. Dat gaat ook beter met een auto. Ik denk dat ik me dus moet afmelden hier op het m-f. Want ik ben geen motorrijder.


ontopic:
Ik ben wel benieuwd wat ze te vertellen hebben.
De volledige waarheid zal je echt niet te horen krijgen, maar ze hebben wel gelijk dat je alleen maar verhalen hoort die niet rechtstreeks bij hun vandaan komen.
 
Ton-up heeft gelijk hoor. Je mag tegenwoordig alleen nog maar van motorclub spreken als alle leden zich (..) verplaatsen op de motor.
(..)
Dank, maar aandacht in Zembla aan een club die in een heel erg grijs verleden begonnen is door brommergassies, tegenwoordig heel af en toe een :] HD uitlaat is imho geen algemene motorpraat.
En 'eens een angel, altijd een angel' gaat ook niet op, vraag maar aan 'big Willem', een nu ex-lid.
 
Het is nog steeds MC wat staat voor motorclub. Ze hebben ook allemaal een motor.
De gemiddelde tourclub rijd ook niet zo veel kilometers hoor. Maar dit is verder een onzinnige discussie.

Maar goed: waar dit bericht thuis hoort maakt me niet zoveel uit. Ik kijk toch alleen in active topics. :)
 
...Van Boxtel heeft een zogeheten bad-standing gekregen, wat onder andere betekent dat tatoeages bij hem inmiddels zijn verwijderd en er een zogeheten uitdatum op zijn lichaam is getatoeëerd...
Vraag me af hoe ze dat zo snel voor elkaar hebben gekregen (dat verwijderen dan)... coveren of gewoon het strijkijzer erop? :P
 
Moet dit dan niet in 'Off-Topic' wegens laag motorgerelateerd gedoe, ik bedoel een Zembla-uitzending over ex-Kreidlerclub in Amsterdam, die zich tegenwoordig op minimaal 3 wielen met rbw B verplichting verplaatst etc. :? :?


:^
 
Ik vond het een vaag verhaal...
Ik kreeg het idee dat ze de mensen wilde vertellen dat het allemaal schatjes waren die niets fout gedaan hadden. Maar goed, het fijne weet ik er ook niet van buiten de berichten van de media...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan