Vanavond lege (snel)wegen

Broembroem

MF veteraan
3 okt 2002
1.327
1
Hoofddorp
Als je zin hebt om eens zonder andere verkeersdeelnemers eindelijk die ene bocht of die snelwegafrit, klaverblad ed eens af te raggen. Vanavond vanaf half 9 heb je de kans. Het grootste deel van Nederland en Duitsland zit toch voor de buis dus lege wegen! Kan je in duitsland nog even je top halen controleren zonder om de kilometer vol in je remmen te moeten. :]
Of je moet zelf voetbal gaan kijken natuurlijk.

hmmz misschien wel een leuk ideetje..
als ik klaar ben met leren (toetsen) voor morgen :X en als het weer een beetje meezit :)

Deze gedacht kwam bij mij ook al op. Alleen ik baal zo ontzettend dat ik morgen een tentamen heb en overmogen ook. ;(

Vanavond mooi sporten. Gegarandeerd een lege sportzaal met enkel vrouwen en heel weinig mannen (.. mooi toch?). Das elke keer zo nog geweest. Bij zelfs de kleine voetbalwedstrijden zit het manvolk thuis achter de buis. In het fitnesscentrum zijn dan voornamelijk vrouwen aanwezig :P

En er hangen ook nog tv's, dus ik kan ook daar de wedstrijd mee kijken ;)

Als je zin hebt om eens zonder andere verkeersdeelnemers eindelijk die ene bocht of die snelwegafrit, klaverblad ed eens af te raggen. Vanavond vanaf half 9 heb je de kans. Het grootste deel van Nederland en Duitsland zit toch voor de buis dus lege wegen! Kan je in duitsland nog even je top halen controleren zonder om de kilometer vol in je remmen te moeten. :]
Of je moet zelf voetbal gaan kijken natuurlijk.

of een agent tegenkomen die ook niet van voetbal houdt :+

Terug
Bovenaan Onderaan