Vanavond naar Ressen ???

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
Is er iemand nog van plan om naar Ressen toe te gaan :?
En hoelaat ben je daar :?
Ik ben er allang niet meer geweest.
Ik denk dat ik er vanavond wel ff naar toe ga.
 
Hoeveel???

Effe uitleggen: Hoeveel boete wil je scoren?

Ben dit weekend twee keer op Ressen geweest (beide keren 1 rondje) en twee keer aangehouden voor papieren-check... En ze spraken me al aan met me naam...

Schijnt twee weken terug een ZX-9R platgereden te zijn, sindsdien veeeel controle, ook doordeweeks... Dit + zomerfeest-drukte = 80% pakkans...

Zou het dus niet doen...
 
LB,

Ben ook al meerdere keren aangehouden. Als je je maar gedraagt voor hun ogen, kunnen ze niks!

Mijn naam kennen ze ook al, LB. Voordat ze iemand aanhouden wordt vaak het kenteken gechecked.

Maaaar, het blijft natuurlijk altijd opletten.
 
LB,

Ben ook al meerdere keren aangehouden. Als je je maar gedraagt voor hun ogen, kunnen ze niks!

Mijn naam kennen ze ook al, LB. Voordat ze iemand aanhouden wordt vaak het kenteken gechecked.

Maaaar, het blijft natuurlijk altijd opletten.
Effe duidelijker: 25-kw papiertje & vol vermogen ZX-6R... Geloof dat ze je dan wel wat kunen maken...
 
Schijnt twee weken terug een ZX-9R platgereden te zijn, sindsdien veeeel controle, ook doordeweeks... Dit + zomerfeest-drukte = 80% pakkans...

Zou het dus niet doen...
Hmmmmmm, dan kloppen mijn papieren niet met mijn kenteken.
Heb nooit papieren bij.
Is eigelijk niet zo slim om te gaan.
Er rijdt inderdaad veel politie.
Ben straks ff door nijmegen en malden gereden.
Het was echt blauw :(
Ik denk dat ik maar ff wacht.
Lijkt me iets verstandiger :)
Ik ga wel ergens anders mijn glimrandjes eraf rijden.
 
Hmmmmmm, dan kloppen mijn papieren niet met mijn kenteken.
Heb nooit papieren bij.
Is eigelijk niet zo slim om te gaan.
Er rijdt inderdaad veel politie.
Ben straks ff door nijmegen en malden gereden.
Het was echt blauw :(
Ik denk dat ik maar ff wacht.
Lijkt me iets verstandiger :)
Ik ga wel ergens anders mijn glimrandjes eraf rijden.

Ik heb eventueel wel schuurpapier voor je! }) Anders ga je even de grens over. Zijn ook wel leukje bochtjes.
 
Geen Ressen maar Hoevelaken....
Ik ree er 19.45 langs en er stonden twee rijders onder het viaduct.
Achter me ree een man met een grijs :? pak van Spyke volgens mij.

Ik heb nog ff gas ingehouden onde het duct, maar kon niet echt gezichten zien.

Waren het forummers?
 
Ik doe het liever op de goede manier :)

Ik ga vanavond richting Oss en Rosmalen.
Ff mijn motor laten zien aan een paar maten.
Mijn broer gaat ook mee op pa's VFR zonder rijbewijs })

was dan meteen ff doorgestoken naar de Baars! was een gezellig avondje daar joh *D
 
Ben rond half negen nog op ressen geweest, na een rondje of 4 kwam er ineens een motor bij... Nie goe... heb toen maar heeel rustig de afslag arnhem genomen, en ben even een ijsje wezen eten bij de shell. Daarna nog even wezen kijken.... Niet slim, Wel leuk }) , moets even uitleggen waarom ik de goede afslag niet kon vinden, Aardige man heeft toen netjes een (dwingend) reisadvies terug naar Arnhem gegeven :j . Meestal ben ik nog wel eigenwijs, maar met kopieen van het kentekenbewijs ?? maar zijn advies opgevolgd :( .

Toch nog even lekker gereden.....
 
Mijn vriend heeft vorige week een boete gehad op Ressen! Ja.. dat krijg je als je je nr.plaat een beetje dubbel heb zitten |(

Trouwens.. 3 weken terug is er 1 onthoofd op Ressen door de vangrail!!! ;( (bocht waar die bomen gekapt zijn!)
 
Had zoiets gehoord ja, zit ook een nieuw stuk vangrail in. Echt klote. Zo af en toe spookt dat ook wel door mijn hoofd, als ik er hier maar niet af ga, Meestal heb ik dat als er een auto voor me rijd en ik heel rustig door de bocht ga, kijk je wat rond en dan zie je al dat ijzer.. Moet ik er toch even aan denken. Misschien wel goed aan de ene kant, ga je toch niet helemaal tot het uiterste, aan de andere kant als er maar iets gebeurt (oliespoortje of bitumen) en het gaat fout is het vaak zo definitief..

Maar goed.. niet te veel aan denken, motorrijden moet wel leuk blijven...enne, leuk is het wel op ressen, en voor mij nog mooi dicht bij ook :P
 
Trouwens.. 3 weken terug is er 1 onthoofd op Ressen door de vangrail!!! ;( (bocht waar die bomen gekapt zijn!)
Was dat die zx-9r waar DGM het over had :?

Welke bocht was het :?
Ben er al een tijdje niet geweest.
Ik heb er niks van gehoord of gelezen.
 
Ok, maar dan gelijk zonder hoofd ? word zo'n zooitje. Een hartaanval op je 80e is het ook niet echt maar door zo iets doms als een vangrail terwijl er best alternatieven zijn, is volgens mij behoorlijk balen ook al is het je hobby/way of life..
 
Ok, maar dan gelijk zonder hoofd ? word zo'n zooitje. Een hartaanval op je 80e is het ook niet echt maar door zo iets doms als een vangrail terwijl er best alternatieven zijn, is volgens mij behoorlijk balen ook al is het je hobby/way of life..
Ik denk nie dat je nog baalt als je onthoofd bent :P
Sterker nog...denk dat je je dan nergens meer druk om maakt...
 
Ok, stoffer en blik en.....

Queen- Who wants to live for ever
Queen- Princes of the universe

Maar voorlopig nog even niet, dan maar op mijn 80e kneedownend de vangrail in }) , wellicht komt de hartaanval dan wel nadat het hoofd eraf is, maar zoals je al zei (heel scherp opgemerkt)daar maak je je dan ook niet meer druk om :P
 
dan wordt het weer anders, eerst met een dame aan de zwier, dan op demotor naar huis, tijdens het kneedownen in de bocht de vangrail in omdat je nog hartkloppingen hebt van alles wat je eerder die avond hebt meegemaakt. Vervolgens kapt je hart er helemaal mee, en intussen maak je je nergens druk meer om omdat je hoofd nog itussen de vangrail zit.

Je moet er wat voor over hebben (plannen) om tijdens/door het beoeffenen van je hobby te overlijden ipv "gewoon" op je 80e aan een hartaanval te bezwijken.

--- inmiddels wel erg off-topic geworden ---
 
Terug
Bovenaan Onderaan