Vanavond NED 1 23.00 uur

Een of andere documentaire over rivaliserende motorclubs. kijk hier al vast.
Nou ik ben dus benieuwd hoe wij (ja alle motorrijders) dus morgen maar weer eens bekeken worden :j
Het kan ook positief zijn, maar dan kom ik morgen wel ff deze post aanpassen :P
 
Weet iemand al hoe hoog de motordichtheid is daar in Nieuwleusden?

Bij ons in het dorp (1800 inwoners) wonen naar schatting 110 motorrijders. Daarmee hebben we ook een aardig hoge motordichtheid. Daarvan zijn er ongeveer 75 gewoon lid van dezelfde motorclub. Is wel zo gezellig. De overige 25 leden wonen in de regio.
 
He yammie, binnenkort een keer een ritje maken door het schilderachtige Brabant?
Laat ik nou eens zeggen, dat deze gedachten van het weekend (toen ik er achter kwam dat jij uit Veghel komt) al speelde ;)
Wat dat betreft dus geen probleem :}

Eens kijken wat het weer dit weekend voor ons in Petto heeft :?

Maar eerst a.s. vrijdag VRO I te Veldhoven. En in tegendeel tot Maximum, ben ik van plan om mijn motor wel heel te houden })

Edit: waar haal jij trouwens die 1800 inw vandaan :? Ik tel toch zeker meer koeien in dat gat })
 
Laatst bewerkt:
Laat ik nou eens zeggen, dat deze gedachten van het weekend (toen ik er achter kwam dat jij uit Veghel komt) al speelde ;)
Wat dat betreft dus geen probleem :}

Eens kijken wat het weer dit weekend voor ons in Petto heeft :?

Maar eerst a.s. vrijdag VRO I te Veldhoven. En in tegendeel tot Maximum, ben ik van plan om mijn motor wel heel te houden })

Edit: waar haal jij trouwens die 1800 inw vandaan :? Ik tel toch zeker meer koeien in dat gat })

Zijtaart RULEZZZZZZZ

Ik ga vrijdag CRT doen op Assen. Misschien zondag maar een stukkie gaan toeren. Moet zaterdag eerst m'n fiets weer opbouwen. Niet dat ik van plan ben om te crashen, maar de spiegels, uitlaat, knipperlichten en nog wat plastic meuk moeten weer teruggezet worden.
 
Is dat deel 2 van die serie ofzo?

heb vorige week wel iets gezien, niet echt super boeiend maar wel leuk omdat het over motoren ging.
 
Zo, dat mens op die CBR600F a la Skoezie model.. brrrrrrrrrrr. Nee daar wil ik niet naast wakker worden.

Ouwe brikken en sportmotoren.. ach, wel geinig om te zien... een beetje twents proatn. Of waar het zich ook mag bevinden ;)
 
K#t vergeten te kijken. De moeite waard om morgenvroeg op te nemen?

btw wat was de motordichtheid?
 
Nou, 't enige interessante was volgens mij de striptease in die tent. Hopelijk krijgen we ook zoiets bij de BBQ in Heerlen! LCB, regel jij dat ff??
 
Zitten er hier mensen die daar bekend zijn? Allemensen wat was het weer een afspiegeling van de Nederlandse motorrijder.

Idd ja.....volgens mij moet het gros van de Nederlanders nu denken dat alle motorrijders op klassieke motoren rijden, geen CD-spelers hebben en zandzakken in hun zijspan leggen
 
Motorrijders zijn maar een raar volkje, als ik zo kijk.

Vond het een beetje gelul van die ouwe brikken rijders, dat het nu geen echte techniek meer zou zijn. Als Norton toendertijd de kans had gehad om om fiets te bouwen met de techniek van nu, dan hadden ze dat echt wel gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan