Vanavond NED 1 23.00 uur

Idd ja.....volgens mij moet het gros van de Nederlanders nu denken dat alle motorrijders op klassieke motoren rijden, geen CD-spelers hebben en zandzakken in hun zijspan leggen

Euh ja, blijkbaar wel. Btw een zijspan is bagger als je er zandzakken in moet leggen. Een goed zijspan stuurt ook goed zonder gewicht in de bak.
 
Euh ja, blijkbaar wel. Btw een zijspan is bagger als je er zandzakken in moet leggen. Een goed zijspan stuurt ook goed zonder gewicht in de bak.
Dat was niet de oorzaak. Hij wilde wennen aan het gewicht van z'n zoontje. Weet het verder ook niet, nooit mee gereden.
 
vondt het maar een saaie bedoeling daaro, enne nieuwleusen, ligt voor de mensen die het niet weten tussen meppel en zwolle
 
Dat was niet de oorzaak. Hij wilde wennen aan het gewicht van z'n zoontje. Weet het verder ook niet, nooit mee gereden.

Hoe zwaar was dat kereltje ongeveer? 20 kg meer of minder merk je niet. Zo te horen kan de beste man beter een paar zijspanlessen nemen bij een van de Nederlandse zijspangoeroes.
 
Hoe zwaar was dat kereltje ongeveer? 20 kg meer of minder merk je niet. Zo te horen kan de beste man beter een paar zijspanlessen nemen bij een van de Nederlandse zijspangoeroes.
20 kg idd. Hij was er net mee begonnen, laat die man toch :] (ken 'm niet hoor)
 
25 % van het dorp zat bij de ene motorclub (snell jongens)
25 % van het dorp kon meedoen aan de ouwebrikkentoer (wees welkom)
50 % van het dorp heeft altijd bijzonder donker gekleurde sokken aan :+
 
Ach.. vond het wel grappig. Ik vond die oude motoren best gaaf om te zien hoor. Maar die "snelle" jongens.... daar kon ik mezelf maar moeilijk mee identificeren.
 
25 % van het dorp zat bij de ene motorclub (snell jongens)
25 % van het dorp kon meedoen aan de ouwebrikkentoer (wees welkom)
50 % van het dorp heeft altijd bijzonder donker gekleurde sokken aan :+

En die 50% die wel motorreed had ook geitewollen sokken, maar die zag je niet omdat ze laarzen aanhadden :?
 
Kan dus morgen op mijn werk uitleggen:
a) heb en draag dus geen wollen sokken
b) heb geen zandzakken aan boord
c) nee ik heb niet zo'n snor (heb helemaal geen snor)
d) kom niet uit zo'n gat

Yammie....blij dat hij niet gekeken heeft. Is daar momenteel helemaal niet in staat en heeft de grootste moeite om dit berichtje juist in te typen :+
 
Op maandag 27 mei 2002 18:42 schreef Joris het volgende:Zijtaart RULEZZZZZZZ
Je bedoelt dus een zijstraat van Veghel })

Ik ga vrijdag CRT doen op Assen. Misschien zondag maar een stukkie gaan toeren. Moet zaterdag eerst m'n fiets weer opbouwen. Niet dat ik van plan ben om te crashen, maar de spiegels, uitlaat, knipperlichten en nog wat plastic meuk moeten weer teruggezet worden.
Succes ermee. We spreken nog wel af op MF voor het komende weekend! :}

Yammie....wordt horendol van al die lettertjes op zijn scherm en kapt er maar mee voor vanavond :+
 
"Snelle jongens"... gingen wel races af, maar zelf snel rijden ho maar (of kon de camera het anders niet volgen?).

Ik had ook wat jongere gasten verwacht, dit waren vooral ouwe figuren.
 
En toch blijf ik dat mens op die CBR600 nog steeds eng vinden ;) Maar het waren allemaal ouwe lui ja...... tijd voor een M-F documentaire?
 
Ben halverwege de uitzending in slaap gevallen, zo boeiend was het. Wat ik heb gezien:

Paar gerestaureerde motors, van de "slome club" (6 leden)
Paar "snelle" motoren (club van 5 leden) waarvan 1 fatsoenlijke motor: de skoezie-bike :)
Maar de man/vrouw die daar opzat :r

Voor wie het niet gezien heeft: ben blij })
 
Ik heb alleen het laatste stukje gezien:
De kinders werden goed opgevoed, met crossbrommers in de tuin rondgaan en nog goede kleding aan ook!
En ik heb er nog een paar over een klaverblad zien rijden, dacht ik. Niet met de knie aan de grond uiteraard })
En toen nog iets over buitenlanders, waaruit ik niet kon opmaken of ze er nou voor of tegen waren.
 
En toen nog iets over buitenlanders, waaruit ik niet kon opmaken of ze er nou voor of tegen waren.
Nou ik kon het er heel duidelijk uit opmaken. En ik vond het ook wel raar dat dat er tussen zat. Heeft toch geen f*ck met motoren te maken? Een gemiddelde motorrijder heeft toch niet van die oogkleppen op (mag ik hopen)?
 
Tja, dit leek mij nou niet representatief voor motorrijden nederland (net zo min als MF)...

Wel leuk die passie voor die ouwe Nortons enzo... Ben benieuwd hoe ze in Nieuw Leusden tegen Streetfighters aankijken :?
 
L :+ L
Ik had trouwens ook wel wat meer jonge mensen verwacht en vooral niet van die lelijke :+ , het was idd bijna niet te zien of die flapoor een 'vrouw' was. In mijn visie lijkt ze daar nog steeds niet op trouwens :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan