Vanavond nog ZutFUN?

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Nog volk dat wat rondjes gaat trekken op het klaverblad in Zutphen? Zo te zien gaat het vanavond eindelijk is NIET regenen.. dus..

Ik ben er zowiezo rond 7 en half 8..

Ik denk dat ik de digi cam ook nog even mee neem..
 
Er is geen klaverblad in Zutphen. Het is meer een klavertje 2.
Wij komen niet. We moeten nog de brommers wassen en morgen...Heerlen!!!


CAT
 
daar is helemaal geen klaverblad,alleen maar een afritje.Oke als jij dat een klaverblad noemt dan wil ik wel eens weten hoe jij dat bij perkpolder wilt noemen.
 
ik heb het dus gevonden deze kende ik wel maarja je zei klaverblad. Er waaren nog een paar motors aan het rijden. Maar eerlijk gezegt vind ik deze bochten niks aan
 
ik heb het dus gevonden deze kende ik wel maarja je zei klaverblad. Er waaren nog een paar motors aan het rijden. Maar eerlijk gezegt vind ik deze bochten niks aan

Niks aan? Het zijn ideale bochten om je grens stukje voor stukje te verleggen! In die bochten kon ik kneedownen met mijn toenmalige Diversion en nu ook met mijn huidige GPX600R!

Er zijn uiteraard mooiere bochten: in de Eiffel. Hmm...misschien moet ik daar binnenkort maar weer eens heengaan ;)
 
ik rij normaal het klaverblad bij apeldoorn maar die vind ik veel beter

Apeldoorn vind ik irritant vanwege de hobbels in het wegdek en de knijpende bochten...Zutphen is wat dat betreft beter wegdek! Komt nog bij dat ik in Zutphen beter mijn knie aan de grond krijg dan in Apeldoorn.
 
apeldoorn bobbelig :? en geknepen bocht :? volgens mij hebben we allebij iets anders voor ons. In zutphen loopt de bocht in een keer over op ander asvalt wat er niet uitziet en bij de andere bocht kan je een soort stoep op knallen als je uit de bocht schiet
 
Ah, jij was dat dus met je ER-5 met M-F sticker ;) Wel ff leuk rond getoerd maar die knie wou maar niet aan de grond |( ;) Verder kon ik het wel aardig bijhouden (vond ik zelf ;) )
 
apeldoorn bobbelig :? en geknepen bocht :? volgens mij hebben we allebij iets anders voor ons. In zutphen loopt de bocht in een keer over op ander asvalt wat er niet uitziet en bij de andere bocht kan je een soort stoep op knallen als je uit de bocht schiet

Dat heeft schampert vorig jaar gedaan, cbr 600 aan puin. (gehoord van zijn broertje, die zat bij mij in de klas) ging daar onderuit dooreen oliespoor op de rijbaan :(

(ik stond daar op het viaduct met die zwarte astra) :z :Z
 
Laatst bewerkt:
Oliespoor :? Na ja, je houdt er in elk geval een mooie oranje motor en een fluoriserend racepak aan over ;)

Frank & CAT


full
 
apeldoorn bobbelig :? en geknepen bocht :? volgens mij hebben we allebij iets anders voor ons. In zutphen loopt de bocht in een keer over op ander asvalt wat er niet uitziet en bij de andere bocht kan je een soort stoep op knallen als je uit de bocht schiet

Hij kan ook die bocht bij afslag Apeldoorn/Teuge bedoelen.
Klaverblad Apeldoorn is strak en netjes.

Weleens iemand de fout ingegaan. Dacht dat ie op HET klaverblad zat. Komt dus volle vaart de bocht uizetten en moest enorm in de ho-ijzers omdat daar plots de N345 liep ;)
Foutje bedankt, maar is goed gegaan gelukkig.
 
klaverblad APELDOORN is denk ik wel 1 van de mooiste en rustigste klaverbladen van nederland en is vorig jaar helemaal opnieuw geasfalteerd en er zit niet 1 bobbel in.
enne in ZUTPHEN weet ik geen klaverblad.
morgen avond om 1900 verzamelen bij de benzine pomp afslag apeldoorn zuid.
cu soon.
 
klaverblad APELDOORN is denk ik wel 1 van de mooiste en rustigste klaverbladen van nederland en is vorig jaar helemaal opnieuw geasfalteerd en er zit niet 1 bobbel in.
enne in ZUTPHEN weet ik geen klaverblad.
morgen avond om 1900 verzamelen bij de benzine pomp afslag apeldoorn zuid.
cu soon.

Hebben we het dan over A50 en A1 klaverblad?
 
Dat van dat oliespoor is wat ze mij toen vertelden ja, is dit schampie zijn motor (op de foto) na de opknapbeurt???


Yeps, dit is Schampie met zijn "Konings"-motor ;)

En voor alle duidelijkheid: NEE, er is geen klaverblad in Zutphen. Zoals ik al zei, een klavertje 2. Of te wel: 2 mooie bochten. Eentje omhoog en eentje omlaag. Bovenop een mooie kijkplaats: het viaduct.


CAT
 
:^ Mij zie je daar niet meer.....



[me]Erik van Dam moet zijn brommert eerst nog in elkaar zetten[/me]

En dan ben jij nog een van de goeien omdat jij je motor tenminste warm hebt tegen de tijd dat je daar bent, die andere prutsers kunnen beter met de trapfiets komen!



wanneer happen ze nou :+
 
Ben vandaag (net) met de motor naar me werk gegaan.
Van Enschede naar Utrecht.

Lekker saai die A1, heb dus bijna elke aflsag maar genomen :)
Sommige automobilisten snapten er niks van, toen ik ze voor de 8ste keer
inhaalde :+

En vandaag ook voor het eerst mijn linker knie aan de grond gehad })

Had vanmorgen nog ff een nieuwe ketting en tanwielen op gezet.
Voortandwiel 1tje kleiner en achter 1tje groter.

Rijdt nu echt super...

Ook nog ff een db killer besteld voor 14 Juli, dus ben klaar voor het bochtenwerk....

Groeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan