Vanavond nog ZutFUN?

En dan ben jij nog een van de goeien omdat jij je motor tenminste warm hebt tegen de tijd dat je daar bent, die andere prutsers kunnen beter met de trapfiets komen!



wanneer happen ze nou :+

hap hap hap :P Mijn brommert is ook warm tegen de tijd dat ik in Zutphen ben ;)
 
Gisteravond even rondgereden op het halve klaverblad in Zutphen, dat zijn een mooi stel bochtjes daar, alleen die overgang in het asfalt ziet er wat verraderlijk uit en de laag staande zon gooide ook een beetje roet in het eten, door de zon kan je slecht de bocht doorkijken.

trouwens geen MF-ers gezien ook geen posers. :+
 
Gisteravond even rondgereden op het halve klaverblad in Zutphen, dat zijn een mooi stel bochtjes daar, alleen die overgang in het asfalt ziet er wat verraderlijk uit en de laag staande zon gooide ook een beetje roet in het eten, door de zon kan je slecht de bocht doorkijken.

trouwens geen MF-ers gezien ook geen posers. :+

Ik was er gisteravond ook, denk dat ik rond 20:15 arriveerde, ff op het viaduct gehangen (alleen :( ) en daarna wat rondjes gereden. Wel wat motorrijders gezien maar niemand die ff op het viaduct kwam hangen. Nog wel een heel enthousiaste Volvo rijder die zwaaide en claxoneerde (en "sportief" de bocht de rondweg op nam).

ik heb overigens geen m-f sticker op mijn brommert
 
Komt er vanavond nog een delegatie naar het viaduct dan? Ik heb weinig zin in mijn eentje er rondjes te rijden en een shaggie te roken.


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan