Vanavond op tv: opsporing verzocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet nou niet of het gepast is om een topic te maken over welke tv programma's er vanavond op tv zijn, maar er is hier een medeforummer die een hele zoekactie heeft opgestart naar de daders van zijn gestolen motor. Als het goed is, word dit vanavond uitgezonden op opsporing verzocht om 21:30 op Nederland 1.

Excuses als het topic niet gepast is maar het betreft het onderwerp motoren dus ik dacht dat het misschien interessant zou kunnen zijn en wist geen andere manier op jullie te bereiken dan op deze manier :P
 
Heel goed idee lijkt me, alleen, is het niet beter dit bericht in het desbetreffende topic te plaatsen?
 
Ik weet nou niet of het gepast is om een topic te maken over welke tv programma's er vanavond op tv zijn, maar er is hier een medeforummer die een hele zoekactie heeft opgestart naar de daders van zijn gestolen motor. Als het goed is, word dit vanavond uitgezonden op opsporing verzocht om 21:30 op Nederland 1.

Excuses als het topic niet gepast is maar het betreft het onderwerp motoren dus ik dacht dat het misschien interessant zou kunnen zijn en wist geen andere manier op jullie te bereiken dan op deze manier :P

Was er ook niet ooit een uitzending van PRdV waarin ook 'het slachtoffer'(eigenaar van een motorzaak) een motordief had opgespoord en dat de politie het maar nix vond dat iemand zelf op onderzoek uitging?
Ben benieuwd hoe ze hierop zullen reageren dan.
 
ik voel een maatschappelijke discussie over het al dan niet functioneren van het politieapparaat aankomen :X
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nou niet of het gepast is om een topic te maken over welke tv programma's er vanavond op tv zijn, maar er is hier een medeforummer die een hele zoekactie heeft opgestart naar de daders van zijn gestolen motor. Als het goed is, word dit vanavond uitgezonden op opsporing verzocht om 21:30 op Nederland 1.

Excuses als het topic niet gepast is maar het betreft het onderwerp motoren dus ik dacht dat het misschien interessant zou kunnen zijn en wist geen andere manier op jullie te bereiken dan op deze manier :P


Wacht in spanning af


8-)
 
SimpsonsCouch11-300x249.gif


Ik ben er klaar voor ;)
 
ik voel een maatschappelijke discussie over het al dan niet functioneren van het politieapparaat aankomen :X

simpel iedereen die voor de politie is gaat naar infopolitie.nl iedereen die tegen de politie is gaat naar flitsservice.nl. Iedereen die denkt tegen de politie te zijn maar als niemand kijkt er toch voor is omdat ze het anders niet meer begrijpen die gaan naar geenstijl.nl

Zo is er voor iedereen een site :) . Kunnen wij het gaan hebben wat er met de motordief moet gebeuren, denk dat we via het forum daar wel unaniem over kunnen besluiten :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan