vanavond rondweg zutphen

Aâh dafiniknousiellug! Jeroen als ik niet de hele middag/avond m'n brommer uit elkaar aan het slopen was geweest, was ik langs gekomen. Volgende keer/week beter! :)
 
lees veel over "zutfun". als je de exacte locatie een keer hier neerschrijft dan kom ik een keer kijken vanuit zwolle, want ik heb gelezen dat "knee-downen" daar wel te doen is.
 
lees veel over "zutfun". als je de exacte locatie een keer hier neerschrijft dan kom ik een keer kijken vanuit zwolle, want ik heb gelezen dat "knee-downen" daar wel te doen is.
Viaduct schuin tegenover het ziekenhuis (toeval?). Ik kan je trouwens met gepaste trots vertellen dat ik ook dáár nog nooit geniedaunt heb. *D
 
ik ben dr net nog ff geweest was rustig 4 man of zo
hab plastic pouwer nog wel verwacht.
maar ik ben er vaak wel te vinden als mooi weer is.
 
Die staat toch nog zeker wel in het kastje dat je heb gekregen voor je kristalverzameling?
Ja, samen met mijn onbetaalbare befaamde Jetski verzameling uit het onherbergzame Transslovenië bewaar ik in mijn kabinet uit onverwoestbaar gepolitoert tropische Polimander ook een verzameling gesigneerde schaalmodellen van nooit productierijp geschikt geachte woonerf-racers.

Ik hoop dat ik Zoeperman's interesse gewekt heb.....
 
Ja, samen met mijn onbetaalbare befaamde Jetski verzameling uit het onherbergzame Transslovenië bewaar ik in mijn kabinet uit onverwoestbaar gepolitoert tropische Polimander ook een verzameling gesigneerde schaalmodellen van nooit productierijp geschikt geachte woonerf-racers.

Ik hoop dat ik Zoeperman's interesse gewekt heb.....

Hoezo promillage...
 
Terug
Bovenaan Onderaan