Vanavond??

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Mooi weer vanavond! Wie gaat er nog een stukje rijden of weet wel een plek waar het een beetje leuk kan zijn met mede motorrijders (de baars/ressen zijn allebei ver weg).

Ik zit zelf aan eerst een knooppuntje badhoevedorp te denken en daarna eventueel naar zaandam.

Wie o wie is er hoe laat bij???
 
hmmm, ff kijken, badhoeve dorp is ook vrij ver weg voor mij :( 65 km is net zo ver als Baars/Ressen iets teveel voor vanavond.
 
ik ga waarschijnlijk wel ff maag gewoon in zutphen zal wel weer niemand zijn van forum
en als je wel wil ff icq dan ff wat afspreken
 
Mooi weer vanavond! Wie gaat er nog een stukje rijden of weet wel een plek waar het een beetje leuk kan zijn met mede motorrijders (de baars/ressen zijn allebei ver weg).

Ik zit zelf aan eerst een knooppuntje badhoevedorp te denken en daarna eventueel naar zaandam.

Wie o wie is er hoe laat bij???

Ik geloof dat we (aangezien ik van MartijnL gehoord heb dat er nog meer mensen uit deze regio komen) wel een sub-clubje Noord-Holland op kunnen zetten??
Vanavond kan ik niet ivm trainen, maar morgenavond is prima!!
(ik woon even boven Amsterdam, net voorbij Zaandam, vandaar)
 
Heb net nog ff gereden (zonder rare bijgeluiden, thx to DeGroteMuis ;) ), maar het is veel te snel donker helaas. :(
 
gisteren even een leuk te kort ritje gemaakt. Eerst even naar badhoevedorp mijn banden opgewarmd (klote alleen dat bij 1 van de 4 bladen de hele tijd een file stond, maar die kon ik ook mooi voorbij) en daarna door naar zaandam. Daar ook lekkere bochten gemaakt, maar het werd te snel donker en het was redelijk vochtig op de weg.
 
Gaat er vandaag nog iemand :] ik ga zo ff op een nieuwe voorband uit, waarschijnlijk de Pirelli Super Corsa, en daar na ff inrijden 8-)
 
Vanmiddag en/of vanavond stap ik nog ff op. Weet alleen nog niet echt waar ik zal gaan rijden.

Tips ?
 
Ga nu op bandje uit, daarna ff rijden dijken en klaverblad Deil denk ik, als de nog meer gegadigden zijn bel dan ff. 06 27295967.
 
Wat zijn de plannen Raul ?
Ik kijk wel of ik een blauwe R1 tegenkom.

Ben trouwens een tourist op een groene Bandit S die de steppies nog niet aan de grond heeft gehad ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik gisteren een TIA (Transient Ischaemic Attack) heb gehad zal ik denk ik voorlopig ff niet van de partij zijn....... ;(

Ik durf het in ieder geval niet aan om nu op de motor te stappen.......
 
Ga nu op bandje uit, daarna ff rijden dijken en klaverblad Deil denk ik, als de nog meer gegadigden zijn bel dan ff. 06 27295967.
Grmbll... nog geen nieuwe band, besteld, rechts nog maar 1/10mm, maar kon geen kwaad volgens bandenboer, zolang er maar rubber zit grip zat ;)
 
Gisteren trouwens wel bij Zaandam gereden (klaverblad, Bernhardplein etc.) Heb jullie niet gezien, maar wél gehoord :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan