Vandaag 19-08 examen avb om 11:00 uur

Nou Mike, ik had je al gefeliciteerd maar hier dan nog een keertje...

*O* Gefeliciteerd !!! *O*

Nu op naar het leuke deel ;)
 
@Basq
bedankt kerel ook s6 jij dan he op de kawa

@Martell
Jij ook bedankt!!

@Freakie
Ja heb alle oefeningen 2 keer gedaan, op lopen na hahahaha MAAR wel alles goed gedaan, dus geen van de 7 fout afgerond.
Ja was streng mannetje...... volgens mij gingen ze 1ste keer ook goed, maar wou hij ze beter zien??!! (misschien had die tijd over)
Ik moest ook echt alles met 50 of harder doen, daaronder was die zoiezo fout zei die...
Je moet slim zijn om motor te rijden zei hij haha
Ach ja shit happens.............hij is iig binnen.

Op naar de AVD :] :] :]

Gr Mike


Ps Misschien vergeet ik sommige te reageren, maar ik stel de felicitaties natuurlijk op prijs *O*
 
Laatst bewerkt:
jeeeeh *O* nog meer motorrijders :)

The revolution is near and we are a part of it!
 
Zo, we nu toch bezig zijn. Vanmiddag ben ik ook geslaagd voor AVB!
Bij mij was het, in volgorde: uitwijk, lopen/parkeren, langzame slalom, stopproef, noodstop, snelle slalom, stapvoets rijden.

Examen ging echt snel. Binnen 10 minuten (incl verhaaltje van examinator) was ik al klaar! Alles in een keer goed, dus was super tevreden!

Langzame slalom ging normaal niet zo goed. En voor het examen kon ik nog even een paar rondjes rijden. En daar had de rijschool ook wat pylonnen voor langzame slalom neergezet. Ging het ineens 4x achter elkaar goed!
Dus toen kon ik vol zelfvertrouwen aan het examen beginnen.

A.s. dinsdag rijden op de weg. Ben benieuwd hoe snel dat zal gaan (naar het examen toe).

edit: gefeliciteerd foxtrotc! *O*
 
Laatst bewerkt:
Gefelicteerd! Ik ben vandaag ook geslaagd voor mijn AVB. Ik heb de volgende onderdelen moeten doen:

Noodstop, ik reed 60KM/u maar dat is niet verboden dus goed
Uitwijkmogelijkheid, ook hier reed ik 60 KM/u maar haalde hem nog dus was ook goed
Precisiestop, de examinator zij uitdrukkelijk dat ik niet tehard moest rijden is gelukt
Snelle slalom, eitje
Acht, goed

Het verplichte achteruit inparkeren ging de eerste keer fout, de motor was nog niet in balans voordat ik hem op de bok zette, in de herkansing ging hij goed.

Nu kunnen we de weg onveilig gaan maken :).
 
@Wicked
Ja dat lig me beter als avb denk ik, want tja verkeersregels rij al 10 jaar auto dus dat zit wel goed.
En ja zeker september nog ff lekker 10 daagies spanje.

@Echodelta
thanks man

Beetje off topic
Ps Zit al stiekum een beetje te kijken voor een beginnersmotortje want over 2 maandjes moet ik het rijbewijs wel hebben.
Ik zit te denken aan een honda cbr 600 of 900 voor plusminus 2000 a 3000 euro, maar ja heb er de ballen verstand nog niet van.
Ik zoek iig en betrouwbaar merk waar ik nog een 20000km bij kan zetten ofzo.
Iemand suggestie`s kwa merk, honda lijkt me goed, maar ja???
Wil iig een race type, want nakedbike fz1 die ik graag wil daar ga ik niet mee beginnen eerst eens met een goedkopere uit de voete komen.

Heb wel al laarzen en een helm gekocht, pakje komt nog als ik weet watvoor motor ik ga nemen.........als ik me rijbewijs haal.... :] :] :]


Gr Mike
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!!! Ik heb um ook pas gehaald!! Lekker hoor!! Er-6n rijd ik ook op! lekkere fiets! Alleen boven de 170 km begint hij een beetje te trillen ;)
 
Bedankt voor de reactie`s!!!

Mijn examen plaats was Naaldwijk, ik kreeg lopen, langzaamslalom, precisiestop, noodstop, uitwijkoefening, vertragingoefening, achtje.

Geslaagd!!! :] :] :] _O-


ik en me tweeling broer hadden op dezelfde dag ook AVB maar dan in rotterdam op de stadion weg ( bij de kuip ) uiteraard ook geslaagd allebij :P
 
Laatst bewerkt:
Jaja dames en heren het is zover nu na 5 lessen AVD word me examen aangevraagd, deze week krijg ik de datum wanneer ik op moet!!!!!

Weet iemand hoelang het nu duurt ik rij af in Rijswijk.

Ik hoop natuurlijk op een goed resultaat.

Tips zijn welkom :}

Gr Mike :]
 
*O*
Tip: goed naar je instructeur luisteren, die heeft de meeste ervaring met examens. Wij hebben allemaal maar 1 of 2 keer examen gedaan, hij heeft er al 1230 begeleid :P
Als je gewoon rijdt zoals je geleerd is, dan moet het goed komen :)
 
Alvast succes gewenst dan maar.

Over het type/merk/soort motor: Proefrijden, proefrijden, proefrijden.
Je kunt zonder gereden niet echt bepalen of iets bij je past. het rijden is naar mijn mening belangrijker dan de looks.
Maar daar kom je vanzelf achter als je mag gaan rijden natuurlijk.

ps. een race type mag vaak niet op de openbare weg. Een super/hypersport daarintegen ;-).
 
Mike-westland: Als het goed is vier weken. Ik had rond eerste week van september aangevraagd en vandaag ga ik AVD doen in Rijswijk. Maar het hangt ook af van welke plekken je rijschool hebt ingekocht. Ik koos ter plekke mijn examen datum.
 
ik mag a.s dinsdag afrijden voor AVD ben wel zenuwachtig hoop ook een beetje dat hij naar je ervaring op de weg kijkt dan heb ik misschien wel mazzel
 
Heyyy Mannen

23 November examen beetje teleurstellend, maar ja heb geen haast en kan me nog goed voorbereiden dan, dus nog 6 weken dan moet ik klaar zijn hopelijk.
Ik les bij een kleine rijschool die net een half jaar bezig is en koopt ook geem examens in dus daarom duurt het ook iets langer denk ik, ze slagen wel achter mekaar daar.
bedankt voor de tips :]
En de gene die ook moeten rijden ook succes.

Gr Mike :]
 
Laatst bewerkt:
Jammer van die 6 weken, dadelijk waarschijnlijk geen zomerweer. Ik heb zelf genoten van het mooi weer vandaag. Zeker nadat ik te horen kreeg dat ik ben geslaagd. Succes met je rijlessen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan