Vandaag 22/09

Is het eindelijk weer eens fatsoenlijk weer, staat mijn GSX-R bij de dealer :(
Maarja gelukkig is er morgen motorsport op de tv.
 
Heb gisteravond eindelijk weer eens gereden, al 2 weken niet gedaan.

1) Kom met 150 op auto af, wil die auto inhalen (mocht er 100), zie ik op laatste moment klein stickertje met politielogo naast kenteken, was dus onopvallende politiewagen. Zag het net op tijd. :)

2) Rij even later (politieauto was weg :) ) 170, ineens brrrrr, benzine op. |(
Sta je lekker in het donker te klooien op die schakelaar van de benzinekraan op reserve te zetten. :)
 
ik kom net mijn bed uitgestrompeld (geen kater ofzo), en kan over een uurtje klaarstaan. Waar zit jij ergens? Ik zit in de buurt van de Rai. Gaan er nog meer mensen mee?
 
anders mail me even, dan spreken we iets goeds af, dan geef ik je gelijk mijn tel.nr. of jij mailt die van jou door. plbasten@hotmail.com

Bij de rai staan op dit moment een aantal tenten opgebouwd. Is dus moeilijk elkaar daar tegen te komen. Misschien is het tankstation naast het olympisch stadion iets makkelijker?
 
We gaan een stukkie rijde Ole Ole...
Wij gaan een stukkie rijde Ole Ole...

Ghehehe...sorry, moest ff aan afgelope zomer in Spanje denken...maar wij gaan idd een stukkie :] en lekker wheelyen :} :9 }) :P :9~ :d
 
We gaan een stukkie rijde Ole Ole...
Wij gaan een stukkie rijde Ole Ole...

Ghehehe...sorry, moest ff aan afgelope zomer in Spanje denken...maar wij gaan idd een stukkie :] en lekker wheelyen :} :9 }) :P :9~ :d

En we hebben ook ff een stukkie gereden!!!!

jees, wat een fun! kan ik iedereen aanraden dies lekker wil rammen, echt TE vet zo met z\'n allen om ff lekker hard te gaan.

Volgend weekend weer guys??
 
Geen grootse verhalen van die mannen hoor.

Maximum kan als de beste wheelies maken. Continu op de snelweg, ook terwijl we 100 reden, kwam hij ons voorbij om na geland te zijn (zo\'n 10 a 20 seconden later) dit weer af te sluiten met een schitterende stoppie. :}
Wij probeerden dit wel, maar dit lukte voor geen meter. Jammer dat die knie nog niet aan de grond komt :)

Raul en Unstable vijlen in elke bocht hun kneesliders een stukje bij. Lekkere bochten genomen en ik heb mooi de techniek kunnen afkijken.

Schitterend stukje gereden over een paar mooie op- en afritten in de buurt van amsterdam en zaandam, met als afsluiter de dijkweg bij durgerdam.

Het was net iets te druk op de weg (door de dam tot dam loop) dus er zat weleens een koekblik je bocht te verkloten, maar het was voor mij ook wel eens lekker om even bij te kunnen komen.

Hopelijk stonden er niet teveel flitsers aan, zodat we over een tijdje de rekening niet gepresenteerd krijgen :)

Veel geleerd dus vandaag op mijn iets minder snelle, maar wel wendbaardere R6 tegenover de R1-tjes.

Binnenkort weer??
 
*GRIJNS*
*D
8-)
enz enz enz ;)


Maar we hebben idd. heeeerlijk gereden...en knie aan de grond komt binnekort, als ik maar es een leren broek met kneesliders aanschaf :P

Na uit elkaar te zijn gegaan tegen 4 uur ben ik nog naar Plaspoelpolder gegaan...daar lekker wezen scheuren...en de jongens daar gek gemaakt met stoppies en wheelys...kwam volgens mij bijna aan de grond met mn knie....dus moet geen probleme zijn :)
Is er toevallig nog iemand die vandaag op Plaspoelpolder is geweest?
 
Laatst bewerkt:
GRMBllll, start ik een topic, kan ik zelf niet gaan rijden, :( , was gister wel geweest,mayby nextime.
 
*GRIJNS*
*D
8-)
enz enz enz ;)


Maar we hebben idd. heeeerlijk gereden...en knie aan de grond komt binnekort, als ik maar es een leren broek met kneesliders aanschaf :P

Na uit elkaar te zijn gegaan tegen 4 uur ben ik nog naar Plaspoelpolder gegaan...daar lekker wezen scheuren...en de jongens daar gek gemaakt met stoppies en wheelys...kwam volgens mij bijna aan de grond met mn knie....dus moet geen probleme zijn :)
Is er toevallig nog iemand die vandaag op Plaspoelpolder is geweest?

Yep ik was er vanmiddag ook nog even. Was met een meisje achterop aan het rijden dus alleen gekeken.
Rood/wit/blauwe cbr600 \'94.

Was wel dik. Rondje rijden met haar achterop en aan alle kanten motoren die je voorbij vliegen :) .
 
Kan wel kloppen..ik ging om 17:00 uur tanken in rijswijk en daarvoor stond ik daar dus. Zag nog wel een blauwe R1 een flinke wheelie trekken. Heb zelf ook maar 1 rondje gereden en verder stond ik dus gewoon onderaan te kijken.
 
Die blauwe R1 op zn achterwiel was ik dus..want ik was de enige met een blauwe R1...voor de rest alleen maar roodwitte/roodzwarte....
PS. Ik was helemaal in het zwart gekleed....en een matzwarte helm :)
 
Weet de kleur van het pak niet meer. Viel me ineens op dat er iemand aan het stunten was en vond het wel de moeite om te kijken :) . Moet ik ook nog eens leren! Weet je in ieder geval weer dat je bewonderd werd heheh.
 
Was lekker druk inderdaad...en zo plat als die dikke gozer met spijkerbroek, normale lere jack(geen motorjack) op die fzr1000 reed....zo plat heb ik nog nooit iemand zien gaan...
 
Laatst bewerkt:
22/09 Toertochtje gehad met het werk.

Starten en finish in Culemborg. Dik 360 kilometer gereden die dag. Het gezelschap was echter bijzonder gemengd dus het tempo zat er niet echt in.

Wel nog ff tempo gereden samen met een ZX7R, een ZX9R en een Duc 748 (we raakten achterop en de achterstand moest ff goedgemaakt worden }) .

Kon ik mooi de achterkant van genoemde motoren eens goed bestuderen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan