Vandaag 22/09

Klopt! Die gozer kwam ik een tijd geleden ook tegen en toen zat ik dat zo \'s-avonds tegen wat vrienden te vertellen maar die konden hem ook al :) . Die rijd daar echt VEEL!!!

Deze gozer wwont om de hoek daaro, ik ben er nu ook enkele keren geweest, en hij komt gewoon als ie motoren hoort gaan.....maar de eerste keer wist ik niet wat ik zag....zooooooooo plat, zonder leer! :)
 
jaja...zo plat heb ik nog noooooooooit iemand zien gaan....ik ging plat op mn zzr....voetesteuntjes+rem aan de grond gereden...maar volgens mij ging hij nog platter....
 
gvd, blijkbaar is die gozer daar zowat dagelijks en nog heeft niemand van jullie een piccie genomen van die gozer zodat wij allemaal weten hoe plat zo\'n ding kan! :(
 
Hmm...zal ik maar es doen dan...
WIE GAAT ER MORGEN/WOENSDAG MIDDAG MEE RIJDEN? :)

ergens tusse 3 en 6 ff lekker stukkie :]
Ze hebben in ieder geval droog weer voorspeld...beetje zonnetje erbij is het feest helemaal compleet :)
 
hij reed ook zijn uitlaten aan de grond, was erg mooi om te zien toen ik er achter reed. Ik reed trouwens overal achteraan door mijn gebrek aan ervaring (tja je moet het toch ergens op gooien) en door een paar koekblikken die nog net even in- of uitvoegden vlak voor je neus (om die nu binnendoor voorbij te glijden...).

Het kietelt trouwens wel, maximum, maar ik moet verdomme gewoon werken en mijn vriendin eist daarnaast ook tijd op. Ze baalde wel dat ze dit weekend niet mee kon, had ze ook eens flink kunnen blazen.
 
Tja...ik heb redelijk flexiebele werktijden...als ik mn 8 uur maak is het goed...dus om half 7 beginne, 3 uur op de motor stappe :)
En is toch makkelijker om de uitlaat van een Blackbird aan de grond te rijden dan een R1 ofzo hoor :p
Bij mijn ZZR reed ik mn rem aan de grond...toen begon ie te glijden omdat ie op zn rem steunde...dus platter als dat kon gewoon echt niet...
 
Als je je stepjes en je voetrem aan de grond rijdt, dan moet het toch een koud kunstje zijn om een kneedown te maken? Is dat trouwens niet een erg enge ervaring om je voetrem aan de grond te rijden: de angst dat je achterwiel plots begint te remmen?
 
Door de weeks nogal druk met 2 avonden school en 3 avonden sportschool maar als je van het weekend nog in de buurt van Rijswijk van plan bent om te gaan rijden moet je het maar even posten :) .
Waarschijnlijk kan je rondjes om me heen rijden maar goed.
Zaterdag was er ook nog een aan het proefrijden op een blade, bracht me wel op een idee }) .
 
Op Maandag 24 september 2001 11:26 schreef soeptablet het volgende:
Is dat trouwens niet een erg enge ervaring.....

Weet je wat echt eng is. Als je met een gangetje of 100 over de ring rijd, je in de spiegel kijkt waar je medecoureurs rijden en dat je dan een levensgroot voorwiel anderhalve meter van de grond aan ziet komen denderen die je even later voorbijstuift en die een paar honderd meter verderop dat voorwiel weer laat landen :}
 
Als je je stepjes en je voetrem aan de grond rijdt, dan moet het toch een koud kunstje zijn om een kneedown te maken? Is dat trouwens niet een erg enge ervaring om je voetrem aan de grond te rijden: de angst dat je achterwiel plots begint te remmen?

Tja...ligt toch echt aan mn zithouding waar ik mee aan het oevenen ben, en feit dat R1 toch moeilijker rijden is als een ZZR...en rem wordt omhoog gedrukt....dus ga je niet remmen...maar je merkt wel dat je grip veliest omdat je rem niet meegeeft...en je motor dus op je rem leunt...


Enne, boom boom,bedankt :) :) :)
en vergeet niet dat er dan een stoppie komt he ;)
 
Weet je wat echt eng is. Als je met een gangetje of 100 over de ring rijd, je in de spiegel kijkt waar je medecoureurs rijden en dat je dan een levensgroot voorwiel anderhalve meter van de grond aan ziet komen denderen die je even later voorbijstuift en die een paar honderd meter verderop dat voorwiel weer laat landen :}

:9~
 
Deze fzr piloot is een ex racer en weet hoe het moet/kan,en zeer snel.
Aankomend weekend weer eens op ppp toeren,ben benieuwd naar onze wheelyboy.

Bijlage: m2.jpg
 
I\'ll be there zondag...als het een beetje leuk weer is dan...zaterdag kan ik helaas niet...maar daarentegen ben ik er morgenmiddag en misschien vanmiddag ook...tegen de avond dan....uurtje of half 6 ff langs...en zowaar....er zijn nog andere gekke behalve ikzelf die wheelys trekke :P
 
[ja fastcruiser we hebben het weer over wheelymodus]
Leuke wheelyfoto R1beest....ben jij dat?

[/ja fastcruiser we hebben het weer over wheelymodus]
 
Dat ben ik.. op ppp nog wel,zondag probeer ik ook te komen.

Kijk echt uit voor oom agent op ppp ze zijn superstreng en let goed op undercovercar\'s.




En nog een shotje van mij ook op ppp.

Bijlage: m1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan