vandaag bij Ten kate

Ik snap eigenlijk het probleem niet zo. Gozert trekt een wheely en gaat op z'n smoel. Ingecalculeerd risico. Hij leeft nog en kan er zelfs om lachen.

Dussss :?
 
Ik snap eigenlijk het probleem niet zo. Gozert trekt een wheely en gaat op z'n smoel. Ingecalculeerd risico. Hij leeft nog en kan er zelfs om lachen.

Dussss :?
mag ik jou motor eens lenen voor een proefrit??
wie weet maak ik er wel een wheelly mee
Ik beloof niks,maar als ik op me bek ga is er niks aan de hand.Tis ingecalculeerd risico.
Na afloop krijg je hem zo weer van me terug,wellicht totaal los.Tis ingecalculeerd risico.
:W
 
Ik snap eigenlijk het probleem niet zo. Gozert trekt een wheely en gaat op z'n smoel. Ingecalculeerd risico. Hij leeft nog en kan er zelfs om lachen.

Dussss :?

Als het z'n eigen motor is is er in dit geval gelukkig geen probleem. Hij rijdt z'n eigen motor naar god en hij is op die manier hard op weg om ook zelf vroegtijdig een tuin op z'n buik te krijgen. Jammer is dat er vaak onschuldige partijen in betrokken worden als het goed mis gaat.

Als het op een motor is van Ten Kate en hij daar een proefrit op maakte is het gewoon een gigantische achtelijke mongolische rukker waarbij hij het verdient dat z'n eigen motor achter een auto gebonden wordt en een rondje door de gemeente krijgt :( Dat ie in dat geval maar een flinke douw mag krijgen :Y :r
 
Ik wacht iig met een demo motor dat ik uit het zicht/gehoor ben :P
Maar er zijn altijd figuren zichzelf erg overschatten of oplaten naaien.
Als je beetje man/vrouw bent betaal je gewoon.
 
Dat is voor een beetje motorrijder toch ook in de buurt. Vooral schandalig dat ze op de weg Den Ham - Ommen stonden te flitsen, dat is best wel een leuke motorweg -O- Met onderweg mooi uitzicht op geblakerde flitskasten enzo :P

Ja... Opgroeiend in Den Ham kan ik me herinneren dat er regelmatig dodelijke ongelukken in die bochten voorkwamen. Leuk, die bomen. :N
 
Zo kan het ook...

full
 
Als het z'n eigen motor is is er in dit geval gelukkig geen probleem. Hij rijdt z'n eigen motor naar god en hij is op die manier hard op weg om ook zelf vroegtijdig een tuin op z'n buik te krijgen. Jammer is dat er vaak onschuldige partijen in betrokken worden als het goed mis gaat.

Als het op een motor is van Ten Kate en hij daar een proefrit op maakte is het gewoon een gigantische achtelijke mongolische rukker waarbij hij het verdient dat z'n eigen motor achter een auto gebonden wordt en een rondje door de gemeente krijgt :( Dat ie in dat geval maar een flinke douw mag krijgen :Y :r

just my point :}
 
Dat hij stond te juichen is natuurlijk omdat hij strak stond van de adrenaline en die smile is om zijn verdriet te verbergen.
Want je voelt je wel lullig .
 
Het was een blade zo goed als nieuw!!
dat weet ik zeker was er ook bij namelijk.

ook toen ie naar binnen werd gebracht.

en die gast baalde echt wel en stond niet te juigen maar maakte een afzwaaigebaar naar lui aan de kant die wel begonnnen te juigen

en was zijn eigen motor!!! '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan