vandaag bij Ten kate

Jeff79

MF veteraan
24 jan 2003
1.316
0
NH
Mede MF'ers,

Noem mij geen echte motorrijder, noem mij een mietje, noem me een moraalridder maakt me niet uit ik wil het toch even kwijt.

Ik reed vandaag langs Ten kate motoren er waren de pit stop dagen, ik was daar in de buurt om te kijken naar een nieuw koekblik |(

Toen ik langs Ten kate reed kwam er een tweetal motoren ons tegemoet (ik zat achterin een auto) waarvan ik in een flits zag dat een rood zwarte fireblade een wheely trok met een behoorlijke snelheid.

Niets mis mee zou je zeggen moet hij zelf weten...

Opeens zie ik mijn broertje (beginnend motorrijder) lijkbleek wegtrekken hij zegt jezus hij valt...

Hij schreeuwt naar mijn vader (oud motorrijder) wat moet ik doen, mijn vader zegt omkeren we gaan helpen.

Dus wij keren aangekomen bij de mini rotonde zien we 50 meter motor onderdelen die omstanders aan het oprapen waren :}
Maar geen motor :? dus ik vraag aan mijn broertje wat heb je gezien?
De bestuurder is op zijn rug gevallen zei hij een beetje schuin zei hij nog steeds lijkbleek.

Aangezien er genoeg hulp was, de rotonde rond gereden en toen zag ik wat er gebeurt was schuin over de weg gegleden en de motor lag in een greppel.

Dus ik dacht jezus de bestuurder waar is die gebleven toch niet ook in de greppel ?, 10 meter verder zie ik hem staan met zijn handen in de lucht alsof hij een overwinning had behaald en een smile op zijn gezicht.
Toen zakte mijn broek af.....

Wat een held zeg deze piloot, als daar een auto had gereden had hij misschien wel met zijn handen op zijn borst gelegen onder een wit laken.
Dit had ik niet willen zien wat daar van over was gebleven.

Ik wil hem graag bedanken voor deze "leuke" ervaring vandaag :X

wat ik verder van denk houd ik maar voor me :(

Gr,

Jeff
 
Dat juichen geeft alleen maar aan, dat hij flink geschrokken is. Lijf zit vol met adrenaline. Deze stof kan mensen rare dingen laten doen. Eindigt meestal met shaken })
 
Misschien dat hij er nog wel een permanente herinnering aan overhoud, zeker als hij wat rap door het dorp reed. Onze vrienden van de Staatsroverij waren net een vuilcontainer met wat foto apparatuur enzo aan het opstellen, toen ik er rond half 1 langsreed. :)

Overigens stond er in Balkbrug ook al 1, dus onze grote vrienden hadden het weer druk daar in de buurt B| B|
 
Misschien dat hij er nog wel een permanente herinnering aan overhoud, zeker als hij wat rap door het dorp reed. Onze vrienden van de Staatsroverij waren net een vuilcontainer met wat foto apparatuur enzo aan het opstellen, toen ik er rond half 1 langsreed. :)

Overigens stond er in Balkbrug ook al 1, dus onze grote vrienden hadden het weer druk daar in de buurt B| B|



_O- deze versie kende ik nog niet :+
 
Misschien dat hij er nog wel een permanente herinnering aan overhoud, zeker als hij wat rap door het dorp reed. Onze vrienden van de Staatsroverij waren net een vuilcontainer met wat foto apparatuur enzo aan het opstellen, toen ik er rond half 1 langsreed. :)

Overigens stond er in Balkbrug ook al 1, dus onze grote vrienden hadden het weer druk daar in de buurt B| B|


In Den Ham stonden ze met een blauwe Corolla station te flitsen en op de weg van Ommen naar de witte paal met een groene container en een blauwe (Ford Transit?)bus :N
 
In Den Ham stonden ze met een blauwe Corolla station te flitsen en op de weg van Ommen naar de witte paal met een groene container en een blauwe (Ford Transit?)bus :N

Dat is voor een beetje motorrijder toch ook in de buurt. Vooral schandalig dat ze op de weg Den Ham - Ommen stonden te flitsen, dat is best wel een leuke motorweg -O- Met onderweg mooi uitzicht op geblakerde flitskasten enzo :P
 
nep motorrijder, mietje en moraalridder :r


:+ :+



heb je zn nummer? zoek nog een blade om een fighter van te maken *O*
 
Toevallig was ik ben Ten Kate vanmiddag,beetje kijken je kent t wel.Afijn ff bij die vermogens banken gestaan,toen we daar weg liepen hoorden we een schrapend geluid :? :? Ik keek ,en een Honda CBR 600RR gleed over het wegdek -O- Na even gekeken te hebben (zag ook iemand zwaaien) heb ik die motor nog ff bekeken.
Die had flink wat schade,toen hoorde ik ook dat t hoogstwaarschijnlijk om een proefrit ging,maar dat heb ik gehoord dus zeker weten doe ik het niet.

Maar vond het een idioot optreden van die gast,en als het idd om een proefrit ging had ik als ik Ten Kate zelf was de volle pond voor die brommer laten aftikken.Je Kon duidelijk aan de motor zien dat hij een wheelie had gemaakt(achterdemper ingedeukt enzo)

Voor de rest was het een mooie dag *O*
 
Wat was er trouwens gebeurt met die zwarte motor (Fazer?) die op de aanhanger lag bij ten Kate? Leek wel dat ie met aanhanger en al in de sloot had gelegen. (Aanhanger had een lekke band en zat onder de modder)
 
Wat was er trouwens gebeurt met die zwarte motor (Fazer?) die op de aanhanger lag bij ten Kate? Leek wel dat ie met aanhanger en al in de sloot had gelegen. (Aanhanger had een lekke band en zat onder de modder)

Hebben wij ook even bij staan kijken. Het leek wel alsof het karretje is gaan scharen en daarna omgeklapt, met de motor er op. Was idd een Fazer.
 
sorry was het een 600
-O-
Wat ik van een voorrijder begrepen heb zijn er een Hornet en een CBR600RR onderuit gegaan. De CBR600RR heeft later weer gereden.
Elk jaar gaan er "proefrijders" onderuit.
Vorig jaar een Fireblade, een jaar ervoor een SP2.
Ik heb al vaker tegen de voorrijders gezegd dat ze ook iemand achteraan moet laten rijden, want helaas zijn er altijd lieden bij die een wheelie trekken op een demomotor normaal vinden.
Als het goed is worden de crashers wel bestraft met een flink eigen risico.

Verder alleen maar lof voor de Ten Kate Pitstopdagen :}

full
 
Wat ik van een voorrijder begrepen heb zijn er een Hornet en een CBR600RR onderuit gegaan. De CBR600RR heeft later weer gereden.
Elk jaar gaan er "proefrijders" onderuit.
Vorig jaar een Fireblade, een jaar ervoor een SP2.
Ik heb al vaker tegen de voorrijders gezegd dat ze ook iemand achteraan moet laten rijden, want helaas zijn er altijd lieden bij die een wheelie trekken op een demomotor normaal vinden.
Als het goed is worden de crashers wel bestraft met een flink eigen risico.


(Afbeelding)

Hier is een gezegde voor.....................
Die lui die dit verzieken voor de rest moeten ze flink laten betalen.
 
Het gaat denk beter met een
full


@Jeff, Voor je broertje is het natuurlijk allemaal wat minder om te zien als beginnend motorrijder. Is hij alweer een beetje van de schrik bekomen?
 
Het gaat denk beter met een (Afbeelding)

@Jeff, Voor je broertje is het natuurlijk allemaal wat minder om te zien als beginnend motorrijder. Is hij alweer een beetje van de schrik bekomen?

ja gaat wel weer, idd erg vervelend....

ik begrijp nu dat het om een proefrit gaat ??? mijn god hey.

mij is vroeger geleerd dat je voorzichtig bent met andermans spullen
:N -O- |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan