Vandaag DE dag....!

Bike80

Die hard MF'er
22 nov 2003
397
0
Vandaag gaat het gebeuren. Kan niet wachten. Nadat mijn Blade gejat was ( zie Schrik van m'n leven!!! ;( )

vandaag een nieuwe, uiteraard is het weer een Blade geworden. Dit keer uit 2002. Hij is vrijwel standaard (op WP veren na).

In de toekomst zullen een aantal modificaties plaatsvinden, hierover later meer in dit topic..

Mike
 
Oja, de foto's komen vanavond. Ik ga hem een uur of 14:00 halen... KAN NIET WACHTEN !!!
 
Nu maar hopen dat deze niet gejat wordt, je weet maar nooit.

100% er tegen bewapenen kan toch niet, maar ik ga het ze wel verdomd lastig maken (voor zover dat dan kan)

Nog een paar uurtjes........... Wat duurt dat wachten lang man |( .
Is eigenlijk beter ook. Had gister iets te veel gezopen (hmmm wie had nou gewonnen :? ????) Voel het nog een beetje. hahaha

Mike
 
Dit is hem dan !!!!!!
WAT BEN IK BLIJ !!!!!!! *D
:9~

99297
.
 
Laatst bewerkt:
meer foto's zullen later volgen, ik ga nu weer even naar m'n Blade. Het is lekker weer, geen weer voor in de kast...
:]
 
heel mooi, de mooiste kleurstelling van dat model imho, daar zou ik de mijne wel op inruilen, je ziet deze alleen niet zo veel, veel plezier ermee man, enne als je hem stal dan ff 400 volt beveiliging erop he?
 
Dikke fiets MIke 8-) gefeliciteerd en veel veilige :] km's toegewenst.


binnekort een stukkie rijden als het weer mee zit?? spreek je wel via msn Ciao
 
Ik ben blij dat dit allemaal zo snel is gegaan. Deze Blade zal ik een klein beetje verbouwen. Foto's volgen
 
Dikke fiets MIke 8-) gefeliciteerd en veel veilige :] km's toegewenst.


binnekort een stukkie rijden als het weer mee zit?? spreek je wel via msn Ciao

Bedankt man.. We gaan zeker een stukje rijden... nu alleen het weer nog B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan