Vandaag de eerste keer..

FireBug

Die hard MF'er
2 feb 2003
305
0
Eindhoven
... dat ik door zo'n dom blondje bijna van mn fiets afgereden werd :( . Vanochtend ging ik netjes tussen de file door, had mevrouw in dr lease Golf zin om van strook te wisselen zonder te kijken :X .. ik kon er gelukkig om heen en heb dr duidelijk gemaakt dat ze dr rijbewijs beter terug in de Cornflakes doos kon stoppen...

Toch valt t me mee.. dit was pas de 1e keer in 11.000 kilometer...
 
Toch goed dat je er langs kon rijden....

Het zal hem wel in de dag zitten. Vanochtend reed ik netjes met wat koekblikken op de linkerbaan. Besluit er iemand iets mafs te doen waardoor de hele boel op de rem ging staan. Toch hield ik lekker afstand en dat was maar goed ook maar kwam op een centimeter of 30 na tegen een BMW tot stilstand. Gevolg, ergens een plat stukje op mijn achterband want die blokeerde. Gelukkig merkte ik het op tijd om hem los te laten. Zweetdruppels overal en ergens. Lekker adrenaline gevoel, maar liever de volgende keer als ik in de achtbaan zit...
 
Sommige mensen nog on de tijd dat er maar 4 auto in heel Nederland rond reden.

En je zegt het zelf, het was een blondje. Dus als ze de lekker uitzag en de examinator was een man, dan weet je het wel. :+
 
Ik werd van de week bijna tussen twee auto's geplet:
Mijnheer in grote Volvo vond het niet nodig om zijn zijruitjes en linkerbuitenspiegel te ontdoen van condens... |(

Dinsdag was iemand bezig zijn toespraak voor te bereiden: kladblok (A4) op het stuur en maar aantekeningen maken...
(Zelfde soort situatie zie ik vrijwel elke dag met NRC, Volkskrant of een Goed Boek)

Vandaag twee dozen in Kadett die druk zaten te kleppen en al zwalkend twee rijbanen in gebruik namen.

Vrachtwagenchauffeurs die opeens aan de binnenbekleding van de cabine gaan zitten frummelen (en dus geen spiegels kijken).

De lijst met bellende lullo's is uiteraard groeiende. Vooral de linkerarm is populair (lees: de arm die voor je buitenspiegel zit), want dat schakelt makkelijker.


Wen er maar vast aan.



[me]Deltabox vindt het wel een leuk om dit eens te filmen voor een zeker TV-programma O-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan