Vandaag de eerste leuke ervaring op de R6

TB-YZF-R6

Die hard MF'er
14 jul 2004
289
0
Zuid Holland
De afgelopen dagen zo een 125 km op de klok gezet van m'n nieuwe R6 2004. Vandaag reed ik over een parkeerterreintje en er kwam een jongen op een crossbrommer achter me aan gereden. Bij de eerst volgende kruising kwam hij rechts naast me staan en stak een duimpje op. Ongeveer 5 min heeft ie het gehad over hoe gek ie wel niet is op de R1 en de R6 van Yamaha. Hij had deze kleur nog nooit in real life gezien (mistic silver). Hij was echt razend enthousiast en kon z'n ogen er echt niet vanaf houden.

Toch leuk om mee te maken als je net 3 dagen motor rijdt 8-) Maken jullie vast ook weleens mee :]

Groeten Tom.
 
125.000 meter afleggen in drie dagen?
Niet te veel lullen en luisteren naar schuimbekkende brommerbikers. Rijden!!!!
 
Denk maar terug aan de tijd dat we zelf brommer reden. Keek en kwijlde je toch ook naar een mooie motorfiets die voorbij kwam.
 
Ofwel doet ie een economy run ofwel heeft ie wel een héél erg grote tank ;)
:] en véél plezier

[edit] goed dat je niet gehapt hebt :P
 
Ik had ook nog een aantal nachtdiensten, nu ben ik het hele weekend vrij. En het is goed weer dus gaat goed komen. Die tank gaat echt wel leeg... 8-)
 
Welliswaar heb ik geen nieuwe motor gekocht, maar 125 km had ik al na 1,5 uur gereden gok ik. Nu 2,5 maand later ben ik al 3500 miles verder!

Ok, mijn dagkilometrages beginnen inmiddels wel te zakken, maar 125 km in 3 dagen als je een nieuwe fiets hebt!

Zeker te veel geposed en te weinig gereden als je het mij vraagt! :X
Geen verwijt hoor, alleen een constatering ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan