Vandaag de SYM gehaald en foto geplaatst

Mijn 'pro's :
Zalige comfortabele machine met veel opbergruimte,
weinig verbruik (3.1L/100 km), stoer uitzicht (krijg je meer ruimte in de file), prestaties.


;)


Hallo Mordan,

Net wat Sanmiguel schreef is z'n verbuik subliem.

Heb deze week voor het eerst in twee maanden weer gereden (Etten-Leur-Utrecht) en nog een klein stukje in het weekend. Niet over de 6.500 toeren (ongeveer 110), rijdt ie trouwens het lekkerst, met een verbruik van 6,44 liters op 203,7 kilometers = 1 : 31,6, en dat voor € 8,30?! ;)

Rijd ik wel aardig wat file, maar zoals ik eerder las gaan ze eerder opzij als ik op de SYM rijd, dan als ik op m'n Nighthawk rijd. Op de SYM zet ik in de file steevast de bermlichten aan :] , en dat blijkt in de achteruitkijkspiegels beter op te vallen dan m'n enkele koplamp van de Honda.

De wegligging is even wennen, vooral (plotselinge) zijwind. Maar het is ook gauw gecorrigeerd.

De banden daar ben ik nog niet uit. Ik heb nu een nieuwe achterband met profiel dat op dat van een autoband lijkt. Lijkt op het eerste gezicht beter dan de vorige, waarin alleen wat schuin weglopende diepe groeven zaten. Ik zal eens kijken of daarover wat meer te vinden is.

Marcel :W
 
145 echte km per uur? :N

Marcel (markoen) :W

Helaba Marcel, hij schreef 145 km OP DE TELLER en ik schreef 140 km OP DE TELLER.
Dat is nog nèt iets anders dan 145 echte km per uur hè ;)

Lekker 'cruisen' tussen de 110 en 120 is trouwens m'n favorietje.
Die jacht naar topsnelheden hoeft voor mij niet.
't Zal met de leeftijd te maken hebben zekers ? _O-
 
Andere scooters hebben bij lengterichels ook last van zwabberen. Ik heb nu 15.000 km gereden sinds september 2007. De orginele band kan beter.
idd, de SH 300 doet dat ook een beetje. Op zich is dat heus niet slecht, als je niets zou voelen ga je dus ook waarschijnlijk vaker over die strepen rijden met alle risico's van dien. Het blijven gewoon gevaarlijke dingen die strepen of ze nu zwart wit of lengterichels zijn, zo veel mogelijk mijden dus.

Het grootste gevaar op dit moment zit hem in de (hoopjes)bladeren op de weg. Die kunnen echt zeer gevaarlijk zijn. Bochten neem ik allemaal met beleid nu. Gelukkig zijn we daar redelijk snel weer vanaf, van die bladeren.
 
Laatst bewerkt:
~
Heb net handvat verwarming er op gezet en dat is echt SUPER!!!!!!!!!! Weinig kosten en lekkere warme handen (ook als het vriest zoals vorige week.
quote]

Ik rij met mijn Sym ook als het al eens vriest en eigenlijk heb ik het nog nooit echt koud gehad. Alleen die handen, vreselijk :X Ben al aan men zoveelste paar handschoenen toe en dat begint duur uit te vallen. Verwarmde handschoenen lijken me zo een gedoe?
En mss heeft deze ervaren scooterrijdster wel de oplossing gevonden. :Y
Femke, waar haal je zo'n handvatverwarming, van welk merk (is daar een website van), wat kost het en kan je dat zelf monteren?
Kan je me ff op weg helpen naar wat warmere handen? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan