Vandaag de16e bij Carpool A6 Almere

Klinkt slecht!! Jouw schuld dus? Niet casco verzekerd neem ik aan? Dan heb je fff niks vrees ik..... '(

Mich is nog even komen opdagen, samen het rondje een paar keer gedaan en kunnen kijken hoe hij zijn steppies op het asfalt legt. Was weer fff leuk.

Vandaag nieuwe helm gekregen (shoei X-spirit), man wat rijdt dat lekker! En heerlijk licht, je voelt niets!

inderdaad een geval van eigen schuld.........

tja motor kan me echt niet boeien ben allang blij dat ikzelf neits ernstig heb...

zodra mijn motor weer klaar is gaan we weer lekker :]
 
Was wel weer lekker gisteren.
Kan een mod misschien `Vandaag de 16de bij` weghalen bij de titel. Het is namelijk niet echt meer actueel en schept alleen maar verwarring
 
goed idee ja, kunnen we dit topic als het 'Almere-topic' houden (net als het noorden, ppp etc :) )
 
Ja leuk, we kunnen ook gewoon een nieuw topic beginnen ;)
Want een reply met legale dingen zoals pokemon ruilen en niemand die mee gaat is ook niet echt een goed begin .... :9
 
gallo,

Topic veranderen in Almere Topic lijkt me een goed plan. Ten tweede zou ik niet weten hoe ik ( als ik het kan) de titel kan veranderen.
Laatste tijd een beetje druk gehad en weinig gereden. Ga het weer ff goed in de gsten houden
 
gallo,

Topic veranderen in Almere Topic lijkt me een goed plan. Ten tweede zou ik niet weten hoe ik ( als ik het kan) de titel kan veranderen.
Laatste tijd een beetje druk gehad en weinig gereden. Ga het weer ff goed in de gsten houden
 
gallo,

Topic veranderen in Almere Topic lijkt me een goed plan. Ten tweede zou ik niet weten hoe ik ( als ik het kan) de titel kan veranderen.
Laatste tijd een beetje druk gehad en weinig gereden. Ga het weer ff goed in de gsten houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan