vandaag di 18-10 rijden

fietsertje

MF veteraan
10 okt 2002
6.158
9
zuid holland
zijn er nog mensen die morgen ook nix te doen hebben en even willen genieten van het laatste mooie weer? ik zit erover te denken toch wel stukje te gaan rijden.
beetje richting veluwe of noordholland ofzo.

ben rond half 12 bij safe zoetermeer, moet daarvoor nog even wat dingetjes regelen.
 
Noord Holland is zo groot; loopt van (pak em beet) Hillegom tot Den Helder...

Wat is de geplande route? (ongeveer)
binnendoor woerden, baambrugse zuwe, abcoude, klein stukje snelweg, marken en volendam (ransdorp, holysloot ed de kleinste weggetjes en dijkjes) en dan weer terug over snelweg of binnendoor wat men wil
heb niet exact een route daaro, dus weet niet of anderen wel heel precies een route weten :P
ben vrouw en routes gaat me niet zo heel goed af O-) daarom rij ik liever niet voorop :+

Moerkapelle Zevenhuizen Moordrecht Haastrecht Oudewater Montfoort Woerden Harmelen Breudijk Teckop Spengen Vinkeveen Baambrugse zuwe Baambrugge Abcoude Richting A9 Diemen A10 Durgerdam eraf Ransdorp Holysloot Uitdam Zuiderwoude Marken Monnickendam Katwoude Volendam Edam Middelie Kwadijk Purmerend Purmerland Den iip Landsmeer Het schouw Zunderdorp Ransdorp
 
Laatst bewerkt:
binnendoor woerden, baambrugse zuwe, abcoude, klein stukje snelweg, marken en volendam (ransdorp, holysloot ed de kleinste weggetjes en dijkjes) en dan weer terug over snelweg of binnendoor wat men wil
heb niet exact een route daaro, dus weet niet of anderen wel heel precies een route weten :P
ben vrouw en routes gaat me niet zo heel goed af O-) daarom rij ik liever niet voorop :+

Moerkapelle Zevenhuizen Moordrecht Haastrecht Oudewater Montfoort Woerden Harmelen Breudijk Teckop Spengen Vinkeveen Baambrugse zuwe Baambrugge Abcoude Richting A9 Diemen A10 Durgerdam eraf Ransdorp Holysloot Uitdam Zuiderwoude Marken Monnickendam Katwoude Volendam Edam Middelie Kwadijk Purmerend Purmerland Den iip Landsmeer Het schouw Zunderdorp Ransdorp

JEZUS! Hoeveel kilometer is dat wel niet???
 
okay, ik rij wel lekker een stukje mee, maar zal denk ik vanaf de A9/A10 weer de richting Dhg kiezen, aangezien ik nog wel wat dingen moet afmaken aan mijn brik...
 
Zal ik m'n ouders ff bellen en zeggen dat ze met koffie langs de weg moeten gaan staan?


;)
shit net gemist :P dat was best leuk geweest hahahahaha

maarre was erg mooi tochtje, dank aan de 4 heren voor de gezelligheid *D
erg mooie stukken gereden bij elkaar allemaal iets van 250 km. Alleen veel file op de terugweg, toch maar snelweg gepakt, werd wat laat allemaal. en hier bij zoetermeer stond werkelijk alles richting A12 en vanaf A12 vast B| overal tussendoor gefrot nog ruzie met automobilist die me er niet tussen wilde laten, maar zijn auto was m duidelijk dierbaar hehe.
 
de pics

res1.jpg

res2.jpg

res3.jpg

res4.jpg

res5.jpg

res6.jpg

res7.jpg

res8.jpg

res9.jpg

res10.jpg

res11.jpg


de heren hebben zich prima vermaakt met de musjes :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan