Vandaag een Monster gekocht !!

Racesmurf

Banned User
5 jan 2003
1.637
0
durpje int zuiden
Hallo!

Ik heb vandaag een Ducati Monster gekocht :} ! Het is een m600 dark en hij is nog helemaal orgineel.....nóg wel. Ik wil in ieder geval andere uitlaat dempers, maar denk ook aan andere spiegels. De "verbouwingen" zullen pas na de zomervakantie zijn, even kijken hoeveel spaarcentjes we dan nog hebben. (student :+ ) Dus tot dan gaan we gewoon lekker zo rijden :]

Dit is hem;
69849
 
en koop handlebar mirrors. Da s zowat de cheapste upgrade die je kan doen, kost 50 euro, en maakt je bike ineens een HEEL STUK mooier dan met die mickey mouse dingen!
 
Nee niet op de beurs gekocht. Ik vind "de beurs" een beetje nep. Ze doen de prijs met 500 euro omhoog om je daarna een geweldige beurs-korting te geven |( .
Ben wel naar de beurs geweest om bij verschillende ducati dealers zo veel mogelijk info te krijgen. Ook heb ik bijna elke Monster op de beurs gezien zodat ik goed kon vergelijken. Toen bleek deze mij de beste keus, hij is van 1998 en heeft nog net geen 14.000km gereden.
 
en koop handlebar mirrors. Da s zowat de cheapste upgrade die je kan doen, kost 50 euro, en maakt je bike ineens een HEEL STUK mooier dan met die mickey mouse dingen!

Ik zat er wel aan te denken, maar zag hier alleen van die foute chrome chopper dingen ;( Waar kan je mooie krijgen in zwart of carbon ?
 
en koop handlebar mirrors. Da s zowat de cheapste upgrade die je kan doen, kost 50 euro, en maakt je bike ineens een HEEL STUK mooier dan met die mickey mouse dingen!

Heb er net een besteld, gewoon een zwarte. En hij is maar 22,50! Ik ben dan wel student, maar dat kan ik wel opbrengen :+ Nu de dempers nog :(

Dit spiegeltje is het geworden;
007326_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ga binnenkort een S4R kopen zit alleen nog in de twijfel welke kleur.
Zwart is mooi en bruut maar ook weer erg zwart.
Blauw is minder bruut maar wel erg mooi.
Grijs met rode wielen vind ik niet mooi. Net als geel (leuk voor één jaar) en rood (te gewoon).

Maar één ding is zeker die S4R komt er!!

Regards,
Dennis
 
Hi,

Ga binnenkort een S4R kopen zit alleen nog in de twijfel welke kleur.
Zwart is mooi en bruut maar ook weer erg zwart.
Blauw is minder bruut maar wel erg mooi.
Grijs met rode wielen vind ik niet mooi. Net als geel (leuk voor één jaar) en rood (te gewoon).

Maar één ding is zeker die S4R komt er!!

Regards,
Dennis
Zwart!! })

Ik moet dit verhaal op kantoor ook al de hele dag aanhoren, moet ik het hier ook nog lezen :X ;)

Oja: Nieuwe gebruikers O-)
 
Hi,

Ga binnenkort een S4R kopen zit alleen nog in de twijfel welke kleur.
Zwart is mooi en bruut maar ook weer erg zwart.
Blauw is minder bruut maar wel erg mooi.
Grijs met rode wielen vind ik niet mooi. Net als geel (leuk voor één jaar) en rood (te gewoon).

Maar één ding is zeker die S4R komt er!!

Regards,
Dennis
Nou. Uhmmm. Tja. Goh.
Ut uhhh... valt ook allemaal niet mee. :?
Ehmmm, woorden schieten me eigenlijk een beetje te kort.... maaruh héél véél succes met je keuze dan maar. Of zo.
 
Hi,

Ga binnenkort een S4R kopen zit alleen nog in de twijfel welke kleur.
Zwart is mooi en bruut maar ook weer erg zwart.
Blauw is minder bruut maar wel erg mooi.
Grijs met rode wielen vind ik niet mooi. Net als geel (leuk voor één jaar) en rood (te gewoon).

Maar één ding is zeker die S4R komt er!!

Regards,
Dennis


Moet je maar eens op de website van Ducati kijken, je kunt alles vervangen door special painted spullen, apparte race kleurtjes etc etc etc ... ;)

Je kunt je monster dus een totaal personalized tintje geven 8-)
 
Vandaag nog maar weer eens wezen kijken. Denk toch dat ik voor een blauwe ga en daar een jaartje mee rond kar en dan zien we wel.
Er valt toch genoeg te verbouwen aan een Duc.
Maar voorlopig moet ik nog wachten tot eind mei :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan