vandaag een prachtige fireblade 2003 gekocht!

remi010

Die hard MF'er
10 apr 2004
313
11
spijkenisse
hallo , motormuizen

ik ga morgen dan eindelijk voor een honda fireblade 954rr 2003 kijken , het wordt een hele rit
aangezien dat ik uit spijkenisse kom en helaam naar drente moet karren wat een 2 uur in beslag neemt.
hoop dat hij netjes loop , ik mag hem bij een motor garage even na laten kijken zodat ik technisch geen miskoop doet
als dat allemaal goed is kan de de fiets de motortrailer op!!!!!!!(heb me papiertje nog net niet :P )

dit zijn de optie die er op zitten
- 21.000 km
- SPYBALL ALARM
- AKRAPOVIC DEMPER
- DARK SMOKE KUIPRUIT
- SEAT COVER [ orgineel zitje plus voetsteuntjes aanwezig]
- NIEUWE ACHTERBAND [michelin pilot power]
- KETTING EN TANDWIELEN in goede staat
- BOUGIES ,OLIE EN LUCHTFILTER VERVANGEN BIJ 15000 km
- LED KNIPPERLICHTEN
- RODE VELGSTRIPING
 
Laatst bewerkt:
Slim om gelijk op een blade te beginnen _O- _O- .

Verder succes met de aankoop
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
sorry heb geen pic als ik hem morgen heb plaats ik hem gelijk :] :P
er gaat zeker iemand mee om te rijden , heb gelukkig al vaker op deze fiets gereden dus weet wel beetje hoe die aanvoelt
ik moet over 2wkn afrijden en hoopen dat ik gelijk slaag *O*
 
'morgen voor me fireblade 2003 kijken!!!!!!' > 'morgen voor een fireblade 2003 kijken!'


O-)
 
Als je dan toch aan het 'verbeteren' gaat doe het dan goed...

Ergens voor gaan kijken betekent ergens naar gaan zoeken.

Als je het al gevonden hebt ga je er naar kijken...


:X :X O-)

Een bericht of titel moet ook een beetje de originele uitstraling houden, vind ik.
 
hallo , motormuizen

...
als dat allemaal goed is kan de de fiets de motortrailer op!!!!!!!(heb me papiertje nog net niet :P )

dit zijn de optie die er op zitten
....
- RODE VELGSTRIPING *O*
sorry heb geen pic als ik hem morgen heb plaats ik hem gelijk :] :P
er gaat zeker iemand mee om te rijden , heb gelukkig al vaker op deze fiets gereden dus weet wel beetje hoe die aanvoeltik moet over 2wkn afrijden en hoopen dat ik gelijk slaag *O*

Die lesmotoren van tegenwoordig! :Y :]
Veel plezier morgen :)
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer zijn tandwielen/ketting en 21.000 km´s een optie ;-)..

Maarre,veel suc6 (en ook plezier)met de bezichtiging,zo te horen heb je hem al bijna gekocht :+ ,dus laat ook degene die met je mee gaat goed kijken,die kijkt er waarschijnlijk een stuk nuchterder naar..

Moet wel zeggen dat ik een 954 ook geen geschikte beginnersfiets vind,dit om de volgende redenen;
als je net je rijbewijs hebt zit je nog niet zo zelfverzekerd op de motor als na 2/3 jaar,als je dan ook nog eens op je droommotor zit die je al je spaargeld gekost heeft en waar je ontzettend zuinig op bent,krijg je vaak een erg krampachtige rijstijl.

Verder is een 954 gewoon een erg snelle motor die,zeker met wat vlotter rijden,nog wel eens met de kop wil gaan schudden waar je dus ook weinig raad mee weet als je net rijdt..

Mijn tips ;) 8-) ; koop een stuurdempert,doe een VRO-2 cursus en laat de vering bij een goed adres op jouw gewicht afstellen,in Bleiswijk zit Ouick service en die zijn erg goed en niet duur..
 
Laatst bewerkt:
erg mooie fietsen van dat bouwjaar maar idd ook erg krachtig voor een opstapfiets.

ben zelf begonnen op een 600 f3. toen voor mijn budget het max.
een keer onderuit geschoven en dan baal je idd als een stekker en rij je daarna een tijdje erg krampachtig.

nu rij ik ook nog op een r6.
heel wat meer power en veel nerveuzer dan een f3-tje.
en op de een of andere manier stuurt een f3 toch fijner al kun je op een r6 veel makkelijker power wheely's maken :P
 
Sinds wanneer zijn tandwielen/ketting en 21.000 km´s een optie ;-)..

Tegenwoordig zetten sommige mensen zelfs de nieuw aangeschafte banden en remschijven als optie op de lijst :X
Lijken me toch redelijk essentiele dingen om motor te kunnen rijden :+

Owh het is remi010, als je zn topic history bekijkt verschijnt er spontaan een
[X] Ongeschikt plaatje op m'n scherm...
 
Laatst bewerkt:
Slim om gelijk op een blade te beginnen _O- _O- .

Daar ben je gewoon aan toe als je al 5 jaar loopt te blaten dat je een sportmotor gaat kopen :+

Troost : De meeste "ervaren" rijders benutten ook zelden het enorme potentieel van een dergelijk apparaat dus je bent niet de enige die z'n trainingsbroek volpoept als het gas écht open gaat *D
 
Nog niet eens je rijbewijs en gelijk op een fireblade beginnen? :X

Vergeet niet ook gelijk een levensverzekering af te sluiten anders draait je familie voor de kosten op wanneer jij jezelf rond een boom vouwt ;)

Ik snap niet waarom mensen niet gewoon op een rustige motor kunnen beginnen om het rijden eerst onder de knie te rijden, maar nee ok je had al een paar keer gereden da's waar :')

Nou veel plezier ermee en we houden de overlijdensberichten hier in de gaten 8-)
 
hallo , motormuizen

ik ga morgen dan eindelijk voor me honda fireblade 954rr 2003 kijken , het wordt een hele rit
aangezien dat ik uit spijkenisse kom en helaam naar drente moet karren wat een 2 uur in beslag neemt.
hoop dat hij netjes loop , ik mag hem bij een motor garage even na laten kijken zodat ik technisch geen miskoop doet
als dat allemaal goed is kan de de fiets de motortrailer op!!!!!!!(heb me papiertje nog net niet :P )

dit zijn de optie die er op zitten
- 21.000 km
- SPYBALL ALARM
- AKRAPOVIC DEMPER
- DARK SMOKE KUIPRUIT
- SEAT COVER [ orgineel zitje plus voetsteuntjes aanwezig]
- NIEUWE ACHTERBAND [michelin pilot power]
- KETTING EN TANDWIELEN in goede staat
- BOUGIES ,OLIE EN LUCHTFILTER VERVANGEN BIJ 15000 km
- LED KNIPPERLICHTEN
- RODE VELGSTRIPING

Krijg je ook gratis begrafenis bij? :o
 
snap zowieso niet waarom je meld dat je een motor gaat kopen....
Zal wel aan mij liggen maar als ik een nieuwe bike koop maak ik er geen topic voor open :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan