Vandaag is het de grote dag

DAmn i wish you good luck !!! ik hoop over 3-4 maanden het zelfde te kunnen doen :}

Alleen als ik er aan denk al dan schiet ik in de stress ... dit heb ik nog nooit gehad met examens of tentamens :?

Ik denk dat ik te graag wil .... en dat ik daarom bang ben het te verneuken ofzow :X

Ben ik nu Motor addicted ? |(
 
Hier is het echt t*fusweer.... veel succes dan maar. Als dat alles is wat je tegenzit, ben je waarschijnlijk nog nooit zo vrolijk door de regen naar huis gereden als straks....
 
Rij je op de terugweg van het CBR wel meteen even langs het Stembureau? - op de motor wel te verstaan.
 
Het weer hier in het noorden (Fryslân) is nog wel goed momenteel.

In ieder geval veel succes!
 
Ik heb zo\'n gevoel dat hij het net niet gered heeft....Dooie hoek. Altijd kijken ook al heb je het gezien. Volgende keer beter.
 
Of juist niet, toen ik mijn rijbewijs haalde duurde het ook een uurtje of twee eer ik mijn vrienden enzo het liet weten.Gaat natuurlijk eerst dat papiertje op halen!
 
YES YES YES Yes yes yes!! (sorry voor de caps)
Ben zo blij als klein kind :) , Geslaagd!!!!

Maar tjonge jonge wat reed ik beroerd in mijn ogen, volgens mij ging me alle eerste les nog beter als t examen. Oefeningen gingen dikke bagger, zat als houten jan klaas op dat ding, hoezo zenuwen :) .

Net naar gemeentehuis geweest, gvd burgerzaken alleen smorgens open , r#k ambtenaren
 
Terug
Bovenaan Onderaan