Vandaag met 200 km/uur rond Utrecht gereden

ZX7RR

MF veteraan
9 jan 2003
1.059
0
arnhem
Hmm zouden die trajectcontroles tussen rotterdam en utrecht
nou opperationeel zijn ??
Ik heb vandaag op meerdere plaatsen meer dan 200 km/per uur gereden !!

Ik zag geen flitsers dus ik dacht gas erop .

Fuck it zal weer een fikse boete zijn indien die kut dingen aan staan !

Weet iemand het ?
 
Trajectcontrole op de A12 zit tussen De meern en Woerden als je vanuit Utrecht richtinggouda gaat. Verder in beide richtingen ter hoogte van Nieuwegein. (dat stuk met die parallelbanen vlak voor de afrit naar de A27) Op zowel de hoofd- als de parallelbaan. Oh ja... ze staan altijd aan, 7 dagen per week.

Ik weet niet wààr je gas hebt gegeven....
 
[defensieve modus]
Kon ook de A2 zijn... of de A27... of precies tussen de conroles in....
[/defensieve modus]

'Morgen Kawa :W


:Y ...very good thx....
....sów..... :Z ....
net op m'n werk aangekomen...
ga nu verder naar 'brikkers'.... 8-)



o ja,....baaidewee,Mr. ZX7RR.....(in tegenstelling tot D'Haag),....deze tracect-controle's schijnen het dus wél te doen.....
Volgende keer toch maar ff een ander dorp uitkiezen. :Y

Hoop dat't meevalt voor je,.......

(...je reed alleen op de motor!,...niet toevallig met passagier(e)..)
 
Laatst bewerkt:
kan je iets specifieker zijn waar je ietwat aan de rappe kant gereden hebt?
Overigens staan ze regelmating op de a20 tussen de bp en 7-huizen te controleren, daarna op de a12 net na het aquaduct (onder het viaduct staan ze vaak) en dan pas bij de paralel baan bij Utrecht heb je de trajectcontrole (100 km aldaar, terwijl het bij de baan daarnaast 80 in zn 5 is, zal wel vanwegen het milieu zijn oid).
Ik ga dr ff vanuit dat je a16,a20,en a12 pakt naar Utrecht.
Btw, bij Gouda heb je een verzamelpunt van de KLPD dus daar is het zoiezo iets drukker met opvallende en onopvallende voertuigen.

Succes met afwachten of je prijs hebt dan maar en een prettige zondag })
 
Waar halen die motorrijders toch die slechte naam vandaan O-)


Zeg, wil je voortaan wel eens melden als je die fratsen uit gaat halen zodat we méé kunnen
 
Ik zou het ook niet weten O-)
Misschien door zich altijd netjes aan de verkeerregels te houden en mee leven met hun mede weggebruikers :?


_O- _O- _O- _O- })
 
nou en of ze werken utrecht zeker , vorige week 66 euro 17 te hard
 
Hmm zouden die trajectcontroles tussen rotterdam en utrecht
nou opperationeel zijn ??
Ik heb vandaag op meerdere plaatsen meer dan 200 km/per uur gereden !!

Ik zag geen flitsers dus ik dacht gas erop .

Fuck it zal weer een fikse boete zijn indien die kut dingen aan staan !

Weet iemand het ?

Voortaan misschien van te voren even over nadenken :X
 
Tja, de hormonen zijn weer 'los', hou je brievenbus maar in de gaten.

Ben ik blij dat ik op een kwartiertje rijden van de A31 in DL woon, daar kan ik onbeperkt gas geven. Alhoewel na 10km op topsnelheid ben ik het ook zat.
 
Waarom ga je daar nou zo hard rijden :?
Zoek een leukere plek waar minder kans op geflits is.
 
Tja, de hormonen zijn weer 'los', hou je brievenbus maar in de gaten.

Ben ik blij dat ik op een kwartiertje rijden van de A31 in DL woon, daar kan ik onbeperkt gas geven. Alhoewel na 10km op topsnelheid ben ik het ook zat.
Ben jíj daar niet véél te oud voor ?

;)
 
Ow, heb je een flitspalen tourritje gehouden ? En dat laat je niet even weten, is veel gezelliger met z'n allen op de foto. :)

Ik weet nog wel een aantal palen die van voren flitsen. O-)
 
Hmm zouden die trajectcontroles tussen rotterdam en utrecht
nou opperationeel zijn ??
Ik heb vandaag op meerdere plaatsen meer dan 200 km/per uur gereden !!

Ik zag geen flitsers dus ik dacht gas erop .

Fuck it zal weer een fikse boete zijn indien die kut dingen aan staan !

Weet iemand het ?
beetje dom om het toe te geven dat je zo hard hebt gereden, er lezen hier ook mensen mee die hier op zitten te wachten.,en jou bekentenis hebben ze al .
full
 
Deutschland über alles :]

Mag je enkel en alleen van voren geflitst worden, heerlijk.
:?

Ik heb daar toch wel degelijk flitspalen gezien die van achteren flitsen hoor, althans zo opgesteld staan. Ik weet niet of ze flitsen dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Van voren flitsen ze wel goed, met een rode flits. :P
 
:?

Ik heb daar toch wel degelijk flitspalen gezien die van achteren flitsen hoor, althans zo opgesteld staan. Ik weet niet of ze flitsen dat heb ik niet uitgeprobeerd.
Van voren flitsen ze wel goed, met een rode flits. :P
Nee volgens mij niet, gezichten moeten zichtbaar zijn.

Rij 90% van m'n motorkilometers in Deutschland en ben er regelmatig geflitst maar altijd van voren. In het begin nog altijd even gas bij geven en vrolijk zwaaien naar de camera, maar hoe vaker je dat doet hoe eerder ze er een keer een normale controle uit zullen voeren... Dus nu rem ik gewoon af als ik zo'n paal zie.
 
Nee volgens mij niet, gezichten moeten zichtbaar zijn.

Rij 90% van m'n motorkilometers in Deutschland en ben er regelmatig geflitst maar altijd van voren. In het begin nog altijd even gas bij geven en vrolijk zwaaien naar de camera, maar hoe vaker je dat doet hoe eerder ze er een keer een normale controle uit zullen voeren... Dus nu rem ik gewoon af als ik zo'n paal zie.
Mwah twijfel geval maar hoe zit het dan met een iridium vizier rijden in duitsland. Dan ben je helemaal onbekend of staan ze dan met een stapeltje foto's bij zo'n controle op een mooie zondag ? :P
 
Deutschland über alles :]

Mag je enkel en alleen van voren geflitst worden, heerlijk.

Niet echt hufterproof!
..'k kwam dus aan het einde van de A95/E533 Munchen/Garmisch, met een lekker vakantie-gangetje 'aanzetten',....zie ik een auto staan in de berm.
Ik was dus al te laat en ik zie in m'n spiegel een groene pet uit die auto stappen en met z'n verrekijkerd had hij mooi mijn kenteken doorgegeven aan de 'fuiksters' 3km verderop===> directe betaling bite!!,ik ging met een lege beurs de grens met Oostenrijk over... B| .
 
Terug
Bovenaan Onderaan