Vandaag met 200 km/uur rond Utrecht gereden

Ik ben ook wel benieuwd, nu oma toch al langs is geweest

:Y

Ter info nooit een bekeuring gekregen gelukkig. De spul stond uit blijkbaar.
Maar ja inmiddels heb ik weer eentje van 150 en nog een van 153 en nog een van 70 te pakken op mijn motor.

Hoe kom ik aan een opklapbaare kenteken trouwens kost mij veel minder !
 
Ter info nooit een bekeuring gekregen gelukkig. De spul stond uit blijkbaar.
Maar ja inmiddels heb ik weer eentje van 150 en nog een van 153 en nog een van 70 te pakken op mijn motor.

Hoe kom ik aan een opklapbaare kenteken trouwens kost mij veel minder !

Zou het niet verstandig zijn om rustig aan te doen in het vervolg...

En met een opklapbare kentekenplaat ben je al helemaal fout bezig, maarja tis jouw manier van rijden.
 
Ter info nooit een bekeuring gekregen gelukkig. De spul stond uit blijkbaar.
Maar ja inmiddels heb ik weer eentje van 150 en nog een van 153 en nog een van 70 te pakken op mijn motor.

Hoe kom ik aan een opklapbaare kenteken trouwens kost mij veel minder !

Wat ben jij stoer man :}
Rechtdoor rijden kan iedereen hé :Y
 
sja.... wie zijn billen brand...

mag blij zijn dat ie niet andersom stond

snap btw niet dat je zo hersenloos kan zijn om DAAR 200 te gaan rijden B|
is dat stoer?
 
Laatst bewerkt:
Ter info nooit een bekeuring gekregen gelukkig. De spul stond uit blijkbaar.
Maar ja inmiddels heb ik weer eentje van 150 en nog een van 153 en nog een van 70 te pakken op mijn motor.

Hoe kom ik aan een opklapbaare kenteken trouwens kost mij veel minder !

Mag je van geluk spreken! :P

Hmmm misschien iets rustiger aan doen? Je weet het he, met een motor zit je binnen no time over de 50 km/u overschrijding...

Als jij echt snel wilt rijden zonder risico te lopen op post van het CJIB, ga dan midden in de nacht over de snelweg scheuren met je kenteken plaat eraf gehaald, kans dat je sowieso wordt gepakt is dan heel klein. En kans dat iemand over straat loopt midden in de nacht op de snelweg is nihil lijkt mij. Als je wat overkomt, dan heb je alleen jezelf ermee. Vooral zondagavonden doen het goed. Iedereen ligt dan al op bed om zich voor te bereiden op maandag, en dan kan jij lekker scheuren... :j

Ow ja nog een ding. Bovenstaande tip heb je niet van mij, en/of is geheel voor eigen risico. Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de evt. (nare) gevolgen :+ :X

p.s. Las net trouwens op fok.nl dat een jongen met zijn auto 230 over de snelweg raasde, is gepakt en sanctie volgt nog. Wat ik altijd weer jammer vond aan die berichten is dat ze er niet bij zetten HOE iemand is gepakt, en hoe de situatie precies was. Vinden ze het het gek dat mensen scheve ogen krijgen? Voor hetzelfde geldt was het een lege snelweg midden in de nacht... O-)
 
Ik had wel schik voelde me net de ghostrijder op een wat meer opvallende knalgroene zx7rr en een leeg snelweg |( .
Ik was het gewoon helemaal vergeten ik zat nog langs de weg naar de kameras te zoeken en vond het heel raar dat die er niet meer staan .

Ik dacht wat aardig ze hebben de kameras weggehaald eindelijk kan ik rustig knallen .

Maar helaas het zal interresant worden volgende week als de postbode langskomt met de envelop want die krijg ik zeker !
Die gaat met 280 nog op het achterwiel hoor :}
 
Die gaat met 280 nog op het achterwiel hoor :}

Ik vind het toch wel dom om meer dan 50Km te hard te rijden op de Nederlandse wegen, je weet wat de gevolgen kunnen zijn. Vroeg of laat ben je toch eens echt de pineut en ik zou niet graag mijn rijbewijs riskeren......

Dan maar naar Mofrika waar ze van die snelwegen hebben met zo'n blauw bord 130 :Y

of cirquit rijden, heb je ook mooie bochten

Dit kan er gebeuren zoals ik in 2003 een keer meemaakte. Ik kon een ZZR1100 overnemen van iemand en kwam na een proefrit tot een deal en zou hem de volgende week ophalen.

wordt twee dagen later gebeld door de eigenaar:
Is gepakt met 244Km/h (het was niet de eerste keer)
Motor in beslag genomen
Rijbewijs ingevorderd

later hoorde ik dat hij beide voorgoed kwijt was en dat ie zijn baan ook kwijt was omdat hij daarvoor RBW nodig had.

Ratman houdt best wel van snelle motoren
 
_O-


Maar wel stoer 200 rijden waar ze vaak staan te controleren...

TS zei juist dat hij daar zich niet bewust van was. Als hij dat had geweten, weet ik zeker dat hij niet met 200 langs een trajectcontrole was gereden. Maargoed hij heeft ook niks...dus laat het een wijze les zijn... :}
 
yip bij utrecht staat ie aan...tenminste een week of 3 geleden nog wel...ik had een boete...
 
Mag je van geluk spreken! :P

Hmmm misschien iets rustiger aan doen? Je weet het he, met een motor zit je binnen no time over de 50 km/u overschrijding...

Als jij echt snel wilt rijden zonder risico te lopen op post van het CJIB, ga dan midden in de nacht over de snelweg scheuren met je kenteken plaat eraf gehaald, kans dat je sowieso wordt gepakt is dan heel klein. En kans dat iemand over straat loopt midden in de nacht op de snelweg is nihil lijkt mij. Als je wat overkomt, dan heb je alleen jezelf ermee. Vooral zondagavonden doen het goed. Iedereen ligt dan al op bed om zich voor te bereiden op maandag, en dan kan jij lekker scheuren... :j

Ow ja nog een ding. Bovenstaande tip heb je niet van mij, en/of is geheel voor eigen risico. Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de evt. (nare) gevolgen :+ :X

p.s. Las net trouwens op fok.nl dat een jongen met zijn auto 230 over de snelweg raasde, is gepakt en sanctie volgt nog. Wat ik altijd weer jammer vond aan die berichten is dat ze er niet bij zetten HOE iemand is gepakt, en hoe de situatie precies was. Vinden ze het het gek dat mensen scheve ogen krijgen? Voor hetzelfde geldt was het een lege snelweg midden in de nacht... O-)
lege weg overdag kan toch ook? :)
 
Volgens mij heb je geprobeerd 200 te rijden. maar bij 120 ging het al best wel heel erg hard en kneep je gewoon je ogen even samen en tussen je wimpers door leek het net ff of tie op 200 stond.

Kon je met een goed gevoel ff topic beginnen.

choeso jochie
 
beetje dom om het toe te geven dat je zo hard hebt gereden, er lezen hier ook mensen mee die hier op zitten te wachten.,en jou bekentenis hebben ze al .[afbeelding]
Nee dillweed! Voor dit soort overtredingen moeten ze wel een kiekje hebben of een heterdaadje...

Man, ik heb 295 gereden binnen de bebouwde kom... Kommm maar Koos Spee.... kommm maaarr...

... stoerrrr :+ (zeker komkommertijd)
 
Is het niet zo dat voor een T'tje geld dat de verjaringstermijn 2 jaar bedraagt? Voor een M'etje is het 4 maanden ofzo, maar +80 km/u valt daar niet meer onder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan