Vandaag met 200 km/uur rond Utrecht gereden

Jammer dat je jezelf niet kapot heb gereden.
Voel je je wel helemaal goed om met deze snelheid te gaan rijden daar?
Dat je jezelf verrot rijd maakt me niet uit maar denk ook aan andere.

Nee, iemand toe wensen om zich kapot te rijden... |( |( |(

Hij rijdt 's nachts over een lege weg, lekker belangrijk... :z
 
Snap niet waarom ze een vlag nemen..er zijn genoeg andere nuttige objecten.

Als we nou zo'n cartoon lamineren en op ons rug plakken en rond Utrecht rijden ..heb je tenminste een excuus voor dat hard rijden.

Weet je wat pakken we Amsterdam ook nog ff en dan hoppa richting rotterdam.

Sorry judge ik werd achtervolg door een allochtone smurf. Mijn leven was in gevaar.


Bedoel das toch geldig of niet?
 
Kom op, waar blijven de andere moraalridders? Dit topic bloedt anders dood en dat zou zonde zijn..

;)
 
Jammer dat je jezelf niet kapot heb gereden.
Voel je je wel helemaal goed om met deze snelheid te gaan rijden daar?
Dat je jezelf verrot rijd maakt me niet uit maar denk ook aan andere.

100 km lag geen 2 autos gezien wie moet ik kapotrijden vangrail ??
En ik val alleen maar op circuit :)

Maar jij hebt gelijk motorrijden moet veilig zijn net zoals die jongens bij motorexperiance dat vertellen . 200 pk en veiligheid gaat gewoon niet samen .

Ik heb schijt aan de veiligheid maar ik heb geen schijt aan de trajectcontrole damn damn damn stupid !
 
100 km lag geen 2 autos gezien wie moet ik kapotrijden vangrail ??
En ik val alleen maar op circuit :)

Maar jij hebt gelijk motorrijden moet veilig zijn net zoals die jongens bij motorexperiance dat vertellen . 200 pk en veiligheid gaat gewoon niet samen .

Ik heb schijt aan de veiligheid maar ik heb geen schijt aan de trajectcontrole damn damn damn stupid !



Kom doen we een peukie B|


Pssst: in werkelijkheid bind ik hem direct aan mn uitlaat.


Daarna steek ik hem in fik net zoals die vlag en daarna druk zn levenslicht uit.


Afsluitend met stuur de rekening maar voor de operatie in de toekomst.


Word daar altijd zo geweldadig van B|










































die peuk ja d8 jij dan :?
 
Kom doen we een peukie B|


Pssst: in werkelijkheid bind ik hem direct aan mn uitlaat.


Daarna steek ik hem in fik net zoals die vlag en daarna druk zn levenslicht uit.


Afsluitend met stuur de rekening maar voor de operatie in de toekomst.


Word daar altijd zo geweldadig van B|










































die peuk ja d8 jij dan :?

Misschien ligt het aan mij maar what a fuck heb je gerookt laatste tijd vriend ??
Jij zit hier heel raar te praten dude en ik snap er geen snars van .
 
Staan niet altijd aan! Als je achterom zou kijken als er een voertuig onderdoor rijd en je ziet niet die blauwachtige flits staan ze niet aan! Ik gok er alsnog niet op. Maar ze flitsen zowel 's overdag als 's nachts.Das war einmal... als ze je van achter pakken (klinkt niet zo lekker :P ) dan kan je alsnog weleens wat thuis verwachten. Maar meestal heb je wel geluk. Zeker als je verder Duitsland in gaat komen ze vaak helemaal niet aan ook al staat je kenteken erop.

Bij laseren ben je natuurlijk altijd de lul. Maar ook in Duitsland hoef je niet meer direkt te betalen. Je kan erop staan dat ze hem opsturen komt er wel administratie kosten bij, maar soms heb je het geluk dat ze die papierkraam niet in willen vullen en je dus ook weer niets thuis krijgt.

Rij veel met de truck in Duitsland...

Die trajectcontroles staan 24 uur p/dag en 365 dagen per jaar aan en flitsen niet!
 
Nou doe je het weer whats the catch ??
No habla espanol -O-


...sinds hij vanachter "genomen" is door een koekblik, komt er zo nu en dan wat cryptische bagger uit.... 8-)

Jammer dat die traject-controles 's nacht niet uitgeschakeld worden....
Is de løl er wel een beetje af.
Deed't vroegáh ook vaak genoeg,..nacht-rijden...lege autosnelweg en dan ff vanuit 7huizen over de A-12 ri. Apeldoorn ofzoiets....bakkie doen bij nachtpomp en dan om een uur of 4 door de poort aankomen wandelen met de motor om de buurt niet wakker te maken,.......en zéker niet die "OUWE"....==> B| <== " waar kom jij vandaan..."..... ;) ...good-old-day's.
 
Jammer dat je jezelf niet kapot heb gereden.
Voel je je wel helemaal goed om met deze snelheid te gaan rijden daar?
Dat je jezelf verrot rijd maakt me niet uit maar denk ook aan andere.


Huh?
Leg eens uit waarom mag hij zichzelf verrot rijden mag dan?
200 km/u is misschien stom maar dergelijke taal niet minder.
En even on-stoer :W
 
ooooo , kijk, door dit soort gezellige diskussies raak ik bv op familie verjaardagen dus aan de drank....neem ik nog maar een biertje, ennuh, iemand nog iets gezelligs gedaan???behalve 200Km/u gereden O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan