Vandaag met 200 km/uur rond Utrecht gereden

200 km/u is hard, maar het kan nog veel harder met zo'n scheurijzer, zo hard is 't nou ook weer niet, zeker niet op een lege brede snelweg.

Neemt niet weg dat het een overschrijding is van meer dan 50 km/u, dus hoe zit dat dan met je rijbewijs? :?
 
200 km/u is hard, maar het kan nog veel harder met zo'n scheurijzer, zo hard is 't nou ook weer niet, zeker niet op een lege brede snelweg.

Neemt niet weg dat het een overschrijding is van meer dan 50 km/u, dus hoe zit dat dan met je rijbewijs? :?

Weet niet precies waar de grens ligt van rijbewijs inleveren (en ben te lui om het op te zoeken........ TS kan zelf ook google gebruiken. CJIB heeft daar prachtige tabellen van online staan)
Maar meer als 50km is in ieder geval voorkomen; je krijgt dus geen acceptgiro maar een oproep van de rechter..........(been there, done that....... didn't like the bill.........)
Tis voor mij gelukkig al weer een hele tijd geleden en momenteel met een zijspan er naast voor mijn dochter hoef ik er niet eens meer zo op te letten; maar ik ben sinds die rechtzaak wel een stuk rustiger gaan rijden; was een machtige klap met geld.
@TS, ga maar vast oefenen voor de spiegel; je meest onschuldige en vriendelijke gezicht.......... Nee meneer de rechter; ik zal het NOOIT meer doen..........
 
potverdikkie B|
ben erachter gekomen dat de traject controle bij utrecht op de hoofdrijbaan ( max. 100km/h ) het doet ;(

Sinds een dag of 3


.......... :Y ..............

8-)


[me] miniscuul berichtje ergens in een krantje en heel subtiel dmv een opmerking hierover op TV-west.........nietszeggend.....en dan!!!...........K éTSJING-KASSA-KASSA...
[/me]

zag al diverse "klanten" over dit traject 'vliegen'...... :X
 
Dat is alleen als ze je aanhouden, anders ligt de grens op...70 km/u te hard meen ik.
http://www.om.nl/boetebase/tabellen/snelheidsovertredingen/

Alstu.

Vanaf 50kph te hard bij aanhouden wordt het rijbewijs ingevorderd. Vanaf 70 kph te hard krijg je een dagvaarding (in geval eerste overtreding, bij recidive al bij lagere snelheden).

Wat me niet duidelijk is, is of je voor moet komen of dat je je rbw + transactievoorstel terug krijgt, wanneer je rbw wordt ingevorderd, maar je minder dan 70 te hard hebt gereden.
 
http://www.om.nl/boetebase/tabellen/snelheidsovertredingen/

Alstu.

Vanaf 50kph te hard bij aanhouden wordt het rijbewijs ingevorderd. Vanaf 70 kph te hard krijg je een dagvaarding (in geval eerste overtreding, bij recidive al bij lagere snelheden).

Wat me niet duidelijk is, is of je voor moet komen of dat je je rbw + transactievoorstel terug krijgt, wanneer je rbw wordt ingevorderd, maar je minder dan 70 te hard hebt gereden.

En wat houdt dagvaarding in (dat je je rbw alsnog later mag inleveren)? En hoe zit het met aangehouden worden -versus- geflitst/trajectcontrole ?
 
Neemt niet weg dat het een overschrijding is van meer dan 50 km/u, dus hoe zit dat dan met je rijbewijs? :?

Imo komt TS in aanmerking voor 'n psychologisch onderzoek; en dan niet zo zeer naar z'n geschiktheid een motorvoertuig te besturen...


-O-
 
En wat houdt dagvaarding in (dat je je rbw alsnog later mag inleveren)? En hoe zit het met aangehouden worden -versus- geflitst/trajectcontrole ?
Dagvaarding wil zeggen dat je voor de rechter moet verschijnen en dat die de strafmaat bepaalt.

Bij aanhouding moet je vanaf 50kph te hard gewoon je RBW inleveren. Bij flitser e.d. (obviously) niet. Volgens de tabel krijg je tot 70kph te hard de eerste keer een transactievoorstel en daarboven een dagvaarding. Zoals ik al zei weet ik niet of je altijd een dagvaarding krijgt wanneer je aangehouden wordt en tussen de 50 en de 70kph te hard zit, of dat je dan je rbw binnen 10 dagen terug krijgt en later een transactievoorstel krijgt.
 
Sinds een dag of 3


.......... :Y ..............

8-)


[me] miniscuul berichtje ergens in een krantje en heel subtiel dmv een opmerking hierover op TV-west.........nietszeggend.....en dan!!!...........K éTSJING-KASSA-KASSA...
[/me]

zag al diverse "klanten" over dit traject 'vliegen'...... :X

het was 28 januari dat het gebeurde en heb er spijt van O-)
dat zijn dan wel lange 3 dagen :+
 
Hmm zouden die trajectcontroles tussen rotterdam en utrecht
nou opperationeel zijn ??
Ik heb vandaag op meerdere plaatsen meer dan 200 km/per uur gereden !!

Ik zag geen flitsers dus ik dacht gas erop .

Fuck it zal weer een fikse boete zijn indien die kut dingen aan staan !

Weet iemand het ?

En nu maar hopen dat de trajectcontrole werkte :W
 
het was 28 januari dat het gebeurde en heb er spijt van O-)
dat zijn dan wel lange 3 dagen :+


O-) ...oeps!

Dus ik ben nu ook één van die 'klanten'...

Hoorde een maandag via het "wis-systeem" dat't weer in werking was,.....dus hebben ze de piepels 2 weken genaaid!

Ben benieuwd...... heb daar meerdere malen gemiddeld 90/95 gereden....

:] ...maar wel lekker gereden!

En néé,...geen spijt.
 
O-) ...oeps!

Dus ik ben nu ook één van die 'klanten'...

Hoorde een maandag via het "wis-systeem" dat't weer in werking was,.....dus hebben ze de piepels 2 weken genaaid!

Ben benieuwd...... heb daar meerdere malen gemiddeld 90/95 gereden....

:] ...maar wel lekker gereden!

En néé,...geen spijt.

ik weet niet of de 80 km traject controle het al 3 weken doet , maar de hoofdrijbaan wel ( 100km max. ) ...
dus misschien heb je nog geluk *O*
 
Ik had wel schik voelde me net de ghostrijder op een wat meer opvallende knalgroene zx7rr en een leeg snelweg |( .
Ik was het gewoon helemaal vergeten ik zat nog langs de weg naar de kameras te zoeken en vond het heel raar dat die er niet meer staan .

Ik dacht wat aardig ze hebben de kameras weggehaald eindelijk kan ik rustig knallen .

Maar helaas het zal interresant worden volgende week als de postbode langskomt met de envelop want die krijg ik zeker !
 
...sinds hij vanachter "genomen" is door een koekblik, komt er zo nu en dan wat cryptische bagger uit.... 8-)

Jammer dat die traject-controles 's nacht niet uitgeschakeld worden....
Is de løl er wel een beetje af.
Deed't vroegáh ook vaak genoeg,..nacht-rijden...lege autosnelweg en dan ff vanuit 7huizen over de A-12 ri. Apeldoorn ofzoiets....bakkie doen bij nachtpomp en dan om een uur of 4 door de poort aankomen wandelen met de motor om de buurt niet wakker te maken,.......en zéker niet die "OUWE"....==> B| <== " waar kom jij vandaan..."..... ;) ...good-old-day's.


Voor een "normale gebruiker" heb je me toch aardig door ;)
 
Ik ben uit rotterdam tot arnhem nergens onder 170 km/per uur geweest .
Ik had haast damn it .

Ik denk dat dit heel erg gezellig gaat worden !!!!
Ik zal in ieder geval meerdere boetes krijgen ben ik bang .
Flits heb ik nergens gezien maar die schatjes flitsen niet .
Ik was gewoon vergeten dat de trajectcontrole op de utrechtse baan in werking was .

Het was zaterdag op zondag s'nachts om 02:00 uur weg was helemaal vrij en ik dacht fuck it zal het zeker berouwen binnenkort !!!!!!!!!
Ik weet niet waar je bent geweest in Arnhem, maar de A12 na het knooppunt met de A50 richting Apeldoorn tot aan Velperbroek is ook trajectcontrole ;)
 
TS

U wordt vriendelijk bedankt voor de vrijwillige bijdrage aan de staatskas
zo verdienen zich die dure systemen zich snel terug.
de extra brandstof accijns telt trouwens ook wel aardig mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan