Vandaag naar Ruud Fredriks geweest (pics)

SilverGixx

MF veteraan
2 feb 2002
1.945
0
Delft
Zo, vandaag ff bij Ruud geweest en door Rinus of laten regelen :}
Standaard reed de Gixxer uit de kunst maar na het monteren van een K&N filter en een Akra demper liep het niet helemaal naar mijn zin '(
Viel me niet tegen. Mijn vorige 1000 had 148 pk aan het achterwiel })
De huidige 1000 kwam vandaag tot 152.7 pk aan het achterwiel :} :} :}
Zijn pk's op zich niet zo belangrijk :Z (ja Mosselman deze smiley moest even)Waar het met name om ging was het oppakken van het gas. De motor stond bij lage toerentallen wat te rijk en bij hoge toerentallen wat te arm :? Nu met het Yoshimoura kastje van Ruud ff recht gezet.
Moet wel zeggen dat het oppakken nu stukken beter gaat :}
full
 
Scanner wil ff niet goed zijn werk doen :?
Zoals je kunt zien loopt het koppel behoorlijk plat. Vanaf 6000rpm 100Nm of meer tot max. 111Nm
full
 
Laatst bewerkt:
Zo, vandaag ff bij Ruud geweest en door Rinus of laten regelen :}
Standaard reed de Gixxer uit de kunst maar na het monteren van een K&N filter en een Akra demper liep het niet helemaal naar mijn zin '(
Viel me niet tegen. Mijn vorige 1000 had 148 pk aan het achterwiel })
De huidige 1000 kwam vandaag tot 152.7 pk aan het achterwiel :} :} :}
Zijn pk's op zich niet zo belangrijk :Z (ja Mosselman deze smiley moest even)Waar het met name om ging was het oppakken van het gas. De motor stond bij lage toerentallen wat te rijk en bij hoge toerentallen wat te arm :? Nu met het Yoshimoura kastje van Ruud ff recht gezet.
Moet wel zeggen dat het oppakken nu stukken beter gaat :}
(Afbeelding)

Nice }) , Koppel ook nog iets verbeterd?
Zou wel eens "nodig" kunnen zijn !

:Z


full



O-)
 
In die laatste grafiek zie ik dat de Pk's en de Nm's worden afgezet tegenover de snelheid. Nu vraag ik me af of dit wel een adequate weergave is eigenlijk. Niet dat het niet correct is hoor, maar is toch gewoon afhankelijk van het toerental en dus de versnelling waar je in draait. Of is er in de km/u weergave misschien rekening gehouden met de optimale schakelgang ? :?

Beetje domme opmerking misschien, maar het is de eerste keer dat ik het op die manier zie weergegeven.

Verder hebben beide heren zeer mooie figures :9~
 
In die laatste grafiek zie ik dat de Pk's en de Nm's worden afgezet tegenover de snelheid. Nu vraag ik me af of dit wel een adequate weergave is eigenlijk. Niet dat het niet correct is hoor, maar is toch gewoon afhankelijk van het toerental en dus de versnelling waar je in draait. Of is er in de km/u weergave misschien rekening gehouden met de optimale schakelgang ? :?

Beetje domme opmerking misschien, maar het is de eerste keer dat ik het op die manier zie weergegeven.

Verder hebben beide heren zeer mooie figures :9~

Kan alle 2 ik heb ze ook alle 2 tis maar wat je wilt
grafiek blijft ut zelfde
 
In die laatste grafiek zie ik dat de Pk's en de Nm's worden afgezet tegenover de snelheid. Nu vraag ik me af of dit wel een adequate weergave is eigenlijk. Niet dat het niet correct is hoor, maar is toch gewoon afhankelijk van het toerental en dus de versnelling waar je in draait. Of is er in de km/u weergave misschien rekening gehouden met de optimale schakelgang ? :?

Beetje domme opmerking misschien, maar het is de eerste keer dat ik het op die manier zie weergegeven.

Verder hebben beide heren zeer mooie figures :9~

Bovenstaand is een roll-on meting in één versnelling, vandaar ook die deuk bij 3500rpm!
Zo kan het dus ook weergegeven worden, all-gearrun })

full
 
op mn rolstoel vandaag heb ik de kaap van de 15 km overschreden
he ging bergaf
had dan ook een koppel............tetten achter me aan lopen :)
 
ziet er goed uit Gerco :} hebben ze een kastje er tussen geplaatst of zo :? dan bedoel ik een blijvend iets of alleen maar afgeregeld :)
 
poeh...dat ziet er heftig uit...
een standaard busa heeft 159pk op het achterwiel...
jou fiets loopt top nu dik over de 300 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan