Vandaag opgehaald: ZX-12R 2004

Misschien een wat domme vraag ( heb zelf een 25kw zxr400 dus weinig pkpakhuis ervaring :) ) maar is zo'n kanon nog een beetje makkelijk berijdbaar? of moet je echt donders goed oppassen met wielspin whatever?

edit: Wat een gaaf ding man :}
ps Hoe is de zithouding op zo'n ding, durf bij de dealer niet erop te stappen bang dat ik hem laat omdonderen of krassen maak, zal my altijd overkomen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een wat domme vraag ( heb zelf een 25kw zxr400 dus weinig pkpakhuis ervaring :) ) maar is zo'n kanon nog een beetje makkelijk berijdbaar? of moet je echt donders goed oppassen met wielspin whatever?

edit: Wat een gaaf ding man :}
ps Hoe is de zithouding op zo'n ding, durf bij de dealer niet erop te stappen bang dat ik hem laat omdonderen of krassen maak, zal my altijd overkomen.

Gewoon gas geven, maar wel je hoofd er bij houden en geen domme dingen doen. Dus net als iedere andere motorfiets.
 
Had je niet wat snellers kunnen nemen??? :+

Mooie bike hoor, veel plezier ermee.
Meld je het even als je de topsnelheid op de teller hebt zien staan?
 
Is het minder geworen? Mijn ZX12R moest ik 3200km inrijden na wat problemen met de eerste modellen in Duitsland.

Ja, het is inderdaad minder geworden. Ze waren na de eerste opgeblazen blokken van de onbegrensde een beetje bang voor claims, maar wie rijdt er nu 3200km lang een motor in? Ik niet in ieder geval. Maar die problemen waren er doordat er vanaf het begin vol geblazen werd met die duitse blokken, voor zover ik begrepen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan