Vandaag weeralarm - wie is er op de motor?

Mijn pak is ook weer getest op waterdichtheid, alleen mn laarzen hebben helaas gefaald...
Het goretex membraam werkt wel weer uitstekend. Je voelt de regendruppels flink hard tegen je aan komen op je jas zonder binnenvoering maar er komt geen druppeltje water doorheen.
 
Wel wezen rijden :] , merkte weinig van verminderde hoeveelheid blikkers..
Pak, laarzen en handschoenen zijn wel waterdicht, maar ik bleek zelf lek... :$




:+ Van binnenuit, want met 24 a 28 graden zo ingepakt door de buien rijden genereert toch wel wat lekkage naar buiten, en dan zie je dat goretex en aanverwanten toch klam gevoel restten, al liep het niet in golfjes door de broekspijpen.
De grens van ademen wordt wel bereikt op dit soort dagen. Ach, in me technische poloshirt zittend in de wachtkamer bij de tandarts was ik heus niet de enige die transpietzweette als een otter.
 
Ik moest wel heb alleen mijn CBR 600 als vervoer...
Heb geen auto weinig keuze dus... :P
 
Laatst bewerkt:
Sommige van die mannen zijn gewoon slim genoeg om even buienradar te checken
en daar het tijdstip van vertrek op af te stemmen. :W

En op diezelfde buienradar kon je goed zien dat het in onze omgeving allemaal wel meeviel, maar verder landinwaarts echt wel erg was....

Overigens onwikkelde de wolken zich soms heel snel en ondanks dat de buienradar anders "voorspelde" ben ik toch door een paar stevige buien gereden, 's middag toen ik naar huis reed. Welliswaar niet met van die windvlagen, die hadden we hier eigenlijk niet echt....
 
Laatst bewerkt:
Was vandaag wel op de motor. Niets gehoord over weeralarm of wat dan ook. Tot ik eind van de morgen het nieuws hoorde.

Ik lees veel reacties van (waaarschijnlijk) hele stoere mannen hier.... :X

Maar toen hier (in Twente) de pleurus daadwerkelijk losbarste was het ook nog best wel even zweten. Want pleurus was het echt!
300 punten voor de vent of meid die zich hierin heeft begeven :} op de motor natuurlijk of misschien kan ik beter zeggen minpunten. Want niemand had in deze storm zijn motor op de weg gehouden... Ongeacht de scoren op de stoerheidsmeter ... Nee ook jij niet ... :o _O-
jou nemen we niet serieus, jij hebt een harley, die blijven al binnen als piet p zegt dat het volgende maand gaat regenen :P
 
Nou poeh wat was het erg, heb in het zonnetje naar huis gereden. Overdag buiten 2 buien gezien.
 
Ook ik heb in de zon naar huis gereden, wat een onzin weer alarm, er stond amper wind.
 
Gister voor de eerste keer op de motor zeiknat geregend, m'n leren pak bood weinig waterdichtheid. En gvd, motor helemaal goor
 
hoppa , topic goes on , morgenmiddag weer ellende en regen storm meuk.
we gaan het meemaken want ik ga gewoon weer op de plof.
 
'k zou vandaag eigenlijk het ganse land van het zuidoosten tot het noordwesten kruisen maar ik kies toch maar eieren voor m'n geld. Met dit weer onverantwoord om o.a. over de dijk tussen het markermeer en het ijsselmeer te rijden.
 
Gisteren 'heerlijk' schoongespoeld op de A9 rond 17.00...'k kwam nog collega motorrijder tegen die zo slim was onder een viaduct op de vluchtstrook te wachten :z.

Ik heb maar extra gas gegeven want ik wilde van die insecten op m'n helm en kuipruitje af die ik afgelopen dagen had verzameld :')

Vanmiddag dan maar weer genieten van het feit dat er net een nieuw bandje om ligt met genoeg profiel ;)
 


Ik kijk wel uit, hier in Twente is het echt heel erg hard gegaan maandag. Auto van de buren is nu een cabrio, daken van schuren. Om de paar kilometer kom je ontwortelde bomen tegen. Binnen een 5 minuten viel er zoveel regen dat er een beek voor mn huis liep.

Kortom, de motor blijft binnen, ik slinger de volvo wel aan...
 
[~[url="http://a.imageshack.us/img20/7769/storm2010juli.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ik kijk wel uit, hier in Twente is het echt heel erg hard gegaan maandag. Auto van de buren is nu een cabrio, daken van schuren. Om de paar kilometer kom je ontwortelde bomen tegen. Binnen een 5 minuten viel er zoveel regen dat er een beek voor mn huis liep.

Kortom, de motor blijft binnen, ik slinger de volvo wel aan...

Zou ik ook doen.
Als je een Volvo hebt hoef je overigens ook niet bang te zijn dat je van de weg af waait :P

Maar, ja ik ben ook op de moto, maar volgens buienradar blijft mijn route tot een uur of 18.00 vrij... hoef nergens bang voor te zijn dus.

Alleen moet ik vanavond ook nog weg, misschien toch maar met de auto dan...
En daar heb ik eigenlijk geen zin in...

Gr. Vier

PS. Ik zou zelf ook best een Volvo willen, niet alleen vanwege dit weer :P
 
Laatst bewerkt:
Als t zo hard stormt, regent en waait dat je niet op de motor kan is het ook niet verantwoord om met een blik de weg op te gaan en liggen de treinen waarschijnlijk ook plat.
Dus ik ben lekker op de brommer, zo te zien wordt t sporten terug naar huis :+
 
Ik zie nu pas dat er weer slecht weer wordt verwacht.
Hou het wel ff goed in de gaten, ga wel eerder weg dan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan