Vandaag weeralarm - wie is er op de motor?

Verrek, gaat het straks regenen dan? Damn... Zit ik daar zometeen met mijn t-shirt, bermuda shorts en teenslippers op de snelweg...
 
:} _O-

Heb ook pas van deze morgen toen ik aankwam in Brussel door dat dat niet zo'n goed plan was. Straks om 16u (als het hopelijk nog niet bezig is) maar naar huis stuiven.
 
Laatst bewerkt:
Zat gisteren in de stortbui op de A6, zag bijna niets meer door die regen en al die water op de snelweg :/ , toch veilig (en zeiknat) thuis gekomen. Vandaag weer op de motor kijk nu elk uur naar de buienradar om te beslissen of eerder naar huis moet :+

Zo te zien krijg ik droog weer *O*
 
weinig wind en veel water in zeeland. Maandag was leuker, windhoosje op de camping, 5 minuten lang aan luifel gehangen :P
 
Nergens last van, ben dan ook om 13:00 klaar met werken. Enige 'nadeel' hieraan is dat ik daardoor wel om 5:00 uit mijn bed moet.
 
Hier rondom tilburg is het ook al flink bezig, net half uurtje doorheen gemoeten op de motor vanuit eindhoven, was geen feest in elk geval. Maar ach, je hebt wat te doen:p
 
Ben net thuis, ik was echt twee bochten na vertrek al doorweekt tot op plekken waar water gewoon echt niet comfortabel is ;) Enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat de motor omwaait, maar goed, we zien wel.
Als iemand me voorbij heeft zien racen in de file, dan was het omdat ik nog probeerde iets te redden qua droogheid, maar het enige droge wat ik nog kon vinden bij thuiskomst was in de helm helaas.
 
hier in oss is de hell al uitgebroken.

behoorlijke wind en heel maar dan ook heeeel veel water,
2 min voordat het begon wilde ik ff met de motor wat rekeningen wegbrengen hahaha,gelukkig kon ik mijn sleutels nie vinden en had het heeeeel gauw bekeken.
 
Ben blij dat ik ziek ben, anders had ik misschien uit voorzorg de tram naar mijn werk gepakt en die blijken nu allemaal stil te staan vanwege een stroomstoring. Terwijl het "noodweer" hier gebleven is bij een buitje en een beetje wind. Nu motregen en windstil.
 
nou jongens , er is voor elk weertype wel een bike te bouwen .

2662-Redneck-Swamp-Bike.jpg
 
Zit hier in Apeldoorn te wachten totdat de bomen van de buurman definitief in onze achtertuin liggen... wil nog niet echt lukken, tis allemaal wat flexibel en buigt zich alleen maar over de schutting om bij ons de bladeren en takken neer te smijten...

Ach tis nog niet afgelopen dus ben benieuwd :')
 
Ik ben gewoon op de motor, nergens last van :P
(niet eens nat geworden)

Kwestie van wonen in de juiste provincie denk ik.
Maar met windkracht tig ga ik mooi met wat anders dan de motor.
 
A4 was rond zessen nog prima te doen, kwam wel wat water naar beneden maar dat deert niet toch? En de wind was ook nog prima te doen. Blij dat ik op de brommer zat en niet in gemetseld in een koekblikje in de file :)
 
Ik was nèt op tijd klaar met het wassen van de motor.
Als ik na het werk nog een 2e bakkie had genomen was het afspuiten met de hogedruk niet meer nodig geweest :X
 
Amsterdam---- Krimpen a/d Ijssel14.TP------20HR TP Schoonhoven----------Lopik----------Utrecht------Amsterdam 21:45 retour geen drup regen gehad!!

Dussssss Gr Jimmy.
 
ik heb ook niks gezien, baal ik wel van want ik zat al klaar met bier en chips voor t raam
 
Ik heb nu voor de 2e keer met pijn en moeite stiekem mijn motor het flatgebouw in gerold en de lift in gekregen en in mijn woonkamer geparkeerd zodat hij het naderende onheil kon ontlopen, en vandaag weer maar een paar druppels. :N
 
gister begon het hier in almere ook in ene los te gaan rond half 8, en ik zat daar weer in.
heb er echt talent voor altijd net te laat te vetrekken dat ik nog mooi ff die bui op mijn dak krijg.
mijn motor begon meer ff een stoomtrein te worden met al die damp die eraf kwam van de regen op mijn uitlaat en blok
 
Terug
Bovenaan Onderaan