vangrails...wel eens van onderen gezien?

Op maandag 18 februari 2002 23:49 schreef Joris het volgende:Die doos van Verbaan heeft ook zo\'n ding: \"Lekker scheuren op de snelweg. |( |( |(

Nee, die staat graag in de file, vind ze leuk; broodje en krantje erbij....

zei ze een keer bij blik op de weg.
 
Nou moet ik een beetje diplomatiek reageren natuurlijk.

Natuurlijk is alles wat jullie doen goed werk, geen discussie.

Maar krijg wel eens het idee dat jullie motor zijn gaan rijden om commentaar op van alles te kunnen gaan leveren.

Ook is het \"grijze wollen sokken gehalte\" nogal hoog binnen jullie organisatie, en volgens mij werkt dat tegen jullie, zowel bij tegenstanders als medestanders.

Maar ik blijf ook bij mijn eerste mening, jullie doen goed werk.
Persoonlijk ben ik gaan motorrijden omdat ik een motor kocht zonder een rijbewijs te hebben...raakte verslaaft en kreeg een punthoofd van de gaten in de weg etc.. toen de MAG gevonden, die proberen er iig iets aan te doen.

Grijze wollen sokken zal je in mijn kast niet vinden :)

we proberen het zo goed mogelijk te doen, bijna helemaal op basis van vrijwilligers... thx voor de support iig..
 
Op maandag 18 februari 2002 23:49 schreef Joris het volgende:Hoe hard kan zo\'n ding? 135 berg af?

In elk geval harder dan m\'n XR. Maar liever op m\'n XR dan in een Smart ! Alhoewel ik er wel graag een gratis zou willen hebben. Maarja, WIE niet? Kan je mooi inruilen voor een motor :}
De top van zo\'n ding is geloof ik 135-140 ja.
Lekker hoog in de toeren met 120 ;) Voor parkeren ideaal, maar daar ook alles mee gezegd.

En die verbaan moet niet zo dom lullen met d\'r krantje en een broodje. Broodje, OK, maar krantje lezen tijdens een file? Dat kind is gek.
 
Ramptoerisme is uit, 112 bellen is in, dat was het enige wat de koekblik-voorbijgangers deden... :?

(was een T vergeten, lang woord ramptoerisme...) :P

Automobilisten stoppen denk ik niet graag voor motorrijders ;(

Maat reed eens van een dijk af, staan we met z\'n 2en aan die motor te sleuren om hem omhoog te krijgen (V-max is lomp zwaar--en idd alleen geschikt om hard rechtuit te rijden).
Rijden ze wel ff langzaam om niks te missen, maar helpen homaar :( :j
 
Op dinsdag 19 februari 2002 00:00 schreef JK het volgende:De top van zo\'n ding is geloof ik 135-140 ja.
Lekker hoog in de toeren met 120 ;) Voor parkeren ideaal, maar daar ook alles mee gezegd.
140, dan is de koek op...maar daar heb ik een motor voor. Karretje gaat prima, hard genoeg, weinig bijtellig (is leasbakkie, wat moet ik anders...een Golf...)
 
... en levensgevaarlijk op de snelweg. Rijd liever 200 met m\'n fiets dan 120 met zo\'n ding.

Die doos van Verbaan heeft ook zo\'n ding: \"Lekker scheuren op de snelweg.\" |( |( |(

Hoe hard kan zo\'n ding? 135 berg af?

In Brabus versie (ja die bestaat ja |( ) rijdt ie met een top van 155 geloof ik, en dan issie voorzien van speciale skirts die ervoor zorgen dattie niet om zijn as heendraait })

(*Bron: een kennis van me is vertegenwoordiger bij Brabus)
 
Volgens mij zie je er na een ontmoeting met een vangrail nog iets minder fris uit. Maar het idee achter deze foto\'s is wel goed, en de MAG, daar heb ik het al eerder over gehad (ben zelf ook lid, en heb idd ook nog grijze wollen sokken in huis.. :P ).
 
DSC00096.jpg


hmmmm... de keer dat ik onderuit ging zag er toch wel wat minder netjes uit... :P

Maar dat er in mijn situatie alleen een berm was was toch mijn redding...
 
Inderdaad, hoofd eraf en een lege helm. Daarom is het onverstandig je kinband niet vast te maken, kunnen ze je hoofd niet meer terugvinden na een ongeluk!!! :P
 
Z\'n handen zijn ook zoek :P

ff ontopic: Een ontmoeting met een vangrail lijkt me persoonlijk erg \'onplezierig\' en vind het daarom een goede zaak dat de MAG daar wat aan probeert te doen.
misc.php
 
dit is toch in scene gezet hoop ik he...


als dat zo is :} doet je weer even op de feiten drukken van wat er kan gebeuren...

af en toe zo\'n opfrissertje kan echt geen kwaad.
 
dit is toch in scene gezet hoop ik he...


als dat zo is :} doet je weer even op de feiten drukken van wat er kan gebeuren...

af en toe zo\'n opfrissertje kan echt geen kwaad.
Klopt, is geen \"echt\" ongeval, maar inderdaad een opfrisser voor het potentiele gevaar.
We hebben niet in scene gezet wat er gebeurd als je er onderdoorschiet en op de andere weghelft terecht komt (via de andere kant dan).
 
dit is toch in scene gezet hoop ik he...


als dat zo is :} doet je weer even op de feiten drukken van wat er kan gebeuren...

af en toe zo\'n opfrissertje kan echt geen kwaad.

Gezien alle standjes die de persoon zonder hoofd in kwestie nog kan uitvoeren (of is de foto zonder hoofd de laatste?) zal het wel in scene gezet zijn: 16 keer op dezelfde plaats met de motor onderuit gaan en zien hoe je uitkomt :+ )
 
Klopt, is geen \"echt\" ongeval, maar inderdaad een opfrisser voor het potentiele gevaar.
We hebben niet in scene gezet wat er gebeurd als je er onderdoorschiet en op de andere weghelft terecht komt (via de andere kant dan).

Daar willen we denk ik liever ook niet aan denken :r ;( Hoe staan de zaken nu met de motorvriendelijke vangrail ? En hoe ziet het ongeveer uit ? Of is dat allemaal nog niet bekend? Denemarken had toch al motorvriendelijke vangrails?
 
[spam modus] kijk eens op www.mag-nl.org [/spam modus].
Het komt er op neer dat de overheid er hier nog weinig in ziet (te duur.... |( |( |( ). Misschien, in de toekomst, als er nog een onderzoek is uitgevoerd blablablablabla...... :r :r :r
 
Hoe zien die er precies uit ... motorvriendelijke vangrails ? Bandenstapeltje ? Muurtje met 5 meter schuimrubber ? Volgens mij kun je beter een weiland inrijden dan tegen een vangrail op ... :?
 
dat zal vast heel zeer doen zoón vangreeeel....

doe mij maar als je moet vallen ...gewoon een grasveldje....doet wel ff zeer....maar de kans dat het goed afloopt... is vele malen hoger. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan