vangrails....

dat zouden netelenkabels kunnen zijn echt weer zo\'n associaal netelenplannetje daar moeten ze haar inhangen en dan met een vrachtwagen de vangrail rammen :?
 
diegene die deze dingen uitgevonden heeft was

1 heel dom
of
2 had een hekel aan motorrijders
of
3 hield van schijfjes
 
nou, het was een ambtenaar.

Het zal meer een kwestie geweest zijn van

1 EN 2 EN 3 ipv OF :+
 
Ze ruimen zeker liever 5 plakjes mens op, dan 1 hoopje in elkaar gedrukt vlees met wat uitstekende stukken bot :?

Helemaal maf
 
Op maandag 03 december 2001 20:14 schreef Niek Boevink het volgende:
Het gaat 3 ijzeren kabels die onder elkaar gespannen zijn en als vangrail dienen ....slik....
Het moet niet gekker worden :( Wat komt er hier na :? Een.....( kan nu ff niks verzinnen )
 
is er een plaatje van deze eien-snijder????
klinkt bizar(zoals http://www.rotten.com (www.rotten.com))
 
Net als het klaverblad van Heerenveen, prachtige bochten maar zetten ze lantaarnpaals aan de BUITENkant van de bocht neer ipv aan de binnenkant, als je nu onderuit gaan en je vliegt tegen zo\'n stomme paal op ben je gelijk verleden tijd, er wordt ook echt niet nagedacht soms. |(
 
is er nou GVD niemand die kan denken achter dat bureau ????
lijkt er duidelijk op van niet, stelletje pennenkruipers !!! :r :r :r
er zou eens een praktijkmens moeten komen achter een bureau, scheelt veel ergernis en is een stuk aangenamer lijkt me dan
 
er is gelukkig een instantie (MAG) die dit soort dingen opspoort en vervolgens probeert te verbieden/veranderen.... :}
ik weet niet of jullie dat andere stuk in de kixstart gelezen hebben ?? over het ongeluk
..............................................
Getuige,zag een ongeluk voor hem gebeuren met een motorrijder die uit de bocht vloog
De politie + ambulance kwamen er snel bij
De getuige vroeg hoe het met de man ging en wat de oorzaak was , wou de Politie op zijn vraag geen antwoorden geven
Rijd de getuige vervolgens weg, ziet hij dat er IN EEN KEER bordjes op 50 afstand staan PAS OP WEGWERKZAAMHEDEN + LOS LIGGEND GRIND
Bleek dat de politie deze borden na de tijd er neer gezet had en dat de mannen die wegwerkzaamheden hadden verricht alleen pal voor de bocht IN DE LINKERWEGHELFT een bordje neer hadden gezet.. aangezien het bordje pal voor de bocht stond en ook nog aan de linkerkant (zie je dus niet als er tegemoet komend verkeer aan komt)
had de motorrijder NOOIT kunnen reageren

Later bleek dat de man overleden was aan zijn verwondingen....
Te triest voor woorden dat de politie zo iets probeert te verdoezelen...
De jongens die deze wegwerkerzaamheden hadden verricht moeten ze wat mij betreft aanklagen wegens MOORD
 
Laatst bewerkt:
er is gelukkig een instantie (MAG) die dit soort dingen opspoort en vervolgens probeert te verbieden/veranderen.... :}
ik weet niet of jullie dat andere stuk in de kixstart gelezen hebben ?? over het ongeluk
..............................................
Getuige,zag een ongeluk voor hem gebeuren met een motorrijder die uit de bocht vloog
De politie + ambulance kwamen er snel bij
De getuige vroeg hoe het met de man ging en wat de oorzaak was , wou de Politie op zijn vraag geen antwoorden geven
Rijd de getuige vervolgens weg, ziet hij dat er IN EEN KEER bordjes op 50 afstand staan PAS OP WEGWERKZAAMHEDEN + LOS LIGGEND GRIND
Bleek dat de politie deze borden na de tijd er neer gezet had en dat de mannen die wegwerkzaamheden hadden verricht alleen pal voor de bocht IN DE LINKERWEGHELFT een bordje neer hadden gezet.. aangezien het bordje pal voor de bocht stond en ook nog aan de linkerkant (zie je dus niet als er tegemoet komend verkeer aan komt)
had de motorrijder NOOIT kunnen reageren

Later bleek dat de man overleden was aan zijn verwondingen....
Te triest voor woorden dat de politie zo iets probeert te verdoezelen...
De jongens die deze wegwerkerzaamheden hadden verricht moeten ze wat mij betreft aanklagen wegens MOORD

Worden die lui nog wel vervolgd (dood door schuld ofzo?) of is het niet erg dat er een motorrijder verongelukt door zulke stomme dingen?
 
Ik heb ook liever de lantarenpalen aan de binnenkant van de bocht, aar heb wel eens gelezen dat dit weldegelijk een reden heeft.

Namelijk het licht schijnt naar je toe,, waardoor je een duidelijk contrast heb en een goed verlichte weg.
Staan de palen aan de binnenkant dan krijg je schaduw ed.

Nu heb ik toch veel liever die palen aan de binnenkant en ze kunnen natuurlijk ook het horizontale gedeelte waar de lamp aan zit langer maken.
Ze zeggen wel dat het voor de veiligheid is, maar zonder die palen hadden toch een boel mensen het nog na kunnen vertellen.

Maar dit was even bedoelt als informatieve informatie, niet omdat ik het er mee eens ben.
 
Net als het klaverblad van Heerenveen, prachtige bochten maar zetten ze lantaarnpaals aan de BUITENkant van de bocht neer ipv aan de binnenkant, als je nu onderuit gaan en je vliegt tegen zo\'n stomme paal op ben je gelijk verleden tijd, er wordt ook echt niet nagedacht soms. |(
Hebben ze met opzet gedaan zodat jij daar :P geen domme dingen :P gaat doen
 
is er nou GVD niemand die kan denken achter dat bureau ????
lijkt er duidelijk op van niet, stelletje pennenkruipers !!! :r :r :r
er zou eens een praktijkmens moeten komen achter een bureau, scheelt veel ergernis en is een stuk aangenamer lijkt me dan

Er zijn nog wel wat mensen die er wel aan denken. Kreeg van de week een ontwerp in mijn handen waar ze maar drie putdeksels midden op een rotonde wilde leggen. Wordt nu dus mooi aangepast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan