Vanmiddag mijn driewieler ophalen

Lang verwacht en toch gekomen.
Vanmiddaag dan dus eindelijk het verlossende telefoontje van Paula gekregen.
Ik vroeg nog wel even of ze het wel zeker wist :+
Meteen er naartoe, uitgebreid bekeken, proefrit gemaakt en opgeladen.

(Afbeelding)

Thuis meteen de tuin in gereden en alvast een aantal rondjes in de boomgaard gedrift.
(Afbeelding)

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Superblij dus :) :) :)

Mooi man :} , Péétje is toch een klein beetje jaloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij voor je.
 
Begin jij nou ook al met identiteitsverwarring? :P

Maarem voor mij precies wat peet hierboven zegt. *D (goed gesproken Peet)
Als je in de gelegenheid bent, gewoon zo snel mogelijk doen.
Behalve dat het echt leuk is om met zo'n ding te gummen, zijn de kinders er wild van.
Ik kom net thuis van mijn werk en de eerste vraag is' gaan we weer rijden'.
Trouwens zowiezo een hoop bekijks met het ding. 8-)
En het mooie is, alle kijkers hebben een grijns op de bek.
In middels heb ik ook al wat motormaten aan het denken gezet.
Dus wie weet over een tijdje nog wat spanners erbij.
 
Gefeliciteerd man, ziet er toppie uit! Ik wil ook naar Rob teffer voor de 4-uurs basiscursus, moet 'm wel nog ff bellen. kost da trouwens zo'n cursus.
groeten, een twijfelende (wat zal ik voor span kopen) liefhebber in spé.
 
Gefeliciteerd man, ziet er toppie uit! Ik wil ook naar Rob teffer voor de 4-uurs basiscursus, moet 'm wel nog ff bellen. kost da trouwens zo'n cursus.
groeten, een twijfelende (wat zal ik voor span kopen) liefhebber in spé.
Ben je al wat rond wezen kijken voor verschillende spannen?
De rus bevalt mij zeer goed. Er wordt natuurlijk veel over afgelachen, maar na een moderne revisie is-ie echt niet slecht.
Het is iig een feest voor het hele gezin. Vanavond hebben Mevrouw Slijtboutje en ik een toer door het buitengebied gemaakt, nog even aangelegd op een terrasje in de stad en het is gewldig.
Je hebt ongehoord bekijks en het is echt geweldig leuk om naast elkaar op de motor te zitten kneuteren :) :) :)

Rod Teffer cursus kost uit mijn hoofd 180 of 190 euro. Nie goedkoop, maar wel toegesneden op je eigen wensen/kunnen.
Wachttijd is ongeveer een week of 5-6.

Gewoon doen, Erwin :)
 
Erwin
Kom anders es een keer deze kant op. Kunnen we even naar Gossie en kun je mijn Ural ook beproeven.
 
Je moet de flessen wodka niet vergeten ... voor als je es een keer zonder benzine komt te staan :+

Leuk ding trouwens. Hier in groningen rijd er een mint groene rond :)
 
... ah. is het die! Heb ik bij staan kijken tijdens het Ural/Dnepr treffen op Tholen... Is errug mooi! Gefeliciteerd & en veel plezierige kilometers. Zelf net de befaamde &en geheime Tunnelrun gedaan. Probleemloos & en gemeten op 110 db(A) + . Urals houden van tunnels!
 
Afgelopen weekend heb ik er al 300 (Driehonderd) kilometer bij geklokt.
Wadun Feeeeest :9~
Dus als ik nou minder on-line ben.....blame it on the Russians
 
Terug
Bovenaan Onderaan