Vanmiddag mijn driewieler ophalen

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Ik ktijg net een telefoontje van Gossie, dat de Potempkin klaar staat.
Meteen naar de bank en ophalen.
Verslag volgt.
 
Alweer een up-date.
Ik sta net op het punt te vertrekken, belt Paula weer:
'Wacht nog maar even, we horen nog een rammeltje, bel nog wel terug'.

Nou, dat belooft wat *D .
Hijs nog maar net gereviseerd })
 
Misschien toch maar geen 'Potempkin".
Ik zit te denken aan 'Koersk" :+
 
Waar hebben jullie het hier over :?

Zoiets soms?

driewieler.jpg
 
... ah! De aanschaf van een voormalig Russische Werker is meer dan de kleur uitkiezen en de finaciering regelen. Het gaat hier om een emotioneel traject. Waarbij de leverancier vaak bedingt dat hij zijn bezoekrecht moet blijven houden. Als Je Rus er 1x is, dan hoef je alleen nog maar de shopmanuals via de UDCN (ook www. etc) te scoren. Daarna kan je alle reparaties aan je motor zelf doen vermits in bezit van een Metrische Hamer en een Bahco. Mijn Lief en Onze Freelancefotografe Sylvia heeft er al een naam voor gevonden 'Bahcopunctuur' . Zegt het voort!
 
... ah! De aanschaf van een voormalig Russische Werker is meer dan de kleur uitkiezen en de finaciering regelen. Het gaat hier om een emotioneel traject. Waarbij de leverancier vaak bedingt dat hij zijn bezoekrecht moet blijven houden. Als Je Rus er 1x is, dan hoef je alleen nog maar de shopmanuals via de UDCN (ook www. etc) te scoren. Daarna kan je alle reparaties aan je motor zelf doen vermits in bezit van een Metrische Hamer en een Bahco. Mijn Lief en Onze Freelancefotografe Sylvia heeft er al een naam voor gevonden 'Bahcopunctuur' . Zegt het voort!

:^ helemaal waar, maar ...........

............ probleem met die Russen vind ik wel dat de verwekkers altijd anoniem wensen te blijven, maar ja, geef ze es ongelijk :)
 
Lachen die Russische mobielen, vriend van mij heeft een Ural truck gekocht, 6 wiel aangedreven geweld. En er een camper van gemaakt. Als je erin rijdt moet je wel je niergordel om en je oordopjes in. Maar wel reuze leuk. Ff ijsje halen in de stad met dat ding :) !

full
 
... ah! De aanschaf van een voormalig Russische Werker is meer dan de kleur uitkiezen en de finaciering regelen. Het gaat hier om een emotioneel traject. Waarbij de leverancier vaak bedingt dat hij zijn bezoekrecht moet blijven houden. Als Je Rus er 1x is, dan hoef je alleen nog maar de shopmanuals via de UDCN (ook www. etc) te scoren. Daarna kan je alle reparaties aan je motor zelf doen vermits in bezit van een Metrische Hamer en een Bahco. Mijn Lief en Onze Freelancefotografe Sylvia heeft er al een naam voor gevonden 'Bahcopunctuur' . Zegt het voort!
Ja, en emotie is het.
In Tholen wordt inmiddels de suspens tot het uiterste opgebouwd.
Eerst was het 'volgende week vrijdg, toen,'nee, toch dinsdag', en vandaag dus 'kom maar ophalen, nee, toch maar niet'.

Hij loopt als een zonnetje, ik heb zojuist het gebrul van de megaphones nog door de telefoon gehoord. Whoeaaah, wat een geluid!!! :9~

Maar Jan hoort soms toch nog een rammeltje in z'n een, dat er niet hoort,,en hij wil hem toppie afleveren.
Dus vanavond gaat de bak nog uit elkaar :} :} :} .


Misschien morgen........
 
Op vrijdag 20 juni 2003 17:05 schreef slijtboutje het volgende:.......

Maar Jan hoort soms toch nog een rammeltje in z'n een, dat er niet hoort,,en hij wil hem toppie afleveren.
Dus vanavond gaat de bak nog uit elkaar :} :} :} .

........

da's geen service meer, da's liefde :}



voor't vak dan heh :+
 
Spannend!!!! Ik ga em zo weer even van zijn werk afhouden, kijken of mijn stukken al binnen zijn :+
 
Spannend!!!! Ik ga em zo weer even van zijn werk afhouden, kijken of mijn stukken al binnen zijn :+
Heb jij niks beters te doen dan hardwerkende mensen van het werk te houden? :+
En dan nog niet te spreken van de schade die je aanbrengt aan het hart (en ziel) van een momenteel emotioneel labiele (kan nou helemaal niet meer stilzitten) houthakker?
 
... ah! De aanschaf van een voormalig Russische Werker is meer dan de kleur uitkiezen en de finaciering regelen. Het gaat hier om een emotioneel traject. Waarbij de leverancier vaak bedingt dat hij zijn bezoekrecht moet blijven houden. Als Je Rus er 1x is, dan hoef je alleen nog maar de shopmanuals via de UDCN (ook www. etc) te scoren. Daarna kan je alle reparaties aan je motor zelf doen vermits in bezit van een Metrische Hamer en een Bahco. Mijn Lief en Onze Freelancefotografe Sylvia heeft er al een naam voor gevonden 'Bahcopunctuur' . Zegt het voort!

Het lijkt wel een religie O-) ;)

We hebben het volgens mij over deze apparaten, maar in dit geval waarschijnlijk iets ouder *D
ural.jpg


en deze

ural2.jpg


en deze

ural3.jpg


Krijg je die raketwerper er ook bij?? }) :P
 
Laatst bewerkt:
Zo'n lanceerbuis wordt gewoon standaard bijgeleverd, maar die monteer ik denk ik op mijn Cagiva, voor in de file :+
 
Hebbie em nou ouwe bosbouwer?

Oh shit, hij is natuurlijk rondjes aan het rijden nu :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan