Vanmiddag: Rijexamen!

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Jawel, het is zover! Het laatste loodje. Om 13:40 gaat het gebeuren. Ik heb nog niet echt de kriebels of zo, maar dat gaat ongetwijfeld nog komen. Wel heb ik er een goed gevoel over! Maar dat zegt nog niets.

Vanmiddag meer! (Hopelijk goed nieuws...) <--Update: Geslaagd!!! Onderaan meer! :)
 
Laatst bewerkt:
heel veel succes!!
ennuh gewoon ff halen natuurlijk :)
Bedankt! En ja natuurlijk! Ik laat mijn laarzen ook thuis en ga op mijn sloffen! ;)

Maar ff zonder gekheid, ik denk dat het wel goedkomt, tenzij ik echt een lompe fout maak. (Daarom ook alvast maar een testrit gepland bij een dealer vanmiddag! ;) )

Thanx for the support! *D
 
Gewnoo jeself blijjven, neit senuvagtich woorden, ruustig ziijn en fooraal geenn fauten maaken.
 
[hart-onder-de-riem-modulus]
Je hebt er mooi weer bij.. Gewoon lekker rijden en dan haal je het wel.
[/hart-onder-de-riem-modulus]
 
He succes!

Je mag ook best een foutje maken hoor. Ik reed de eerste keer een 6-je i.p.v. een 8-je bij de bijzondere verrichtingen.

Volgens mij gaat het er meer om of je situaties goed weet op te lossen en dat de examinator ziet dat je weet waar je mee bezig bent. Dat ie het gevoel heeft dat hij veilig bij jou achterop kan zitten zeg maar...
 
Good luck, en we horen het vanmiddag wel.
dance2.gif
dance2.gif
dance2.gif
 
Bedank mensen!

En Orpheus, ik heb maar gelijk het MF stickertje betaalt, als blijk van zelfvertrouwen! *D
 
Doe je best en dan moet het lukken! Bij mij is het maandag in ieder geval ook gelukt.

En inderdaad, goed weer zorgt er toch voor dat je wat beter/lekkerder rijdt.

Veel succes!!
 
Bedankt, bedankt...

Maar nu begin ik toch echt ongeduldig te worden. Het wil maar geen 12:30 worden (zo laat ga ik naar de rijschool...) Heb al een afwas gedaan uit verveling! Kan niet goed zijn! :)

Kom OOOOOOOOOOOOOOP! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan