Vanmiddag: Rijexamen!

Ik hoor net dat ie meteen op huwelijklsreis is :) :) :) :)

motorfiets.jpg
 
Misschien rijbewijs halen,pasfoto's maken,pinnen,motor uitzoeken,verzekering bellen?!

In een keer goed!

GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!

Inderdaad meteen naar het gemeentehuis gegaan, rijbewijs laten maken, op naar de dealer, testrit gemaakt, motor gekocht! (Suzuki RF 600, morgen ophalen, kon kenteken niet meer op mijn naam krijgen, was te laat :( . Morgen heb ik hem en maak ik foto's!!!)

Jawel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :} Ben zo blij als...Ja, valt niet te vergelijken eigenlijk!!!!!!!

Sorry dat ik jullie zo lang liet wachten. Maar ben dus heel de tijd op pad geweest (bji de dealer)! Ik heb weer uit alle seizoenen gehad, slagregen, hagel, felle zon op een nat wegdek. Vlak voor het examen nog even de lesmotor opgehaald, zat een nieuwe voorband onder. Extra voorzichtig dus, in die hagel.

Bedankt voor jullie leuke reacties en het geduld dat jullie voor mij op hebben moeten brengen! (Die post van parijs was erg leuk, slappe lach en zo!)

Morgen of vanavond post ik meer over mijn motor en zo, ik moet gelijk door naar gitaarles nu.

Zo. En nu maar wachten op die MF sticker die ik bij Orpheus bestelt heb!!! :}

(Oh, en ik zal me maar gelijk inschrijven voor die meeting van 1 juni!!! *D Doe ik vanavond, na pingel les...)
 
Laatst bewerkt:
wow, is hij blij of is hij blij?

terecht....

Gefeliciteerd man, meteen motorrijden na je examen dat lijkt me de mooiste wat er is :]
 
Coool!!

gefeliciteerd.gif


Have fun morge, enne hopelijk kan je slapen...hehe ik zou et echt nie kunne van ongeduld en blijheid.
cya
smitjr
 
In een keer goed!

GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!!!

Inderdaad meteen naar het gemeentehuis gegaan, rijbewijs laten maken, op naar de dealer, testrit gemaakt, motor gekocht! (Suzuki RF 600, morgen ophalen, kon kenteken niet meer op mijn naam krijgen, was te laat :( . Morgen heb ik hem en maak ik foto's!!!)

Jawel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :} Ben zo blij als...Ja, valt niet te vergelijken eigenlijk!!!!!!!

Sorry dat ik jullie zo lang liet wachten. Maar ben dus heel de tijd op pad geweest (bji de dealer)! Ik heb weer uit alle seizoenen gehad, slagregen, hagel, felle zon op een nat wegdek. Vlak voor het examen nog even de lesmotor opgehaald, zat een nieuwe voorband onder. Extra voorzichtig dus, in die hagel.

Bedankt voor jullie leuke reacties en het geduld dat jullie voor mij op hebben moeten brengen! (Die post van parijs was erg leuk, slappe lach en zo!)

Morgen of vanavond post ik meer over mijn motor en zo, ik moet gelijk door naar gitaarles nu.

Zo. En nu maar wachten op die MF sticker die ik bij Orpheus bestelt heb!!! :}

(Oh, en ik zal me maar gelijk inschrijven voor die meeting van 1 juni!!! *D Doe ik vanavond, na pingel les...)


Kewl! :P


Van Harte gefiliciteerd!!!

Was ff wachten maar... 8-)
 
Whaaaaaaaaaaaaaaah
gefeliciteerd
wou dat het bij mij de vorrige keer zo ging
iedereen die me heeft zien rijden zij dat ik wel zou slagen
en toen schatte ik de snelheid van een mede coureur verkeerd in
(volgens mijn instructeur reed hij rond de 200 '( )
maarjah in iedergeval ging het bij jou wel goed GEFELICITEERD :} RESPECT :}
 
Proficiat!!! ;} (d8 even dat je je examenator aan het mishandelen was :+ )


Gitaarles ??: watvoor gitaales??? (klassiek ,spaans ,rock ,jazz ect..)
 
Motor foto's morgen! En heb besloten ook maar op 1 juni naar de meet te komen! :)

Gitaar: Elektrisch, en acoustisch (nylon), maar ben nog in mijn 1e jaar. Ben me vooral aan het focussen op blues en een tikje klassiek.

Morgen ben ik inderdaad vrij, en ga ik na de motor opgehaald te hebben even een stukje over de veluwezoon heen. En vooral naar dat geweldige geluidje luisteren. (Geluid? Op een RF 600? JAWEL! Er zit namelijk een remus Phoenix pijp op! Hij pruttelt fijn, zeg maar...)

Nu wil ik dus wel zoveel mogelijk over mijn motor leren, en what better place dan dit forum en de bijbehorende meets en toertjes toch? Nu alleen nog die MF sticker wachten. Ga me in de struiken verschanzen en de postbode opwachten... Als ik niet aan het :] ben! :)
 
2x. Maar ik kan het nog wel 1000 keer vertellen, zo blij ben ik... *D
Super joh! Gefeliciteerd.

Ik weet hoe blij je bent, want mijn vrouw is eind maart ook geslaagd en toen stond er in een Email naar mij alleen maar:
Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes
je bent je Fazer kwijt (dat is dus de motor waar ik normaal op rijd)
Gelukkig is ze voorlopig nog even blij met haar GS500, maar binnenkort moet ik hem inleveren (mag ik een nieuwe motor kopen, erg hè? :+ )

Lekker :] :] dan maar morgen en doe het rustig aan hè, want zo'n RF is toch iets pittiger en zwaarder dan je lesmotor.
 
Op donderdag 15 mei 2003 22:45 schreef damted het volgende:Lekker :] :] dan maar morgen en doe het rustig aan hè, want zo'n RF is toch iets pittiger en zwaarder dan je lesmotor.

Nee hoor! Leste op een CB 600 Hornet! Verschil valt wel mee, toch? Maar toch doe ik wel rustig aan! Alles is toch nieuw voor me, en er zitten nieuwe banden onder en zo. En, en...en... MORGEN LEKKER RIJDEN!!!! *D
 
Gefeliciteerd... RF600 met die Ferrari sleuven was mijn favoriet, maar met 25kw ging het niet... :P

en er zitten nieuwe banden onder en zo

hele verse banden moet de eerste 150km heel rustig ingereden worden.
Maar dat doe je vast al wel.
 
Jezus, gewoon niet kunnen slapen vannacht. Voelde me net een klein kind, vlak voor kerst. Alleen maar liggen draaien, ben zo brak als wat nu. Maar ik voel me geweldig! Helaas komt mijn vervoer naar de dealer pas rond 1 uur aantuffen :( . Maar ja, wat in het vat zit verzuurt niet, zeg maar.

Maar het is hier heerlijk weer, het ziet er uit als een prachtige dag voor een eerste dag solo! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan