vanmorgen a2 7.50u breukelen > amsterdam

Gistermorgen deed een vrachtwagenchauffeur zijn deur vlak voor me open. Ik kon het nog net ontwijken. Over adrenaline stoot gesproken...
 
.... ....

Met een grote grijns kwam ik op mijn werk in plaats van met de gebruikelijke duffe kop.


Super. 8-)

Als je weet dat je weet wat je doet...
Ik ben een beetje een broekschijter en kijk wel wat jaloers naar mensen die dat minder zijn.
 
Het wordt steeds gekker daar.
Vanmorgen weer achter zo'n plukkie traag rijders aan.
Iemand van jullie nog een Afrika Twin voorbij zien flitsen?
 
Misschien slapen ze nog Ro! Of is het te koud aan de handjes als ze met hogere snelheid er doorheen rijden.

Ik let voortaan wel een beetje op met te snel door de file te rijden, had laatst al een motorwout die mij gebaarde rustiger aan te doen in de file. Zelf reed die pik mooi over de vluchtstrook heen. Ja, zo kan ik het ook !
 
:) Vraag me alleen af wat Ro onder 'voorbij flitsen' verstaat, als ie achter een plukje trage rijders reed ;)

Tja, er was heel ff ruimte en toen was het gas open in 2 en doorschakelen naar 4 O-)
Vanmiddag was eigenlijk erger. Zit er zon traag rijder voor me te tuteren naar automobilisten dat ze ruimte voor hem moet maken, terwijl er anderhalve meter ruimte was. Die gozer wist echt niet wat hem overkwam toen ie door een tuterende AT aan de kant gedouwt werd.

Op donderdag 04 september 2003 20:05 schreef Baksteen het volgende:(reanimatie van een oud topic :? )

Tja, ik haal elke dag met redelijk weer veel motorrijders in in de file, dus er moeten wel M-Fers tussen zitten. Ik gun mijzelf met die snelheid in zo'n drukte niet de tijd om op MF stickers te letten.
 
Ik heb je vandaag weer gespot ex. Je bedankte me nog dat ik je voorbij liet.
Als ik een rood/wit gevaarte aan zie komen weet ik genoeg ;)

Btw. fyi: een rij auto's die 100km/h rijd is geen file meer...
 
Ik heb je vandaag weer gespot ex. Je bedankte me nog dat ik je voorbij liet.
Als ik een rood/wit gevaarte aan zie komen weet ik genoeg ;)

Btw. fyi: een rij auto's die 100km/h rijd is geen file meer...

Tuter eens als ik voorbij kom. Misschien dat ik je dan zie. Ik heb tot nu toe 1 keer een zwarte naakte kawa ingehaald en er ff naast gereden en gekeken of jij het was, maar ik kreeg toen geen seintje van je.

Over wat wel een file is en wat niet ga ik een topic starten, want daar heb ik veel meer vragen over. Tot morgen misschien.
 
Elke morgen doe ik daar mijn slalom tussen de auto's en tegenwoordig de motorrijders, maar vandaag was anders.

Ik kom in de file achterop zo'n groepje motorrijders, die klem zitten achter een sulletje die niet durft en gooi gewoonte getrouw mijn motor in de toerenbegrenser om ze ff wakker te maken. Voor me een supersport gsxr1000 of 750 en daarvoor nog wat tragere gevallen.
Eindelijk gaat het sukkeltje opzij en de gsxr rijder voor me blijkt dezelfde instelling als ik te hebben. :} Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. Opzoute allemaaaaaaaaal.
Met zijn 2en hebben we ff heerlijk een wedstrijdje file rijden gehouden. Man ik heb me de laatste jaren zelden meer zo vermaakt en in leven gevoeld.

Met een grote grijns kwam ik op mijn werk in plaats van met de gebruikelijke duffe kop.
Je bent - of beter: je vindt jezelf - ongetwijfeld een hele kerel, maar met een dergelijke instelling heb ik helemaal niets. De openbare weg is niet bedoeld voor wedstrijdjes en het gaat al helemaal niet aan om medeweggebruikers die zich anders (lees: veiliger) gedragen dan jij etiketten als "sulletje" en "sukkeltje" op te plakken.

Overigens mag jij van andermans rijstijl vinden wat je wil. Uiteindelijk ga je daar niet over. Je hebt er als medeverkeersdeelnemer maar rekening mee te houden.

En ten slotte: met wat voor kop ik op mijn werk kom bepaal ik helemaal zelf. Ik laat dat niet afhangen van het gedrag van mijn medeweggebruikers. Waarom zou ik mijn humeur laten bederven?
 
Heb je je er van overtuigd of Zot nog leeft, nog actief is op MF of mogelijk in een bejaardentehuis zit? :+

Je reageert op een post van hem van 8 mei 2003. (ruim 13 jaar na dato) :?
 
Je bent - of beter: je vindt jezelf - ongetwijfeld een hele kerel, maar met een dergelijke instelling heb ik helemaal niets. De openbare weg is niet bedoeld voor wedstrijdjes en het gaat al helemaal niet aan om medeweggebruikers die zich anders (lees: veiliger) gedragen dan jij etiketten als "sulletje" en "sukkeltje" op te plakken.

Overigens mag jij van andermans rijstijl vinden wat je wil. Uiteindelijk ga je daar niet over. Je hebt er als medeverkeersdeelnemer maar rekening mee te houden.

En ten slotte: met wat voor kop ik op mijn werk kom bepaal ik helemaal zelf. Ik laat dat niet afhangen van het gedrag van mijn medeweggebruikers. Waarom zou ik mijn humeur laten bederven?

GA jij ff reageren op een post uit 2003 :z
 
2003... Ik begreep al niet waar die file vanmorgen op de A2 vandaan kwam. Je kunt er nu een kanon afschieten in de spits. (zonder iemand te raken bedoel ik)
 
Zot zal het best wel leuk vinden hier op MF weer eens een reactie te krijgen.
Je hoort eigenlijk nooit wat van hem.

:+
 
Jawel hoor. In het techniek gedeelte is hij soms actief.

Inmiddels is hier in 13 jaar tijd verandert van fileracer naar bromsnor.

Zal ik er voor de volledigheid wel bij vermelden dat het dan een bromsnor met veel technische kennis betreft die saaie techniek gerelateerde topics soms leuk levendig weet te maken ala Kevinblade style. :Y
 
Heb je je er van overtuigd of Zot nog leeft, nog actief is op MF of mogelijk in een bejaardentehuis zit? :+
its alive, oa dankzij een (volgens achter de geranium thuis horende brave borsten) extreem agressieve rijstijl. Ik rij alleen bijna niet meer in NL op de motor. Teveel heaumeaux met teveel regels en te weinig bochten.
 
2003... Ik begreep al niet waar die file vanmorgen op de A2 vandaan kwam. Je kunt er nu een kanon afschieten in de spits. (zonder iemand te raken bedoel ik)
Het is ook nu vakantietijd hé,daar door is het nu ook rustiger.

(0f het komt door die 12 rijbanen die er nu liggen)
 
its alive, oa dankzij een (volgens achter de geranium thuis horende brave borsten) extreem agressieve rijstijl. Ik rij alleen bijna niet meer in NL op de motor. Teveel heaumeaux met teveel regels en te weinig bochten.

Those who can: do
those who cant: fix
of zoiets :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan