vanmorgen aangehouden door 2 motoragenten

Barrossi

Die hard MF'er
11 feb 2004
741
0
Tjo motorrijders,

Ik vanmorgen met de motor naar het werk, hing lekker aan het gas want ik had me verslapen. Het gouwe aquadukt onder door (splitsing rotterdam/den haag) ik moest richting rotterdam en daarna komt er een lekkere bocht naar links kijk ik net over de brug in mijn spiegels zie ik een in mijn ogen iets te verdachte motor in de verte rijden. Ik meteen van het gas en heel rustig 120 gaan rijden netjes in voegen met knippertje etc... Even kijken of dat het politie is dacht ik bij me zelf als ie me voorbij gaat kan ik ook weer vrolijk verder. Maar de motor bleef op zo'n 100m volgen met gelijke snelheid. Ik denk ik doe net of mijn neus bloed 0-) en rij rustig verder. Komt ie een paar kilometer verder naast me rijden en verdomd het is er idd één. Ik blijf natuurlijk strak vooruit kijken misschien gaat ie dan van zelf weer weg :+ . We blijven zo een tijdje rijden en ik voel me al niet echt meer op mijn gemak, gaat net voor de afrit van het benzine station zijn arm omlaag en gebaard dat ik moet volgen |( ik balen natuurlijk...

"Goede morgen meneer, u valt ons nog al op vanwege uw snelheid :X " U reed constant 140/150.

Ik denk ontkennen heeft echt geen zin dus ik zeg maar dat dat best kan kloppen ja...

"Kenteken en rijbewijs alstublieft", gelukkig heb ik die altijd bij me...

"Mag ik u vragen waarom u zo hard reed?"
Nou ja ik moet naar Delft en dacht dat ik een buitje aan zag komen dus ik denk ik rij even door...

"Mmm die voorband van je is aan vervanging toe"
Ja ik weet 't heb er alleen even geen geld voor...

"Nou ik denk dat we het hier maar bij laten dan... je kunt dat geld beter besteden aan een nieuwe voorband"

Nog even staan babbelen met die gasten over wat voor werk ik deed ed. Met in mijn achterhoofd de gedachte dat ze me flink gematst hadden... Ben de hele tijd beleefd gebleven dat zal een boel hebben gescheeld. Van mij mogen ze meer van dit soort agenten de weg opsturen, nix mis mee dacht ik zo!!!

Vervolgens me toch het laatste stuk maar aan de snelheid gehouden :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is echt geluk hebben,als je er een verkeerde tussen hebt zitten die ze dag niet heeft ben je als nog de pineut :(
 
even niesen in je handen en net doen alsof je slijm van een hand afschud,nog voor ze je een vraag hebben gesteld,werkt ook altijd best. :P
 
Doet mij een beetje denken aan die commercial over de pokerface.
Hier wordt iemand in een aftandse kadett aangehouden en wordt gevraagd:
Hoe hard reed U zonet?
Na zeker wel 220!
Je zal ook wel geluk hebben dat je op je GPZ500 reed en niet bv op een veel snellere SS. :+
Want dan had je misschien nog wel wat meer opgeschoten en was het rijbewijs inleveren geweest.
Zo heb ik zelf ook wel eens mazzel gehad toen ik binnen de bebouwde kom meer dan 90 per uur reed (volgens die agent 110) Gelukkig nooit meer wat van gehoord.
Maar je leert hier wel van.
Soms leer je meer van een goed woordje dan van een forse boete.
Ik hoop dat je de les onthoudt en niet over een tijdje echt een dikke bon hebt.
Zo zijn er dus al heel wat :} topics voor goede agenten.
Het zijn toch ook gewoon mensen, zeker die motorwouten, zijn meestal toffe jongens (meiden nog niet veel op de motor gezien)
 
Soms leer je meer van een goed woordje dan van een forse boete.
Ik hoop dat je de les onthoudt en niet over een tijdje echt een dikke bon hebt.
Zo zijn er dus al heel wat :} topics voor goede agenten.
Het zijn toch ook gewoon mensen, zeker die motorwouten, zijn meestal toffe jongens (meiden nog niet veel op de motor gezien)
:^
O-)
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan