Vannacht in mijn dromen mijn motor gejat

Dutch Steph

MF veteraan
18 mrt 2003
3.258
2
Heb ik weer:

Ik droomde vannacht tot twee keer toe (!!) dat mijn motor gejat was. Tja, je kunt maar ergens over dromen, nietwaar? Vanmorgen met een bonzend hard uit het slaapkamerraam gaan kijken of 'ie er toch nog stond. Ga ik onder de motorhoes kijken, zie ik tot mijn grote verbazing dat ik het sleuteltje gewoon op de motor in het contaktslot heb laten zitten. :? Ze hadden er dus inderdaad zo mee weg kunnen rijden.

Oeps... zo heeft 'ie er dus al een aantal dagen buiten gestaan. :z

Whooo spooky! ;)
 
Dergelijks heb ik ook ooit meegemaakt, maar dan met een brommertje. Had het sleuteltje er ook per ongeluk in laten zitten onder het zijl. Een 'vriend' van me zou misschien dat ding van me kopen, is op een dag gewoon ff langs gereden om het zijl er af te trekken en de brommer aan een vriend te laten zien. Heeft het sleuteltje voor de veiligheid maar meegenomen, in de brievebus pleuren kwam niet in 'm op, zijltje terug doen ook niet!!
 
Ik droomde vannacht tot twee keer toe (!!) dat mijn motor gejat was.
Ik droomde zondagnacht dat ik tot twee keer toe dezelfde motor jatte. En ik dacht de hele tijd "deze heb ik toch al gejat". Verwarrend hoor, een deja vu in een droom. Maar goed, de eigenaar had de sleuteltjes erin laten zitten, dus het kostte me niet veel moeite...
:P
 
Heb ik weer:

Ik droomde vannacht tot twee keer toe (!!) dat mijn motor gejat was. Tja, je kunt maar ergens over dromen, nietwaar? Vanmorgen met een bonzend hard uit het slaapkamerraam gaan kijken of 'ie er toch nog stond. Ga ik onder de motorhoes kijken, zie ik tot mijn grote verbazing dat ik het sleuteltje gewoon op de motor in het contaktslot heb laten zitten. :? Ze hadden er dus inderdaad zo mee weg kunnen rijden.

Oeps... zo heeft 'ie er dus al een aantal dagen buiten gestaan. :z

Whooo spooky! ;)


Leuk man, zo'n dergelijke droom!!!
Niet leuk in die zit dat je droomde dat je motor gejat werd..
Wel leuk omdat je dankzij die droom toch maar ff ging kijken en 't contactsleutel hebt gevonden die nog in de motor zat. Toch een beetje een waarschuwende-droom geweesd.. :]


Groetjes..
 
Ik droomde vannacht dat alle filmcamera's van de plisie gejat waren, en dat alle agenten hun vingers kwijt waren, waardoor ze met die stoemkes geen bekeuringen meer uit konden schrijven...
Spee boos, hoe komen jullie nou aan je verplichte aantal bekeuringen, en toen deed ie een oproep bij SBS weg-gebruikers of we allemaal toch maar even zelf wilde storten als we 4 km te hard hadden gereden...

Hij stond met tranen in de ogen, kreeg bijna medelijde met hem..
Da's nog es een mooie droom
 
Waarschijnlijk wist je in je achterhoofd al dt je de sleutels op je motor had laten zitten, 8-)

het onderbewuste kan soms rare dingen doen om aandacht te trekken :+
 
o daar hebben ze bij mij eens een K*nker f*ucking kl*te streek mee uitgehaald. bij mij ook een keer gejat. nou dachten mijn vrienden even een leuk en vooral misplaatste grap uit te halen!!! riepen ze me op een feestje van.. je motor is gestolen!!! nou de pleures brak dus uit (handschoen weg getieft en wilde helm op de grond smijten) konden ze me net op tijd tegen houden.. zeggen ze grapje. nou ik kijken maar nee de motor was echt weg! wat blijkt nu hadden ze dat dign met zn 4re opgetild en achtern een bosje gezet. VAN JE VRIENDEN MOET JE T MAAR HEBBEN :X
 
... zie ik tot mijn grote verbazing dat ik het sleuteltje gewoon op de motor in het contaktslot heb laten zitten. :? Ze hadden er dus inderdaad zo mee weg kunnen rijden.

Daar zou ik nu niet direct een gewoonte van maken |( Maar goed, ie stond er nog. Eind goed, al goed ;)
 
ik droom altijd dat ik wheelies maak |( ...

en ik droomde ook eens dat ik over een bevroren plas water reed waardoor ik weggleed en dat resulteerde in een stuiptrekking waardoor ik nogal hard met mn kop tegen de muur sloeg in het echt...
 
Wel handig zo'n droom!

Ik kan ook de gekste dingen dromen....
Heb eens m'n ventje het bed uit willen gooien omdat ik dacht dat hij één van onze honden was............ Was echt al bezig om hem aan z'n arm het bed uit te werken.
Niet dat me dat gelukt was eigenlijk.


"Donder op! Ik mot slapen!" Was zijn reactie ;)
 
ik weet zeker dat sommige dromen uitkomen!
want ik droom regelmatig dat er onderdelen van mijn Laverda aframmelen.
 
Ik heb een keer gedroomt dat ik bij een volstaand benzinestation me motor niet aan de praat kreeg. En hem dus een 200 m verder DUWEND langs een groep millitairen heb moeten duwen, die met hun luie donders giegelend stonden toe te kijken hoe ik aan het beunen was.
Toen ik merkte hoe moe ik was besefte ik dat het geen droom was :?
















Toch blijven het pokke-dingen die dodemansknoppen |(
 
Wat een kuttopic :r Ik heb dit topic gister gelezen en daardoor heb ik dus vanacht kennelijk gedroomd dat ie werd gestolen. Buiten waren ze bezig met slijpen en in mijn droom dus ook |( Ik hoorde dat al die tijd maar ben niet gaan kijken in die droom.

Uiteindelijk toen ze klaar waren met slijpen keek ik dus wel en zag ik alleen nog mijn hoes en een slot aan diggelen liggen ;( En ondertussen ook nog eens verderop hoorde ik hem wegknallen, met mijn uitlaatgeluid :(

:+ Vanochtend stond ie er nog :9
 
Wat een kuttopic :r Ik heb dit topic gister gelezen en daardoor heb ik dus vanacht kennelijk gedroomd dat ie werd gestolen. Buiten waren ze bezig met slijpen en in mijn droom dus ook |( Ik hoorde dat al die tijd maar ben niet gaan kijken in die droom.

Uiteindelijk toen ze klaar waren met slijpen keek ik dus wel en zag ik alleen nog mijn hoes en een slot aan diggelen liggen ;( En ondertussen ook nog eens verderop hoorde ik hem wegknallen, met mijn uitlaatgeluid :(

:+ Vanochtend stond ie er nog :9

...Euh, zaten jouw sleutels er ook nog op vanmorgen? ;)
 
Dromen lopen altijd net af als het spannend wordt (word ik wakker)
Nachtmerries gaan altijd te lang door.
Kunnen ze dit niet eens omdraaine. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan