vanonderen!!

Nu ben ik toch wel benieuwd waar die motor terecht gekomen is...

...zo\'n ding moet iig niet op je terecht komen, kun je wel eens last van krijgen.


Maar als je aan dat soort extreme dingen meedoet dan kunnen die dingen gebeuren, wel een cool fimpje!
 
auch, volgens mij heeft ie de remsporen op z\'n reet staan.Hij kwam wel hoog zeg!! :}
 
Kep 1 keer een filmpje gezien van een Britse Supberbike race ofzo.

Coureur gaat onderuit, marshall rent er heen, andere coureur kan niet uitwijken en rijdt de marshall frontaal aan. ;(

Heb em later nog es frame voor frame bekeken in premiere en zag dat die marshall doormidden gereden werd (boven- en onderlichaam). :r

Beetje ranzig filmpje. :(
 
Kep 1 keer een filmpje gezien van een Britse Supberbike race ofzo.

Coureur gaat onderuit, marshall rent er heen, andere coureur kan niet uitwijken en rijdt de marshall frontaal aan. ;(

Heb em later nog es frame voor frame bekeken in premiere en zag dat die marshall doormidden gereden werd (boven- en onderlichaam). :r

Beetje ranzig filmpje. :(

Ik heb ook wel zoiets gezien, was wel een andere denk ik (niet doormidden :r ).


Dat was een filmpje dat een coureur onderuit ging, de motor gleed over hem heen en hij bleef even liggen, hij kroop! naar de kant en 2 marshalls liepen naar de motor (toen lag de coureur aan de kant). Kwamen er wat ander motoren langs, en nog een paar en even later komen er nog een paar maar eentje kon niet meer uitwijken en knalde op een van de marshalls ( en de andere werd ook nog geraakt), ging ook best wel hard.

En toen dat gebeurd was stond die ene coureur die naar de kant gekropen was een beetje verbaasd te kijken en liep de baan weer op (om te helpen).

Fimpje staat ergens op bikepics.com
 
Ach, op www.rotten.com staan tal van dat soort ongelukkige gebeurtenissen, vastgelegd op foto (en soms op film).

Zie je ook de meest ranzige dingen, bijv. iemand die met een aardige snelheid op de motor plaat gaat en met zijn kop tegen zo\'n simpel plastic paaltje tegenkomt zonder helm, gevolg: je ziet zijn voorhoofd, stukje ogen en de rest is weg.

Ook al zouden ze hier invoeren dat we zonder helm mochten rijden, ik denk dat ik sowieso die butsmuts op zou houden (ook al is het warm). Vaak genoeg zo\'n simpel klein insekt tegen me kop aan gehad, wat hard aan kan komen.
 
Dat filmpje bedoelt yuri bogarde.
Met die 2 spierwitte marchals
Idd, tis hetzelfde filmpje en gelukkig liep het niet zo erg af (het leek iig wel zo). :)

Wat die marshall wel had:

Rob\'s actual injuries are: fractured pelvis and tailbone, bruised ribs (one broken), an impressively ugly gash in the left forearm, an equally scary gash in the head, and lots of bumps and bruises.

(Hier meer)
 
Laatst bewerkt:
Zie je ook de meest ranzige dingen, bijv. iemand die met een aardige snelheid op de motor plaat gaat en met zijn kop tegen zo\'n simpel plastic paaltje tegenkomt zonder helm, gevolg: je ziet zijn voorhoofd, stukje ogen en de rest is weg.

Ook al zouden ze hier invoeren dat we zonder helm mochten rijden, ik denk dat ik sowieso die butsmuts op zou houden (ook al is het warm). Vaak genoeg zo\'n simpel klein insekt tegen me kop aan gehad, wat hard aan kan komen.

:^

Helm draag je voor jezelf, niet alleen om geen boetes te krijgen!
 
Hehe, ik ga het filmpje van rico en max maar eens een keertje inzenden naar bikepics.
Eens kijken hoe populair dat wordt :)
 
Om hier nog even op door te gaan, als ze al met gele vlaggen zwaaien, dan wordt er weinig gehoor aan gegeven door de andere coureurs.

Zolang de situatie niet veilig is, mag je als marschall de baan niet op.

Als er een motor op de ideale lijn ligt, na een bocht, dan is toch echt een rode vlag vereist.

Kortom, de leiding van het circuit moet zich maar eens heel goed achter de oren krabben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan