Vanucci combi's ervaringsdeskundigen gevraagd!

Mafkeez

Die hard MF'er
30 nov 2002
908
1
Raalte
Hallo Hallo Mede MF'ers!

Ik vroeg me af wie er ervaring heeft met het merk Vanucci (combi's).
Wie kan me wat vertellen over kwaliteit, bescherming, beschermstukken etc..
Wie o wie??? :?
 
Heb zelf een overal van Vanucci en ben er zeer blij mee. Kwaliteit is goed en ook de beschermde delen zien er goed uit. Kijk alleen wel effe uit als je besteld, de maten vallen namelijk wat kleiner uit is mijn ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf sinds 2 maanden een Vanucci combi. Deze zit erg lekker en is van fatsoenlijke kwaliteit en dikte leer. De naden zijn stevig (speciaal omgenaaid zoals je op veel pakken ziet). En zelfs met harde regen blijf je er minstens een uur goed droog in (uitgezonderd de plekken stretch in de broek).

Voor de prijs is het naar mijn mening allemaal erg mooi spul.

En inderdaad altijd even gaan passen, want bij mij bleek tijdens het passen dat zelfs 2 broeken van dezelfde maat niet helemaal hetzelfde zijn (was overigens niet alleen bij Vanucci)!
 
Ik heb ook een vanucci , en vind en vond het nog steeds een van de mooist zittende pakken, tis gewoon italiaanse topkwaiteit, heb de mijne al 8 jaar , en nog nooit problemen met ritsen, naden of wat dan ook gehad, prima spul....
 
Ik heb ook een vanuccipakkie en ben er ook uitermate blij mee. Goeie kwaliteit zit fijn, enige wat je niet moet doen is in de stromende regen gaan rijden. Het pak is namelijk niet waterproof en die verkleuringen was je niet meer uit je onderbroekje ;)
 
Ik heb geen combi maar wel een jack en ben er erg tevreden mee. :)
Hij valt (voor mij gelukkig, ik heb wat kleine armpjes) iets kleiner uit inderdaad.
 
dat blazen we met onze zwarte longetjes er tog zo weer vanaf =]


maar goed ben van plan om volgende week dan tog maar de ART IX van vanucci te gaan halen. Als ik alle commentaren (ook in andere topics) zo lees, dan valt het wel mee. En het is gewoon een mooi pak ^^
 
Terug
Bovenaan Onderaan